Nimenomaan näyttää ei niin itseaiheutetulta, jonka vuoksi tuonkin esiin näkökulmaa että ei se mahdotonta ole, voin aivan hyvin verrata tuota itseeni, itselläni oli silmäkulmassa vastaava jälki kun vahingossa ja ihan selvinpäin yksin kotona ollessani pimeässä kompuroin oveen, tässä yksi esimerkki miten olen mustan silmän hankkinut, tapauksia on useita, ja kertaakaan kukaan ei ole nyrkkejä itseäni kohtaan heilutellut.katjuska.84 kirjoitti:Kyllä tuo musta silmä minun silmiini näyttäisi ei niin itseaiheutetulta, mutta toisaalta, itsekin olen onnistunut naamani(kin) sellaisia mustelmia saamaan, että vieraampin voisi kuvitella minun vaikka joutuneen perheväkivallan uhriksi
Ja vaikka tuo Pekan musta silmä (johon nyt aika paljon jo on takerruttu) olisikin aiheutunut jonkun häntä lyödessä, pidän mahdollisena että se on saattanut olla aivan puhdas "työtapaturma" eli on lyöty väärää miestä jonkun 10 euron rahasumman puuttumisen vuoksi, nämä kuitenkaan harvoin johtavat näin "täydelliseen rikokseen".