Kuolemannaakka,
Kirjoitit: "Kun natsikortti vedetään esiin, on väittely hävitty

Sulla on joku trauma naisista, tiedämme kyllä."
Ensinnäkin natsi ei ole mikään kortti. Toiseksi miksi ihmeessä ei saisi käyttää natsiaatetta vertauksena? Kun ihmisoikeuksia ryhdytään jakamaan syntyperäisen ominaisuuden perusteella, niin se kuinka pitkälle mennään on vain veteen piirretty viiva.
Minä en vihaa ketään henkilöä, enkä ihmisryhmää. Minä halveksun muutamaa ideologiaa, joista stalinismi on yksi ja feminismi on toinen. Minulla ei ole minkäänlaista traumaa naisista. Neuvona totean, että älä oleta liikaa, vaan tukeudu mieluummin tosiasioihin.
Minulla on kyllä trauma Suomen valtiokoneistosta, joka jakaa ihmisoikeuksia syntyperäisen ominaisuuden perusteella. Ihmisen kuuluukin traumatisoitua, mikäli hänen asetetaan sellaiseen tilanteeseen, jossa trauma syntyy.
Minun osalta trauman syntyi, kun olin todistamassa Espoon käräjäoikeudessa erään tutun huoltajuusoikeudenkäynnissä. Mies niin vastuullinen kuin vain voi olla ja oli kantanut vastuun perheen arjesta myös käytännön konkreettisella tasolla. Vaimo psykoottisesti depressiivinen, taustalla mm. pitkiä jaksoja tahdonvastaista mielisairaanhoitoa. Vaimo voitti ko. huoltajuusoikeudenkäynnin seurauksella, että nykyisin molemmat kyseisistä pojista elää laitoksissa. Surullinen tarina, mutta vain yksi monien joukossa. Suomen valtion rikollinen toiminta tapahtuu valtion ylimmän johdon hyväksyvän katseen alla ja ohjauksessa. Meillä on maassa mm. presidentti, joka istuu aivan väärässä linnassa.
Tämä kirjoitus liittyy keskeisesti käsiteltävään aiheeseen, joka on siis Juha Joutsenlahden toiminta, jota näyttää ohjanneen hyvin voimakkaasti sukupuolirasistiset asenteet ja viranomaistoiminta, jossa virkamies asettaa kansalaiset eriarvoiseen asemaan sukupuolen perusteella.