Big Brother
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Kovastihan se Eikan peitto ainakin sopivasta kohtaa heilui, mutta siitä "kapellimestaroinnista" tuli kyllä feikki-fiilis!
Täytynee nyt katsella, mitä BB tänä vuonna tuo tullessaan. Sen verran päätin, että en kuitenkaan jätä kaikkea muuta sen vuoksi, kuten viime vuonna. Esim. tänään alan juhlimaan mun huomisia synttäreitä ja tuskin tulee katsottua kyseistä ohjelmaa...tai ainakaan tuskin muistan siitä mitään huomenna ja sunnuntaina
!
Ketään suosikkia tai inhokkia ei vielä tässä vaiheessa ole tullut mun mieleen.
Täytynee nyt katsella, mitä BB tänä vuonna tuo tullessaan. Sen verran päätin, että en kuitenkaan jätä kaikkea muuta sen vuoksi, kuten viime vuonna. Esim. tänään alan juhlimaan mun huomisia synttäreitä ja tuskin tulee katsottua kyseistä ohjelmaa...tai ainakaan tuskin muistan siitä mitään huomenna ja sunnuntaina
Ketään suosikkia tai inhokkia ei vielä tässä vaiheessa ole tullut mun mieleen.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Onnea, onnea Millalle!
Viimekaudella jäin koukkuun BB:hen, vaikka olin vannonut, etten katso ikuna...
Nyt kun olen koukussa Murhainfoon, niin katselu saattaa jäädä vähemmälle.
Mies on epätoivoinen, kun en juurikaan enää keskustele, saati katsele televisiota. (Joo, näkyy se subbi viel Helmikuulle.)
Se yrittää huudella: Tulee Satuhäät, Big Brother alkaa, Emmerdale, no jumaliste Kadonneet...
Ja minä vain näpyttelen tietsikkaa ja mutisen itsekseni.
Täytyy ehkä tänään yleisen rauhan nimissä ottaa olutta sohvalla ja katsella yhdessä Big Brotheria.
Yksi on vielä ollut konsti irrottaa meikäläinen infosta...-Lähetäänkö vaimo baariin?
-Jep. Vaihdan vain vaatteet ja ehostan vähän naamaani. Minne mennään?
Viimekaudella jäin koukkuun BB:hen, vaikka olin vannonut, etten katso ikuna...
Nyt kun olen koukussa Murhainfoon, niin katselu saattaa jäädä vähemmälle.
Mies on epätoivoinen, kun en juurikaan enää keskustele, saati katsele televisiota. (Joo, näkyy se subbi viel Helmikuulle.)
Se yrittää huudella: Tulee Satuhäät, Big Brother alkaa, Emmerdale, no jumaliste Kadonneet...
Ja minä vain näpyttelen tietsikkaa ja mutisen itsekseni.
Täytyy ehkä tänään yleisen rauhan nimissä ottaa olutta sohvalla ja katsella yhdessä Big Brotheria.
Yksi on vielä ollut konsti irrottaa meikäläinen infosta...-Lähetäänkö vaimo baariin?
-Jep. Vaihdan vain vaatteet ja ehostan vähän naamaani. Minne mennään?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Ja meillä ihan päinvastoin! Meillä tosin tuo television katsominen rajoittuu melkopitkälti koneelta katsottuihin sarjoihin (..leffavuokraamosta dvd:llä, köh...), varsinkin kun digiaikakausi alkaa, ja normaalit lähetykset päättyy. Meillä on tosin heräteostoksena hankittu tietokoneeseen liitettävä digiboksi, mutta sekin on tällä koneella (kyllä, meillä on omat koneetTampereen Tyttö kirjoitti: Mies on epätoivoinen, kun en juurikaan enää keskustele, saati katsele televisiota. (Joo, näkyy se subbi viel Helmikuulle.)
Se yrittää huudella: Tulee Satuhäät, Big Brother alkaa, Emmerdale, no jumaliste Kadonneet...![]()
Ja minä vain näpyttelen tietsikkaa ja mutisen itsekseni.![]()
Täytyy ehkä tänään yleisen rauhan nimissä ottaa olutta sohvalla ja katsella yhdessä Big Brotheria.![]()
Hmm, pitää varmaan pyörtää sanansa sen verran, että ajattelin, notta voisi kokeilumielessä ainakin yhden jakson katsoa, notta tapahtuuko siellä mitään. Siitä tulikin mieleen, että on muuten melkoisen ärsyttävää, kun esim. iltasanomien viihde-uutisten osio koostuu tällä hetkellä isolta osalta BB-"uutisista"
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
Minä katoin samaa, ett onko Sorella palannut taas areenalle! Pakko tunnustaa, että katson enemmän kuin mielelläni Big Brotheria. Kunniahan tässä menee, mutta maine senkun kasvaa!Loka kirjoitti:^Toi Tiina on kasvoiltaan ja äänensävyltään ihan samanlainen kuin viime vuoden Sorbus. Toki paljon viksumpi. Noh, kattellaan alkaako vineemään kun ruokaan laitetaan sipulia.
Tiina on nyt sitten ykkössuosikki, ollut jo useamman päivän ajan. Mielenkiintoista nähdä mikä tuleekaan olemaan raskaustestin tulos
Sadusta ja Timosta olen alkanut tykkäämään, kun heillä on se romanssi ja näin ollen mielenkiintoa. Einarikin on ihan mielenkiintoinen. Jarkko vaikuttaa todella tylsältä, ainoa mielenkiintoinen juttu on oikeastaan ollut se ryhmäseksijuttu, muuten ei ole juurikaan tullut esille. Piia vaikuttaa sellaiselta, että voisi jossain vaiheessa oikein kunnolla "vittuuntua" ja aiheuttaa kunnon riidan taloon. Kadissakin uskon tuon hempeän ja ystävällisen puolen lisäksi olevan täysin toinen puoli, johan se poliisiin potkiminen vai lyöminenkö se oli, kertoo, että tytöstä löytyy erilaisia puolia.
Sadusta ja Timosta olen alkanut tykkäämään, kun heillä on se romanssi ja näin ollen mielenkiintoa. Einarikin on ihan mielenkiintoinen. Jarkko vaikuttaa todella tylsältä, ainoa mielenkiintoinen juttu on oikeastaan ollut se ryhmäseksijuttu, muuten ei ole juurikaan tullut esille. Piia vaikuttaa sellaiselta, että voisi jossain vaiheessa oikein kunnolla "vittuuntua" ja aiheuttaa kunnon riidan taloon. Kadissakin uskon tuon hempeän ja ystävällisen puolen lisäksi olevan täysin toinen puoli, johan se poliisiin potkiminen vai lyöminenkö se oli, kertoo, että tytöstä löytyy erilaisia puolia.
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Minä taas tykkää Satusta! Kiva rempseä henkilö, joka tuo tapahtumia taloon. Mistään hissukoista en pidä, sillä ovat yhtä tylsää katseltavaa kuin tapetti. BB-talossa pitää olla henkilöitä, jotka aiheuttavat mielipiteitä ja keskustelua. Esim. Jarkko on edelleenkin todella tylsä. Kuka häntä jaksaa katsoa? En minä ainakaan.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Juuri näin. Itse katson ohjelmaa myös psykologiselta kantilta, ihmisen mieli on outo. Tosin siinä eri mieltä, että Jarkko on tylsä. Hän ei vain ehkä ole vielä avautunut tarpeeksi, muutama viikko vielä ja hänelläkin saattaa skitsahtaa päässä.kahvitar kirjoitti:*** BB-talossa pitää olla henkilöitä, jotka aiheuttavat mielipiteitä ja keskustelua. Esim. Jarkko on edelleenkin todella tylsä. Kuka häntä jaksaa katsoa? En minä ainakaan.