15-16v poika käytti alle 10v lasta hyväksi v. 2011-2012

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Rescuer
Horatio Caine

Re: 15-vuotias pedofiili tuomittu

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Ärrkele kirjoitti:Eli haluat vain viilata pilkkua ja ohjata keskustelun itse aiheesta pois. Käytännössä lopputulos on sama uhrin kannalta, alle 13-v lasta on käytetty hyväksi oli nimike pedofiili tai ei.
En halua ohjata keskustelua pois itse aiheesta. Lopputulos tosiaan on käytännössä uhrin kannalta sama. Mutta itse pitäisin noita muita kuin pedofiilejä huomattavasti vaarallisempina. Pedofiilien toiminta on helpommin ennustettavissa, he ovat kiinnostuneita pääsääntöisesti vain lapsista. Nuo muut lasten hyväksikäyttöön syyllistyneet... He voivat käyttää seksuaalisesti hyväkseen ketä tahansa jota pystyvät, oli kyseessä sitten lapsi, vanhus tai vaikkapa kehitysvammainen.
Ärrkele kirjoitti:Niin, ja vielä lisään, että en todellakaan halua ymmärtääkään pedofiileja ja lasten hyväksikäyttäjiä. Minun puolesta niiltä voisi kaikilta leikata munat irti tai teloittaa valtion toimesta.
En minäkään, olen tuosta kanssasi ihan samaa mieltä...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Ärrkele
Adrian Monk

Re: 15-16v poika käytti alle 10v lasta hyväksi v. 2011-2012

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Näköjään joku otti nyt niin herneen nenäänsä alkuperäisestä otsikosta '15-vuotias pedofiili tuomittu', että piti hänen valittaa ihan ylläpidolle siitä jotka muuttivat sitten otsikon. Eli pedofiili-sana on sensuroitu pois nyt (ei minun toimesta).

Hmm, kukahan lie mahtaa olla...

Lisätään nyt vielä, että ei se muuta sitä tosiasiaa, että poika on ollut pedofiili jo 15-vuotiaana ja on sitä loppuelämänsä.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Vastaa Viestiin