Sirpa vs. muut
Teille voi olla itsetarkoituksena teidän sananne ja viestinne, uskonne ja luulonne - minulle ne eivät ole. Tärkeintä Teemun tapauksessa olisi, että tapaus selviäisi ja Teemu löytyisi.
Jos joudun sivaltamaan joitakin kirjoittajia silloin, kun heidän aivokapasiteettinsa ei riitä johtopäätösten tekemiseen, olen tietysti pahoillani, mutta tämä uhraus henkilökohtaisesti ko. ihmiseltä on pieni, jos se tuottaa lopputuloksena sen, jonka tuossa edelle arvioin päämääräksi.
Tällaista uhrausta itsekäs ihminen ei tee, koska hänen sanansa hänelle ovat se itsetarkoitus, ei esimerkiksi tässä tapauksessa kadonneen henkilön löytyminen tai sen pohtiminen. Tästäkin ketjusta jokainen voi tarkistaa juuri tätä näkökantaa.
Ihmisen alhaisilla tunteilla on valtava voima.
Ketjussa on uusia, aivan loistavia ihmisiä, jotka omaavat riittävästi aivokapasiteettia hienojen ja hyvien havaintojen sekä johtopäätösten tekoon - heihin luotan tämän asian analysoinnin tiimoilta.
Jos joudun sivaltamaan joitakin kirjoittajia silloin, kun heidän aivokapasiteettinsa ei riitä johtopäätösten tekemiseen, olen tietysti pahoillani, mutta tämä uhraus henkilökohtaisesti ko. ihmiseltä on pieni, jos se tuottaa lopputuloksena sen, jonka tuossa edelle arvioin päämääräksi.
Tällaista uhrausta itsekäs ihminen ei tee, koska hänen sanansa hänelle ovat se itsetarkoitus, ei esimerkiksi tässä tapauksessa kadonneen henkilön löytyminen tai sen pohtiminen. Tästäkin ketjusta jokainen voi tarkistaa juuri tätä näkökantaa.
Ihmisen alhaisilla tunteilla on valtava voima.
Ketjussa on uusia, aivan loistavia ihmisiä, jotka omaavat riittävästi aivokapasiteettia hienojen ja hyvien havaintojen sekä johtopäätösten tekoon - heihin luotan tämän asian analysoinnin tiimoilta.
Alethes doksa meta logu
Ja sitten kertaamme vielä palstan tarkoituksen:
"Foorumissa pystymme pohtimaan vanhoja rikostapahtumia ja niihin johtaneita syitä. Samaten voimme keskustella selvittämättömistä rikoksista ja pyrkiä hakemaan ratkaisuja ja vastauksia auki jääneeisiin kysymyksiin/rikoksiin."
On huomioitava myös se, että mitä palsta EI ole: Chattimesta.
Eli tämänkään mukaan tarkoituisena ei ole mielipiteen esittäminen, ja keskustelu vaan päämäärään pyrkiminen.
"Foorumissa pystymme pohtimaan vanhoja rikostapahtumia ja niihin johtaneita syitä. Samaten voimme keskustella selvittämättömistä rikoksista ja pyrkiä hakemaan ratkaisuja ja vastauksia auki jääneeisiin kysymyksiin/rikoksiin."
On huomioitava myös se, että mitä palsta EI ole: Chattimesta.
Eli tämänkään mukaan tarkoituisena ei ole mielipiteen esittäminen, ja keskustelu vaan päämäärään pyrkiminen.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Elo 05, 2008 1:56 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
debbie
Keskustelupalsta on keskustelua varten. Silloin pitäisi sietää spekuloinnit, pohdinnat, heitot, provotkin jossain määrin. Ei tämä sentään mikään poliiasema tai oikeussali ole.
Sirpa alkoi urputtaa minulle allekirjoituksistani, jotka sitten molemmat poistin.
Tämä on eka kerta mun monivuotisen foorumikirjoittelun historiassa, kun joku pyytää vaihtamaan sigua sen tähden, että se sattuu nyt häntä ärsyttämään.
Olisiko hieman diktatoorista ja toisia alaspäin katsovaa asennetta pelissä?
Sirpa alkoi urputtaa minulle allekirjoituksistani, jotka sitten molemmat poistin.
Tämä on eka kerta mun monivuotisen foorumikirjoittelun historiassa, kun joku pyytää vaihtamaan sigua sen tähden, että se sattuu nyt häntä ärsyttämään.
Olisiko hieman diktatoorista ja toisia alaspäin katsovaa asennetta pelissä?
debbie, eikö Isossa Kirjassa sanota, että antakaa anteeksi heille sillä he eivät tiedä mitä tekevät, ja eikö Isossa Kirjassa, jota allekirjoituksesi siteerasi kielletä myös toisten ihmisten tuomitseminen - se jätetään oikeuslaitokselle. Miksi tingit näistä uskovaisten pääperiaatteista, kun allekirjoituksellasi siteeraat raamattua? Syy miksi allekirjoituksesi todella ärsytti. Olet häpeäksi kaikille uskovaisille, ja juuri niitä henkilöitä, joille ei saisi antaa koko Isoa Kirjaa koskaan käteen!
"Olisiko hieman diktatoorista ja toisia alaspäin katsovaa asennetta pelissä?"
Mahtoikohan olla! Luuletko sinä, että voit uskovaisen nimissä piiloutua kaikkien alhaisten tunteittesi taakse jäämättä kiinni ja käydä sieltä vain napauttamassa halutessasi muita raamatulla päähän - ei onnistu, sen verran "diktatoorista" vikaa minussa on.
Hävetkää ihmiset, sen minä sanon, olette häpeäksi koko ihmiskunnalle.
"Olisiko hieman diktatoorista ja toisia alaspäin katsovaa asennetta pelissä?"
Mahtoikohan olla! Luuletko sinä, että voit uskovaisen nimissä piiloutua kaikkien alhaisten tunteittesi taakse jäämättä kiinni ja käydä sieltä vain napauttamassa halutessasi muita raamatulla päähän - ei onnistu, sen verran "diktatoorista" vikaa minussa on.
Hävetkää ihmiset, sen minä sanon, olette häpeäksi koko ihmiskunnalle.
Alethes doksa meta logu
-
debbie
Sirpa hyvä,
kun kerran tunnet Raamattua niin tiedät, että Jeesus puhui varsin suoraan ja sanoi synnin synniksi.
Minä en ole "kivittänyt" Katea vaan sanonut, etten kerta kaikkiaan ymmärrä häntä ja hänen tapaansa olla äiti lapsilleen. Näen siinä itsekkyyttä ja pintakiiltoa, ja siitä tulee paha olo.
Siihen luotan, ei se tyhjästä eikä pahansuopuudesta nouse.
Yksi asia minulla on yli muiden: lapset ja heidän turvallisuutensa. Olen aina lasten puolella, enkä ymmärrä, miksi jotkut ihmiset eivät ole omien lastensa puolella. Tästä perspektiivistä kirjoittaessani saatan käyttää joskus jopa rumia sanoja.
kun kerran tunnet Raamattua niin tiedät, että Jeesus puhui varsin suoraan ja sanoi synnin synniksi.
Minä en ole "kivittänyt" Katea vaan sanonut, etten kerta kaikkiaan ymmärrä häntä ja hänen tapaansa olla äiti lapsilleen. Näen siinä itsekkyyttä ja pintakiiltoa, ja siitä tulee paha olo.
Siihen luotan, ei se tyhjästä eikä pahansuopuudesta nouse.
Yksi asia minulla on yli muiden: lapset ja heidän turvallisuutensa. Olen aina lasten puolella, enkä ymmärrä, miksi jotkut ihmiset eivät ole omien lastensa puolella. Tästä perspektiivistä kirjoittaessani saatan käyttää joskus jopa rumia sanoja.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Oikein Debbie,
ei se, että julkitulleiden 'rumien' tosiasioiden pohjalta paheksuu ihmisten käytöstä, ole mitään väärää tuomiota.
Sirpa ylijumala vain näkee vääränä tuomiona kaiken, joka poikkeaa hänen näkemyksestään.
Älä Debbie ja älkääkä muutkaan suotta pahoittako mieltänne tai poistuko palstalta tämän vuoksi, kas tyhjät tynnyrit kolisevat eniten, kuten tiedätte
ei se, että julkitulleiden 'rumien' tosiasioiden pohjalta paheksuu ihmisten käytöstä, ole mitään väärää tuomiota.
Sirpa ylijumala vain näkee vääränä tuomiona kaiken, joka poikkeaa hänen näkemyksestään.
Älä Debbie ja älkääkä muutkaan suotta pahoittako mieltänne tai poistuko palstalta tämän vuoksi, kas tyhjät tynnyrit kolisevat eniten, kuten tiedätte
Just joo, ja nyt sitten kiillotetaan omaa sädekehää "lapsiahan minä ajattelin", onko se lapsen ajattelua mitä olet tehnyt, oletko minuuttiakaan uhrannut siihen, että Madeleine voi olla jossakin pedofiilien kynsissä. Sinua on kiinnostanut vain vanhempien syyttäminen ja tuomitseminen. Ei mikään muu. Kuten monia muitakin Madeleine-ketjussa.
En hetkeäkään epäillyt, että olisit puheideni jälkeen käynyt vilkaisemassa peiliin.
Lukekaas uudelleen foorumin tarkoitus! Onko se: "'rumien' tosiasioiden pohjalta" tapahtuva paheksuminen?
Odotan Miss Holmesilta vastausta tähän.
En hetkeäkään epäillyt, että olisit puheideni jälkeen käynyt vilkaisemassa peiliin.
Lukekaas uudelleen foorumin tarkoitus! Onko se: "'rumien' tosiasioiden pohjalta" tapahtuva paheksuminen?
Odotan Miss Holmesilta vastausta tähän.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Elo 05, 2008 2:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Haloo, modet, eikö tätä Sirpaa saataisi vähäksi aikaa täältä sivuun mietiskelemään omaa ylivertaisuuttaan? Kyllä tämä trolli sen verran törkeitä kommentteja muille heittelee.Sirpa kirjoitti:Hävetkää ihmiset, sen minä sanon, olette häpeäksi koko ihmiskunnalle.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
Am I living it right? John Mayer
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sirpa kirjoitti:Sinulta on jäänyt huomamatta, että olen foorumin puolella ja pidän yllä tasoa, ettei tästä tule mikään yleinen muiden tuomitsemis- ja paheksumisfoorumi!
???????
Halloooo Modet, pystyykö tällaiset todella sekavat siirtämään osastolle ''vain humalaisille''????? Eihän tätä touhua kukaan täyspäinen selvinpäin pysty muuten seuraamaan!
-
debbie
Sirpa,
minulla on lista kadonneista lapsista, joiden puolesta rukoilen. Viimeksi eilen muistin Madeleinea.
Sinä et näe minun sydämeeni, vaan itse tuomitset minua omien jyrkkien luulojesi perusteella.
McCannit ovat tuotteistaneet tyttärensä katoamisen, tehneet nettishopit ja kaikki. Se on jotain aivan käsittämätöntä, tehdän bisnestä oman lapsensa katoamisella, vaikka ei olla edes pienituloisia.
minulla on lista kadonneista lapsista, joiden puolesta rukoilen. Viimeksi eilen muistin Madeleinea.
Sinä et näe minun sydämeeni, vaan itse tuomitset minua omien jyrkkien luulojesi perusteella.
McCannit ovat tuotteistaneet tyttärensä katoamisen, tehneet nettishopit ja kaikki. Se on jotain aivan käsittämätöntä, tehdän bisnestä oman lapsensa katoamisella, vaikka ei olla edes pienituloisia.