Vesa Keskinen kokoomaketju

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
DooM
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja DooM »

Herlokki Solmunen kirjoitti: Ja jos teillä on aivoissa yhtään mitään, tajuatte ettei raiskauksia tehdä siksi ettei muuten saisi. "Ja miksi vaarantaa maineensa? " Kännissä kikkeli pystyssä potenssilääkkeiden ansiosta, ei varmaan paljon mainetta ajatella.
Tämä on kyllä täyttä totta. Itse tämän vannoutuneen akkarin lukijan tilanteeseen en sen kummemmin ota kantaa, aika näyttää, mutta kyllähän raiskauksia on tapahtunut ns. paremmissakin piireissä.

Voisin epäillä, että aika harvan raiskauksen motiivi on etteikö raiskaaja jostain saisi ihan sovinnollakin.

Ja jos nyt kuitenkin otetaan Keskinen esimerkiksi niin eikö ole vähintään yhtä loogista ajatella, että Keskinen on itse kännihuumassaan ajatellut "Olen Vesa Keskinen, Rikas mies, joka kyllä saa naista" kun että tytöillä on ollut mielessä "Hän on Vesa Keskinen, rikas mies, rakastelkaamme ja nostakaamme syyte häntä vastaan rahojen toivossa"?
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Ei vaan "Olen Vesa Keskinen ja mua panettaa" + "Wau toi on Vesa Keskinen ja mua panettaa" = "Ahh se siitä" + "Mitä teinkään yhyy"
I am an African!
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

LOOOOOOOOOL Voi hittojen hitto...Sanon etelleenkin ettei siinä ollut mistään raiskauksesta kyse. Tyttäret päättivät vain koklata kepillä jäätä saataisiinko ilmaista rahaa,palstatilaa,reissua jne jne..On siinäki sisarukset molemmat antaa pesää samalle miehelle.. Naurettavaa.. Menkööt peilin eteenja kattokoon pitkään ja hartaasti.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ja todellakin, ei ollut kummosetkaan "kyydit", kun on Vesasta kyse... :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Heh..tätä minä olen vähän epäillytkin :?
Motto ilmeisesti on:Yksi elämän päätehtävistä on korvata fyysinen nuoruus henkisellä :lol:

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?25840708
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

keskinen on mun mielestä ihan yhtä säälittävä tapaus, kuin joku marika fingerroos, martina aitolehti, matti nykänen ja susan kuronen. se, et miehellä on menestyvä bisnes, ei musta erota sitä näistä turhista julkkiksista. ja kaikenlisäksi, musta se on niin limaisen oloinen ukkeli, et vaikka mulle olisi sen matkan boraboralle kustantanutkin niin en olisi antanut! NI!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kattinen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja kattinen »

^toi haukkuu mun idoleita!ei varsinkaa mattia tai kurosta saa mollata! :lol:
Itselle tuli ihan semmonen olo että toi juttu on täysin keksitty..Tai no ok,vähän väritetty.Vesa (kavereiden kesken Vesku) on tarjonnu viunaa,esitellyt omaisuuttaan,puhunut nättejä ja saanut tän tyttösen uskomaan että se pääsee kyläkaupan kuningattareksi!en hyväksy missään nimessä raiskausta,se on törkeä rikos ja suomessa on ihan liian lievät tuomiot tässäkin kohtaa.Mutta jotenkin on hieman rahastuksen maku,vähän niin kuin tässä M.J;n jutussa... :roll: Mut mistäs mää mittää tietääsin kun en paikalla ollut???
Vesku on muutes vähän iljettävä mutta ilmeisesti raha ja maine tehneet tehtävänsä.... :roll:
*toivottavasti ei tullut tää teksti nyt kahteen kertaan,blondeilen taas tän koneen kanssa* :twisted:
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no hyh....matti ja kuronen on siis niin yök-osastoa, ettei mitn rajaa!!!! :shock: :lol: mua alkaa saman tien ahdistaa ja myötähäpeä nousta, kun näen kummastakaan jutun juuren lehdistössä....*oksenteliö*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Orkidea
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Orkidea »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1441358

Toistaiseksi näyttää siltä ettei Vesa Keskinen saa syytettä raiskauksesta.

Rahastuksen makua taisi olla tässäkin tapauksessa.. :roll:
viikate
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja viikate »

Vesa Keskistä ei syytetä
1.10.2007 14:37

Kyläkauppias Vesa Keskinen ei saa syytettä raiskauksesta.

Seinäjoen kihlakunnansyyttäjä Kimmo Lampinen teki syyttämättäjättämispäätöksen hetki sitten. Syyttäjän mukaan riittävää näyttöä syytteen tueksi ei ole.

Tapahtumat saivat alkunsa helluntaina, kun 18-vuotias pohjalaisnainen saapui jatkoille Keskisen kartanoon Tuurissa ja harrasti seksiä tämän kanssa. Nainen jätti Keskisestä tutkintapyynnön toukokuussa, jonka jälkeen Keskinen on ollut raiskauksesta epäiltynä.

- Tämä on ylivoimaisesti elämäni paras päivä, Keskinen kommentoi Iltalehdelle.

- Oikeus voitti tämän kerran.

JARI KUPIAINEN
[email protected]

Vesa Keskinen välttää raiskaussyytteen

stt

Seinäjoki. Syyttäjä ei nostanut raiskaussyytettä kyläkauppias Vesa Keskistä vastaan.

Seinäjoen kihlakunnansyyttäjän Kimmo Lampisen mukaan syytteen tueksi ei ole riittävää näyttöä. Keskistä ei syytetä myöskään seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Keskisen epäiltiin raiskanneen 18-vuotiaan naisen kartanossaan Töysän Tuurissa toukokuun lopulla. Nainen oli illanvietossa Keskisen luona vanhemman sisarensa kanssa.

Osapuolten kertomukset tapahtuneesta ovat olleet alusta alkaen ristiriitaiset. Keskinen on poliisikuulusteluissa myöntänyt olleensa seksisuhteessa naisen kanssa, mutta raiskauksen hän on kiistänyt. Keskisen mukaan kaikki tapahtui sovussa ja yhteistuumin.

Nainen puolestaan on kertonut poliisille olleensa tuolloin tiedottomassa tilassa. Hän teki yhdessä perheensä kanssa rikosilmoituksen tapahtuneesta.

Syyttäjä katsoi ratkaisussaan, ettei naisen väitetystä tiedottomuuden tilasta ole syytteen nostamiseen vaadittavaa näyttöä. Tällä perusteella hän teki syyttämättäjättämispäätöksen.

Jutun esitutkinta-aineisto on määrätty pidettäväksi salassa. Syyttäjä on määrännyt myös syyttämättäjättämispäätöksen sisällön salaiseksi.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

no vaikka vesa on ällö tapaus niin hyvä silti että tälläisiä rahastusyrityksiä ei suosita...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Nyt sitten kyseisen naisen naama ja nimi esille välittömästi. Tämä on niin tyyppillistä rahastusyritystä. Rikkaan ja menestyneen miehen mainetta yritettiin mustata siinä samassa.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

"Nyt nukun yöni hyvin"
2.10.2007 1:49

Vesa Keskinen vapautui raiskausepäilyistä.

- Nyt nautin tästä, sillä oikeus on voittanut. Nukun yöni hyvin ja sitten alamme miettiä kuinka vastaisuudessa voimme torjua tämän kaltaista terrorismia. Syyttäjän päätös oli itsestäänselvyys minulle, Vesa Keskinen toteaa Iltalehdelle.

Päätöksen kuultuaan Keskinen meni äitinsä luo juttelemaan asioista. Sen jälkeen hän kävi lenkillä ja saunassa. Keskinen aikoo palata asianajajansa kanssa aiheeseen tiistaina. Keskisen mukaan asia ei jää tähän.

- Haluan koko totuuden julki. Uskon, että tästä tapauksesta tulee ennakkotapaus.

"Ei mitään hävettävää"

Keskinen ei toivo kenellekään samanlaista kohtaloa.

- Eihän tämäkään päätös ole mikään ylpeyden aihe. Edelleen toivon, että kaikki tutkintapöytäkirjat tuodaan avoimesti kansan nähtäviksi. Minulla ei niissä ole mitään hävettävää.

Raiskausepäily sai alkunsa helluntaina, kun 18-vuotias pohjalaisnainen saapui isosiskonsa kanssa Keskisen kartanoon Tuuriin. Keskinen itse kiisti raiskauksen.

Hän on kuitenkin myöntänyt poliisikuulusteluissa olleensa seksisuhteessa naisen kanssa.

Keskisen mukaan kaikki tapahtui sovussa ja yhteistuumin.

Nainen on kertonut poliisille olleensa tuolloin tiedottomassa tilassa. Nainen ja hänen perheensä tekivät tapahtuneesta rikosilmoituksen.

Ei tarpeeksi näyttöä

Kihlakunnansyyttäjä päätti olla nostamatta syytettä Keskistä vastaan epäillystä raiskauksesta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Päätöksen mukaan rikoksesta epäillyn syyllisyyden tueksi ei ole riittäviä todennäköisiä syitä. Syyttäjä on katsonut, ettei esitutkinnan perusteella asianomistajan väitetystä tiedottomuuden tilasta ole ollut syytteen nostamiseen vaadittavaa näyttöä. Esitutkinta-aineisto on määrätty salassa pidettäväksi aineistoksi.

Helluntain tapahtumia Keskinen ei kadu.

- Ainoatakaan unetonta yötä en ole viettänyt, sillä omatuntoni on puhdas. Raiskausepäily raivostutti. Olin löysässä hirressä neljä kuukautta. Minut tässä raiskattiin.

JARI KUPIAINEN
[email protected]
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Siis *kuvottelio* kun miettiikin herätystä tilanteeseen jossa olis antanu tolle tyypille viime yönä...On siinä varmaan tullut suru puseroon teinitytölle - sympatiat kyllä hänelle.
Mutta uskoako vai ei raiskaukseen. Vain noi kaksi voi tietää - jos muistaa - mitä tapahtui. Mutta mutu-pohjalta tuntuis siltä, että ei suoranaista raiskausta, mutta ehkä jonkinlaista "vääriin perustein kännisen tyttölapsen viettelyä" tyttöä yli puolet vanhemman Keskisen toimesta. Mutta se ei ole tainnut olla ikinä rikos.
Saakohan tää saaga jatkoa? Esim epätoivottu teiniraskaus -tyylistä? Tai Nyt kertoo Uhri?
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Mulla on semmoinen mielikuva asiasta, että tapahtuman aikoihin lööpeissä hehkutti ko. tytön äiti :!: Kun tytär oli muka "niin järkyttynyt asiasta", ettei itse jaksanut/halunnut ajatella syytteen nostamista...
Paljonkohan iltapäivälehdet maksaa etusivun juttuihin osallisille :?:

-eipä paljoa houkuttais Keskiselle antaa, edes humalassa-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin