Ohoh.Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 03, 2024 4:45 am Kunnon Mika Myllylä tyylin hiihtoo. Tää jätkä vaikuttaa kyl niin kullilta että en mä sille mitään hyvää toivo.
Pyhimys sekoillut keikoilla - kaatumisia, lavalle sylkemistä sekä ihmisten päälle hyppimistä
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Re: Pyhimys sekoillut keikoilla - kaatumisia, lavalle sylkemistä sekä ihmisten päälle hyppimistä
-
Tulimutkanvuohi
- Susikoski
Re: Pyhimys sekoillut keikoilla - kaatumisia, lavalle sylkemistä sekä ihmisten päälle hyppimistä
Hyvin oot ”haistellu” tilannetta jo muutama vuosi sitten.Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 03, 2024 4:45 am Kunnon Mika Myllylä tyylin hiihtoo. Tää jätkä vaikuttaa kyl niin kullilta että en mä sille mitään hyvää toivo.
The world is full of people who are ready to tell you how you should live, even though they don't know how to live themselves.
- Bukowski
- Bukowski
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Viilaaja kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 8:01 pm Ihan sama minkälainen kohu, niin kaverilta löytyy aina kaikkeen tosi hyvät selitykset, pitkäaikainen Pyhimys-fani toteaa kyllästyneenä.
– Olen tähän asti itsekin uskonut mieluummin häntä ja hänen selityksiään, mutta viime lauantain jälkeen on sellainen olo, ettei enää mene läpi.