Sivu 3/16

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:54 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Moonshiner kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:42 pm ^ ei rasistinen, vaan realistinen suhtautuminen. Mutta sehän ei kelpaa hihhuleille, kun niiden mielestä tilastotkin on rasistisia. :mrgreen:
On se nyt vittu kun valtaväestön pitää aina sopeutua vieraiden tapoihin ja oireiluun.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:19 pm
Kirjoittaja holmesin haamu
Siellä voitaisiin opetella seksuaalirikosten salat kuin Turvallinen Oulu hankkeessa konsanaan.

Onhan tämä siitä huolimatta järkyttävää, kun rahoja tuhlataan tälläiseen. Sitten tuolla perustellaan, kun leikataan kantasuomalaisilta ylimääräiset manit pois.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:24 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Eiköhän nää kuulu espoolaismiesten yhteiskuntaan.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Kirjoittaja ASierra
Haittamaahanmuuttajien matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan. Ja puhuu suomenkieltä eikä molota kehitysmaan kieltä.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Kirjoittaja Kräki
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:29 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:43 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Se mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
Miksi tämä tekee sinulle noin pahan olon? Luuletko, että ratkaisu on rasistinen suhtautuminen maahanmuuttajiin? Minä arvelen, että mitä enemmän rasismia maahanmuuttajat kohtaavat (varsinkin lapset ja nuoret) sitä enemmän se aiheuttaa ei toivottua käytöstä, koska kuka haluaisi olla muiden sorsima?
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Ei mulla muuten.
Toinen,mikä tuottanut pahan olon,olen vuodesta -81 —>15 asunut itäkeskusen läheisyydessä,näin hyvin läheltä,miten tämä maa muuttui. Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:29 pm
Kirjoittaja Tuulenvire

*pltmtxtvp*tm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pm
Kirjoittaja Tuulenvire

*pltmtxtvp*tm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm
Kirjoittaja Kräki
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
”Haittaisänmaallisella matalalla älykkyydellä”?!?
Jos minuun esim. Viittaat,niin luulen että olen pärjännyt paremmin elämässä,kuin sinä. Ja mitä on haittaisänmaallisuus? Se että ei halua tänne raiskareitq,huumekauppiaita,roadmaneja,nistejä ym. Muista maista tänne elätiksi yhteiskunnan taakaksi?
Täällä pks seudulla on aika monta tyttöä ja naista,jotka ovat työkyvyttöminä traumoinensa joukkoyllätysraiskauksen toimesta.
Kaali niin jumissa,että sitä on lääkittävä loppuelämän.
Kun sitä en halua,niin olen vähä-älynen haittaisänmaallinen?

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:34 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
Hyvä veto varmaankin. Ellet sitten asunut Roihuvuoressa, Hertsikassa tai Marjaniemessä. Ne kämpät on vielä nostaneet arvoa.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:35 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm
Kaali niin jumissa,että sitä on lääkittävä loppuelämän.
OK. Otan osaa, tai en sittenkään.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:36 pm
Kirjoittaja Kräki
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Matematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen. :lol:
Vuoden 2026 valtion talousarvio on noin 90,8 miljardia euroa.
Nämä luvut on vuodelta -22. Mitäpä luulet,että ne on nyt? Kuka tämän rahoittaa? Ilmestyykö raha tyhjästä? Sähkö tulee töpselistä?
IMG_1706.jpeg
IMG_1706.jpeg (173.22 KiB) Katsottu 240 kertaa

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:37 pm
Kirjoittaja Anoteus
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Matematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen. :lol:
Vuoden 2026 valtion talousarvio on noin 90,8 miljardia euroa.
Nyt kun avasit keskustelun, niin laita hyöty/haittasuhde maahanmuutolle? Työllistyminen aloittain tai vaikka ne hyväpalkkaiset osaajat vs. matalapalkkaiset? Mielenkiinnolla odotan vastaustasi..

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:37 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Eli täysin turha koulutus lapsille, koska he ovat jo ympäristössään tottuneet kaikennäköisiin ihmisiin. Ehkä joku päivä myös tottuvat kaikkea tekeviin ihmisiin. Raiskaajiin, ryöstäjiin, puukottajiin, silpojiin, diilereihin yms.

Toisaalta joku vanhempi voisi pahoittaa mielensä että kehdataan, härregyyd, pitää hänen lapsukaisiaan NIIN rasistisina, että näitä pitää kouluttaa kolme vuotta.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 7:38 pm
Kirjoittaja Kräki
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:34 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
Hyvä veto varmaankin. Ellet sitten asunut Roihuvuoressa, Hertsikassa tai Marjaniemessä. Ne kämpät on vielä nostaneet arvoa.
Vartiokylässä. Roihika alkaa olee mennyttä. Hertsika (ranta)on asutettu täysin sompuilla. Marikseen ei ollu hilloa😅
Ei vartsikassakaan niitä ole,mutta tuli niin lähelle.