On se nyt vittu kun valtaväestön pitää aina sopeutua vieraiden tapoihin ja oireiluun.Moonshiner kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:42 pm ^ ei rasistinen, vaan realistinen suhtautuminen. Mutta sehän ei kelpaa hihhuleille, kun niiden mielestä tilastotkin on rasistisia.![]()
Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
-
holmesin haamu
- Sherlock John Holmes
- Viestit: 8204
- Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Siellä voitaisiin opetella seksuaalirikosten salat kuin Turvallinen Oulu hankkeessa konsanaan.
Onhan tämä siitä huolimatta järkyttävää, kun rahoja tuhlataan tälläiseen. Sitten tuolla perustellaan, kun leikataan kantasuomalaisilta ylimääräiset manit pois.
Onhan tämä siitä huolimatta järkyttävää, kun rahoja tuhlataan tälläiseen. Sitten tuolla perustellaan, kun leikataan kantasuomalaisilta ylimääräiset manit pois.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Eiköhän nää kuulu espoolaismiesten yhteiskuntaan.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Haittamaahanmuuttajien matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan. Ja puhuu suomenkieltä eikä molota kehitysmaan kieltä.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:29 pmMiksi tämä tekee sinulle noin pahan olon? Luuletko, että ratkaisu on rasistinen suhtautuminen maahanmuuttajiin? Minä arvelen, että mitä enemmän rasismia maahanmuuttajat kohtaavat (varsinkin lapset ja nuoret) sitä enemmän se aiheuttaa ei toivottua käytöstä, koska kuka haluaisi olla muiden sorsima?Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:43 pmSe mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
Ei mulla muuten.
Toinen,mikä tuottanut pahan olon,olen vuodesta -81 —>15 asunut itäkeskusen läheisyydessä,näin hyvin läheltä,miten tämä maa muuttui. Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
”Haittaisänmaallisella matalalla älykkyydellä”?!?Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Jos minuun esim. Viittaat,niin luulen että olen pärjännyt paremmin elämässä,kuin sinä. Ja mitä on haittaisänmaallisuus? Se että ei halua tänne raiskareitq,huumekauppiaita,roadmaneja,nistejä ym. Muista maista tänne elätiksi yhteiskunnan taakaksi?
Täällä pks seudulla on aika monta tyttöä ja naista,jotka ovat työkyvyttöminä traumoinensa joukkoyllätysraiskauksen toimesta.
Kaali niin jumissa,että sitä on lääkittävä loppuelämän.
Kun sitä en halua,niin olen vähä-älynen haittaisänmaallinen?
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Hyvä veto varmaankin. Ellet sitten asunut Roihuvuoressa, Hertsikassa tai Marjaniemessä. Ne kämpät on vielä nostaneet arvoa.Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Nämä luvut on vuodelta -22. Mitäpä luulet,että ne on nyt? Kuka tämän rahoittaa? Ilmestyykö raha tyhjästä? Sähkö tulee töpselistä?Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pmMatematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen.Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Vuoden 2026 valtion talousarvio on noin 90,8 miljardia euroa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Nyt kun avasit keskustelun, niin laita hyöty/haittasuhde maahanmuutolle? Työllistyminen aloittain tai vaikka ne hyväpalkkaiset osaajat vs. matalapalkkaiset? Mielenkiinnolla odotan vastaustasi..Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pmMatematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen.Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Vuoden 2026 valtion talousarvio on noin 90,8 miljardia euroa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Eli täysin turha koulutus lapsille, koska he ovat jo ympäristössään tottuneet kaikennäköisiin ihmisiin. Ehkä joku päivä myös tottuvat kaikkea tekeviin ihmisiin. Raiskaajiin, ryöstäjiin, puukottajiin, silpojiin, diilereihin yms.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Toisaalta joku vanhempi voisi pahoittaa mielensä että kehdataan, härregyyd, pitää hänen lapsukaisiaan NIIN rasistisina, että näitä pitää kouluttaa kolme vuotta.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Vartiokylässä. Roihika alkaa olee mennyttä. Hertsika (ranta)on asutettu täysin sompuilla. Marikseen ei ollu hilloaHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:34 pmHyvä veto varmaankin. Ellet sitten asunut Roihuvuoressa, Hertsikassa tai Marjaniemessä. Ne kämpät on vielä nostaneet arvoa.Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm Myin kämpän vielä johonkin hintaan,kun siitä sai vielä jotain.
Ei vartsikassakaan niitä ole,mutta tuli niin lähelle.