Sivu 3/5

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:40 pm
Kirjoittaja -Martta-
Se mitä kuukkeloin niin AI vastasi perusreluiksi eläinten nussijat psyykkisesti sairaiksi. Tarvitsevat hoitoa, eikä rangaistusta.

Asian voi taas kriminalisoida eläinsuojelulain perusteella.

On toikin jos sinkkunainen omistaa dogin, niin naapurissa supistaan :mrgreen:

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:53 pm
Kirjoittaja oh my
"olen normaali" nyt täytyy sanoa,että hyi vi...u mitä mä taas luin. Hirteen, kaasukammioon tai jonnekkin tuollaiset pois ihmisten ja etenkin eläinten läheltä.

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 4:08 pm
Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä
Muslimimiehillä alkaa menemään asiat pieleen jo vauvaiässä. Islamilaisessa kulttuurissa äideillä on näet tapana "räpeltää" poikalasten sukuelimiä kun he ovat sylissä ja itkevät tai kiukuttelevat. Tällä yritetään saada lapsi rauhoittumaan ja iloiseksi.

Niin paljon mätää... 😳

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 4:09 pm
Kirjoittaja canis lupus
Nyt valot kuntoon navetassa, eihän siellä muuten näe mihin astuu!

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 4:44 pm
Kirjoittaja Tupla
Carelin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:08 pm Tämä on varmasti sateenkaarihipeille ihanaa. Kuka sen määrittelee, ketä kenenkin kanssa on. Ehkä elukat ovat oikein kerjänneet karvamulkkua ja tällaista perverssiota.
Näin minä olen monesti kuullut, kun nämä feministihipit puolustavat moista touhua, kun ei ole mitään rajoja.
Erikoisille poluille nämä afgaanimiehen teot sinut johdatti, muistelemaan kuvitteellisia sateenkaariväen puolustelevia puheita :lol: . Uskot varmasti kaiken todeksi, mitä vapaa assosiaatio mieleesi tuo.

Yksi uskoo todeksi näkemiään seksivideoita :lol:, sama nikki taitaa uskoa naisten haluavan tulla raiskatuiksi in real life ja tuo fantasia naisista ja koirista on kyllä hilpeä.

Afgaanit ovat kaiken kokemansa jälkeen (NL, USA), ja jo ennen sitä, kehittäneet huippuunsa erittäin omituisen ns. "yhteiskunnallisen" järjestelmän. Nykyään kun naisista ei saa näkyä tai kuulua mitään, sukupuolien välinen kanssakäyminen kielletty ja estetty, alkavat muut miehet ja eläimet olla ainoita kohteita seksuaalisille haluille :shock:

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 4:53 pm
Kirjoittaja Tupla
Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:17 pm . . .

Kysytään siis Teemu Keskisarjalta. Hänen väitöskirjansahan käsitteli eläimiin sekaantumista 1700-luvun Suomessa. Väitöskirjan englanninkielisessä tiivistelmässä kerrotaan näin:
Bestiality was in the 18th century a more difficult problem in terms of criminal policy in Sweden and Finland than anywhere else in the Christian world. Against the background of crime in general or the repression of homosexuality and other “unnatural sexuality” in Continental Europe, bestiality was a very severely sanctioned and common crime in the Kingdom of Sweden. The thousands of bestiality trials have probably no match in the legal history of other countries. In Finland the number of cases per capita rose at least to the same level as in other parts of Sweden.
(Koko opuksen (suomenkielisen) voi ladata luettavakseen täältä.)

Ehkä kun eläimiinsekaantuminen tuolloin oli Suomessa niin yleistä mutta ei enää ole, voidaan ajatella, että taipumus ei ole perinnöllinen? Tai sitten on saatu tervehdyttävää geeniperimää jostakin muualta sitten noiden aikojen. Tietysti eläimiäkin on nykyään harvemmassa. Paimenessa ollessaan moni poika sanoi tavan oppineensa (kertoo tuo väitöskirja), mutta eipä ole sellaisia kesäduuneja enää.
Tukee käsitystäni yleismaailmallisuudesta ja vie uskottavuutta niiden todistuksilta, jotka kieltävät omalta kohdaltaan fantasioinnit. Tsot-tsot!

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:01 pm
Kirjoittaja BillyHill
Uutinen kertoo että afgaani nussii lampaita kuoliaaksi Ranskassa ja pari nimimerkkiä alkaa kiljua miten paskoja miehet ovat heidän mielestään ja Suomikin ihan paska maa. Kun eivät vaan pysty sanomaan että afgaanit ovat paskaa ja Ranskakin on aika paska afgaanien takia.

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:07 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:17 pm
Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?

Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
Kysytään siis Teemu Keskisarjalta. Hänen väitöskirjansahan käsitteli eläimiin sekaantumista 1700-luvun Suomessa. Väitöskirjan englanninkielisessä tiivistelmässä kerrotaan näin:
Bestiality was in the 18th century a more difficult problem in terms of criminal policy in Sweden and Finland than anywhere else in the Christian world. Against the background of crime in general or the repression of homosexuality and other “unnatural sexuality” in Continental Europe, bestiality was a very severely sanctioned and common crime in the Kingdom of Sweden. The thousands of bestiality trials have probably no match in the legal history of other countries. In Finland the number of cases per capita rose at least to the same level as in other parts of Sweden.
(Koko opuksen (suomenkielisen) voi ladata luettavakseen täältä.)

Ehkä kun eläimiinsekaantuminen tuolloin oli Suomessa niin yleistä mutta ei enää ole, voidaan ajatella, että taipumus ei ole perinnöllinen? Tai sitten on saatu tervehdyttävää geeniperimää jostakin muualta sitten noiden aikojen. Tietysti eläimiäkin on nykyään harvemmassa. Paimenessa ollessaan moni poika sanoi tavan oppineensa (kertoo tuo väitöskirja), mutta eipä ole sellaisia kesäduuneja enää.
Naiset eivät enää tule raskaaksi, kun ehkäisy on keksitty. Joten miehelle ei automaattisesti paukahda elättämisen uhkaa naiseen sekaantumisesta. Elukat voi tällöin jättää rauhaan.

Plus joka perheessä ei enää harjoiteta karjataloutta...

Muslimimies käsittääkseni ei saa vetää käteen, eivätkä esiaviolliset suhteet ole sallittuja. Joissain maissa turvautuvat poikahuoriin seksuaalisessa hätätilassaan.

Mutta noin ylipäätään jännä että jotenkin taas kääntyi suomalaisten syyttelyksi tämäkin viimeisin muslimimiehen tempaus. Ehkä meidän pitäisi adoptoida tämä eläimiä HENGILTÄ pannut tyyppi. Ollaan kuitenkin hokkuspokkus vastuussa hänen tekemisistään.

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:13 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:08 pm Muslimimiehillä alkaa menemään asiat pieleen jo vauvaiässä. Islamilaisessa kulttuurissa äideillä on näet tapana "räpeltää" poikalasten sukuelimiä kun he ovat sylissä ja itkevät tai kiukuttelevat. Tällä yritetään saada lapsi rauhoittumaan ja iloiseksi.

Niin paljon mätää... 😳
Kaikenlaista kuullut, aina sitä myöten että koska Muhis hinkkasi munaa vauvan reisien väliin, niin muutkin saa tehdä samoin. Mutta tuo oli uutta. :?

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:21 pm
Kirjoittaja Eriksson
Ifigeneia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:07 pm Mutta noin ylipäätään jännä että jotenkin taas kääntyi suomalaisten syyttelyksi tämäkin viimeisin muslimimiehen tempaus. Ehkä meidän pitäisi adoptoida tämä eläimiä HENGILTÄ pannut tyyppi. Ollaan kuitenkin hokkuspokkus vastuussa hänen tekemisistään.
Kannatan adoptiota. Varsinkin nyt kun sillä ei enää ole Ranskaan asiaa. Tyyppi voisi saman tien tulla Suomeen suorittamaan 30 kuukauden mittaisen vankeusrangaistuksensa ja siitä hän sitten automaattisesti kotoutuu yhteiskuntaan. On tietysti muiden maanmiestensä tavoin jo valmis aivokirurgi ja avaruudentutkijakin. Tulee vähän sivistystä tähän sisäsiittoiseen suomalaisugrilaiseen kulttuuriinkin, ja ennenkaikkea saa työttömyys senpäiväistä kyytiä että.

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:24 pm
Kirjoittaja Tupla
Ei pidä älähtää, vaikka kalikka olisi kolahtanut. Keskisarjakin sen on todistanut, sen mitä ketjussa on epäilty miehistä. Että ei vain yksi afgaani, vaan moni afgaani, ei vain moni agraariajan ruotsalainen, vaan myös moni suomalainen mies ryhtyi karjaansa aikoinaan.

Iljettää, että tuollaisesta fantasioidaan, saatikka toimeen ryhdytään eläinten kanssa, jos tilaisuus tulee.
Koska sukupuoli.

Useammat miehet voisivat olla tekopeniksen itselleen ommelleita.

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:25 pm
Kirjoittaja ASierra
Tupla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:44 pm

Afgaanit ovat kaiken kokemansa jälkeen (NL, USA), ja jo ennen sitä, kehittäneet huippuunsa erittäin omituisen ns. "yhteiskunnallisen" järjestelmän. Nykyään kun naisista ei saa näkyä tai kuulua mitään, sukupuolien välinen kanssakäyminen kielletty ja estetty, alkavat muut miehet ja eläimet olla ainoita kohteita seksuaalisille haluille :shock:
Harvoin tuplan kanssa samaa mieltä, mutta juurikin näin

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:28 pm
Kirjoittaja Rousku
Ifigeneia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:07 pm Naiset eivät enää tule raskaaksi, kun ehkäisy on keksitty. Joten miehelle ei automaattisesti paukahda elättämisen uhkaa naiseen sekaantumisesta. Elukat voi tällöin jättää rauhaan.

Plus joka perheessä ei enää harjoiteta karjataloutta...

Muslimimies käsittääkseni ei saa vetää käteen, eivätkä esiaviolliset suhteet ole sallittuja. Joissain maissa turvautuvat poikahuoriin seksuaalisessa hätätilassaan.

Mutta noin ylipäätään jännä että jotenkin taas kääntyi suomalaisten syyttelyksi tämäkin viimeisin muslimimiehen tempaus. Ehkä meidän pitäisi adoptoida tämä eläimiä HENGILTÄ pannut tyyppi. Ollaan kuitenkin hokkuspokkus vastuussa hänen tekemisistään.
Samahan se on roomalaiskatolisillakin. Katolisen kirkon katekismuksen mukaan raiskauskin on pienempi paha kuin käteen vetäminen, sillä siinä sentään on jonkinlainen pyrkimys yhteyteen toisen kanssa. Ja ei tietenkään ole esiaviolliset suhteet sallittuja.

Miten onnistut lukemaan ketjua niin, että tässä jotenkin vastuutettaisiin suomalaisia tämänkertaisesta teosta?

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:29 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Tupla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:24 pm Ei pidä älähtää, vaikka kalikka olisi kolahtanut. Keskisarjakin sen on todistanut, sen mitä ketjussa on epäilty miehistä. Että ei vain yksi afgaani, vaan moni afgaani, ei vain moni agraariajan ruotsalainen, vaan myös moni suomalainen mies ryhtyi karjaansa aikoinaan.

Iljettää, että tuollaisesta fantasioidaan, saatikka toimeen ryhdytään eläinten kanssa, jos tilaisuus tulee.
Koska sukupuoli.

Useammat miehet voisivat olla tekopeniksen itselleen ommelleita.
No mitä muuta voi odottaa sukupuolelta joka käyttää itsestään nimityksiä kuten kolli, sonni ja pukki... Jostain syystä lehmä ei kuulosta oikein hyvältä. :|

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 6:03 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
BillyHill kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:01 pm Uutinen kertoo että afgaani nussii lampaita kuoliaaksi Ranskassa ja pari nimimerkkiä alkaa kiljua miten paskoja miehet ovat heidän mielestään ja Suomikin ihan paska maa. Kun eivät vaan pysty sanomaan että afgaanit ovat paskaa ja Ranskakin on aika paska afgaanien takia.
Bestiality was in the 18th century a more difficult problem in terms of criminal policy in Sweden and Finland than anywhere else in the Christian world. Against the background of crime in general or the repression of homosexuality and other “unnatural sexuality” in Continental Europe, bestiality was a very severely sanctioned and common crime in the Kingdom of Sweden. The thousands of bestiality trials have probably no match in the legal history of other countries. In Finland the number of cases per capita rose at least to the same level as in other parts of Sweden.