Sivu 3/3

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:53 pm
Kirjoittaja Gurney
Nyt meni impotenteilla peniksenaskartelijoilla aika paljon tunteisiin :mrgreen:

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:03 pm
Kirjoittaja manearia
Liiankin uteliaana googlasin "packer" ja nehän ovat ihan anatomisesti oikeita kikkeleitä. Osakin sellaisia 2-in-1, mitkä toimii kanssa "leluina." :shock:

Ei ihan alaikäisille sopivia näin vain omasta mielestäni.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:27 pm
Kirjoittaja Shakawkaw
Uskon, että suurin osa näistä "transmaskuliineista" 13-14 v tytöistä on parin vuoden päästä ihan normaaleja tyttöjä, jos heidän annetaan käydä tämä vaihe läpi ihan rauhassa, ilman aikuisten puuttumista puoleen tai toiseen. Nuoruuteen kuuluu kaikenlaiset oikut, jotka menevät suurimmalla osalla ohi ajan kanssa.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:11 pm
Kirjoittaja manearia
Shakawkaw kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:27 pm Uskon, että suurin osa näistä "transmaskuliineista" 13-14 v tytöistä on parin vuoden päästä ihan normaaleja tyttöjä, jos heidän annetaan käydä tämä vaihe läpi ihan rauhassa, ilman aikuisten puuttumista puoleen tai toiseen. Nuoruuteen kuuluu kaikenlaiset oikut, jotka menevät suurimmalla osalla ohi ajan kanssa.
Pikkuveljetkin kävivät läpi vaiheen missä käyttivät äidin huulipunaa ja isosiskon (mun, siis) mekot sekä hiusklipsit. Kiukutti kovasti kun äiti ei antanut lupaa mennä mekoissa eskariin. :lol: Molemmat nyt aikuisina ihan cis-miehiä, eikä mielenterveyongelmia ole.

Toivon kuitenkin, ettei ommellaan ihan niin aidonnäköisiä mitä netistä löysin, ja että homman tarkoitus on lähinnä avoimuus uusille kokemuksille ja uteliaisuus, eikä seksilelujen ompeleminen.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:15 pm
Kirjoittaja Barbie
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:03 pm Liiankin uteliaana googlasin "packer" ja nehän ovat ihan anatomisesti oikeita kikkeleitä. Osakin sellaisia 2-in-1, mitkä toimii kanssa "leluina." :shock:

Ei ihan alaikäisille sopivia näin vain omasta mielestäni.
Ei tuonikäisten tarvitse edes tietää mitä tuo sana tarkoittaa. Piti itsekin googlata mikä se on. Pride on mennyt liian pitkälle.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:30 am
Kirjoittaja Noh_juuh
No tuommoiseen työpajaan osallistuminenhan on vapaaehtoista. Ei tuonne hakeudu henkilö jota asia ei valmiiksi kiinnosta, eli missä vika? Oletan että tällaisella 13 vuotiaalla on jo joku kotitekoinen sukista tehty viritys. Outoa ylipäätään puhua tekopeniksestä kun ei tehdä mitään toimintakykyistä jortikkaa, vaan täytetään housuissa oleva tyhjä tila kankaalla. Ei kai tuo sen kummempaa ole kuin tissiliivien täytteet tai olkatoppaukset.