Jospa kinaajat painuisi nyt Lautamiehiin jatkamaan vänkäämistään. Hemmetti että melkein jokaiseen ketjuun tulee kauhea vääntö jostakin, niin että se ALKUPERÄINEN aihe/asia unohtuu kokonaan.
Modet vois puuttua näihin vähän usemmin kiitos.
Eikä sitten mitään ininää sananvapaudesta, sillä en missään välissä kiellä keskustelemasta, mutta kuten Clydekin tuossa ekalla sivulla huomautti, niin olisi kivempi lukea ketjua, jossa ei heti ensimmäiseksi aleta vääntöä jostakin muusta, joka menee ohi aiheen.
Jos tuosta aiheesta vielä on pakko vääntää, niin tehkää sille sitten oma ketjunsa tai kinatkaa tosiaankin siellä lautamiehissä.
Itse ketjun alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, tuo ryöstöhälytin kuulostaa paljon fiksummalta idealta kuin suihke, jonka käytöstä rikollinen saattaa nostaa pahoinpitelysyytteen, kun silmät kärsii.
Tosin tuosta pikkulaitteesta lähtevä melu saattaa halkaista uhrin omatkin tärykalvot, mutta mieluummin niin kuin, että ryöstäjä/raiskaaja mikäliekään pääsee toteuttamaan aikomuksensa.
Tosin itse olen kyllä olen toistaiseksi saanut kulkea rauhassa niin päiväsaikaan kuin yölläkin, mikäli olen joskus yöaikaan kaupungilla sattunut liikkumaan. Viimeksi on tullu kuljettua niin myöhään illalla/yöllä yksikseen keväällä, kun kävin leffassa yö näytöksessä ja jouduin sitten näytöksen jälkeen kävelemään kotiin(Hesan keskusta - pihlajisto), kun rahat ei riittäneetkään bussilippuun.
Mä olen kyllä lyhyt ja mua luullaan monesti nuoremmaksi kuin olen, mutta kai sitten olen niin v-mäisen näköinen akka, että saan kulkea rauhassa.
Kyllähän sitä koko matkan ajan oli vähän varuillaan ja mielikuvituskin laukkasi, mutta himaan pääsin ilman että kukaan olisi edes ehdotellut mitään. Kenties sekin vaikutti että olin selvinpäin, paitsi ettei muutekaan tule juotua ja useimiten olen liikkeellä avopuolisoni kanssa, paitsi tuolloin kun leffa ei avokkia kiinnostanut ja päätin lähteä yksin sitä kattomaan.
Mutta jospas lopetan oman pulinani tähän ja päästän muut jatkamaan alkuperäisestä aiheesta.
Edith... piti vähän kattoa viestiä uusiksi kun huomasin pari ajatus- ja kirjotuskämmiä. 
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.