Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hexan
Agentti Scully

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Canaris kirjoitti: Olen yllättynyt, miten paljon tällä sivustollla pyörii vasureita ja ilmeisesti aika huonosti toimeentulevia, koska ei tällaista porua muuten olisi syntynyt. Kateudesta kai tässä on kyse, eikä mistään muusta.

Myönnän että olen hiukan kade ihmisille jotka ovat syntyneet hyvin varakkaiksi. Oman omaisuutensa luoneille en ole kade, mutta oikeasti rikkaista sellaisia on loppujen lopuksi tosi vähän, useimmat ovat saaneet jotain vähän isompaa hjelppiä jolla ovat päässeet alkuun.

Joskus mietin mitä kaikkea olisin itse voinut saada aikaan jos olisi ollut rahaa ja mahdollisuuksia. Mutta sitten taas tulee mieleen, että en ehkä olisi niitä silloin osannut arvostaa, enkä saanut senkään vertaa aikaiseksi kuin nyt.

Kohtalolle olen vähän katkera, aina on tullut uusia vastoinkäymisiä juuri kun olen ollut pääsemässä jaloilleni. Toki olen itsekin ollut sössimässä mutta siihen nähden "rangaistukset" ovat olleet aika kohtuuttomia.

Mutta ei auta, elämä on elettävä. Yritän olla ainakin tekemättä elämää vaikeammaksi kärsiville ja tuomitsematta toisia mutta se on välillä vaikeaa kun on paha suustaan! :D
Asun mahdollisimman kaukana kaupungin vuokrataloista.
Niin minäkin. Olen kasvanut sellaisessa ja vihasin sitä menoa joka sekunti. Sellaiseen en takaisin enää mene kuin jalat edellä.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tämä kommentti :lol:
Matula kirjoitti:
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Matula, nyt se fakta pöytään siitä b-rapusta ja heti!!!
Vai onko paikat hellänä? (siis kirjoituskäsi :lol: )
Fakta on se, etta tuhkaluukkusi on jo sen verran valja, ettei seinamat tule vastaan vaikka nyrkilla kokeilisi...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

OT

Hexan kirjoitti:Asun mahdollisimman kaukana kaupungin vuokrataloista.

Niin minäkin. Olen kasvanut sellaisessa ja vihasin sitä menoa joka sekunti. Sellaiseen en takaisin enää mene kuin jalat edellä

Nuoruudessani tulin asuneeksi vähän aikaa kerrostalossa, jossa oli välillä rauhatonta. Mittani tuli täyteen, kun eräänä sunnuntai-aamuna naapurin rouva oksensi parvekkeeltaan maahan (4.kerros). Silloin ajattelin, etten enää jaksa katsoa tällaista.

OT päättyy
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Canaris kirjoitti:
Nuoruudessani tulin asuneeksi vähän aikaa kerrostalossa, jossa oli välillä rauhatonta. Mittani tuli täyteen, kun eräänä sunnuntai-aamuna naapurin rouva oksensi parvekkeeltaan maahan (4.kerros). Silloin ajattelin, etten enää jaksa katsoa tällaista.

OT päättyy
Fkn shit, miehellä ollut rankka nuoruus :lol: Jos se oli ostanut Siwasta vanhan janssoninkiusauksen ja pilaantuneen maun maistaessaan lensi yrjöt katutasolla röökiä imuttavan mopoteinin niskaan. Sori tästä, oli vaan aika "rankka" esimerkki nuoruudesta :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Canaris
Frank Drebin

loneliness kirjoitti:Kirjoittaja loneliness päivämäärä Pe Elo 28, 2009 11:30 pm
Canaris kirjoitti:

OT päättyy

Fkn shit, miehellä ollut rankka nuoruus Jos se oli ostanut Siwasta vanhan janssoninkiusauksen ja pilaantuneen maun maistaessaan lensi yrjöt katutasolla röökiä imuttavan mopoteinin niskaan. Sori tästä, oli vaan aika "rankka" esimerkki nuoruudesta
Ko. rouva oli paikallisen paikallisen pubin kantaruusu, niin monta kertaa hänet ohikävellessäni ko. paikan terassilla näin. Joo, voin olla sillä tavalla herkkä, etten jaksa katsella juoppoja, enkä haistella ihmisiä, jotka eivät peseydy. Siksi pysyn heistä kaukana aina kuin vain mahdollista.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
loneliness
Jessica Fletcher

Canaris kirjoitti:
Ko. rouva oli paikallisen paikallisen pubin kantaruusu, niin monta kertaa hänet ohikävellessäni ko. paikan terassilla näin. Joo, voin olla sillä tavalla herkkä, etten jaksa katsella juoppoja, enkä haistella ihmisiä, jotka eivät peseydy. Siksi pysyn heistä kaukana aina kuin vain mahdollista.
Edelleen vetoan sinun vanhuusvuosiisi, jotka ilmeisesti ovat tulossa jos dissaat alkopoppoota, huonetoveri voi haista pahalta ja myöskin sinä joskus kun vasemmistolaisia vanhushoitajia "ei ole varaa" palkata. Tuo on tulevaisuutta, mutta ehkä sinä et ajattele niin pitkälle vaikka muuten suunnitelmasi vaikuttavat kovin selkeiltä, olenko ihan hakoteillä?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Canaris
Frank Drebin

loneliness kirjoitti:Edelleen vetoan sinun vanhuusvuosiisi, jotka ilmeisesti ovat tulossa jos dissaat alkopoppoota, huonetoveri voi haista pahalta ja myöskin sinä joskus kun vasemmistolaisia vanhushoitajia "ei ole varaa" palkata. Tuo on tulevaisuutta, mutta ehkä sinä et ajattele niin pitkälle vaikka muuten suunnitelmasi vaikuttavat kovin selkeiltä, olenko ihan hakoteillä?
Yleisesti puhutaan paljon siitä, että vanhustenhoito on Suomessa retuperällä. Minun puolestani yhden jos toisenkin kulttuuri-instituutin saisi sulkea ja säästyvillä varoilla voisi palkata lisää hoitajia.
Thomas Fuller
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Kun käyn palstalla ja katson uusimmat viestit, usein heti ensimmäisenä tulee vastaan uutisotsikon tyylinen "Michael Jackson on kuollut". Se alkaa olla jo koomista. Tulee mieleen, että tyyppi kuolee päivittäin, kun aina otsikko komeilee tuolla ylimpänä. :lol:
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu.
Se pitää Bodom-saittia jonkinlaisena omana bloginaan ja on jostain syystä moderoinnin osalta bannaamaton amis. Kun se kertoo saaneensa emännältään, kaikki on jees, mutta jos kertoo, että sen emäntä sai edellisen kerran Hessua 9 vuotta sitten, Hessun maailma räjähtää.

Tieto perustuu .. kertomaan.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Arskan kertomaan? :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ei Arskan kertomaan.
Se ei sekaannu havaintojeni mukaan nykyään alle 17-vuotiaisiin, aiemmin ikäraja oli noin 14 vuotta.
8)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Alkaa olla jo niin sairasta että naurattaa tähän aikaan yöstä:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 75#p260662
loneliness
Jessica Fletcher

Marjaaaaa....sinä suurisuinen naisellinen pullaposki, mene vastaamaan minulle gallupiin. Niin kovat oli puheet :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

loneliness kirjoitti:Marjaaaaa....sinä suurisuinen naisellinen pullaposki, mene vastaamaan minulle gallupiin. Niin kovat oli puheet :lol:
Okei.Tuo sai jo repeämään.Enpä ole Janssonin pojasta kuullut koskaan yhtä hauskaa ja
samaan aikaan kaunista loukkausta. :mrgreen:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Lukittu