Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Käytännössä vaatisi aika lahjakkaan henkilön, että jaksaisi luoda esimerkiksi kolme melko erityyppisiä nikkiä. Tavallaan siis kiitän saamastani fanituksesta, mutta en mielestäni ole ihan niin merkittävä ja väkevä kirjoittaja kuin Hassu-Jaana ja Blexi väittävät.
Mitä te dorkat dorkailette?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 2:48 pm Käytännössä vaatisi aika lahjakkaan henkilön, että jaksaisi luoda esimerkiksi kolme melko erityyppisiä nikkiä.
Kyllä. Tästä huolimatta nuo kolme pösilöä saavat rääkyä multinikkisyytöksiä sylki roiskuen. Eikö olekin mielenkiintoista, että vain tuo kyseinen trio heittelee multinikkisyytöksiä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Pesukarhu kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 7:25 am https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=43563
Kuinkahan monta kertaa tuossa ketjussa on jo väännetty rautalangasta, että tyyppi EI ollut koulussa seksuaalisuutensa takia, vaan oppilaat nostivat sen esiin?

Oishan se kiva, että palstalaisilla olisi edes ne ilmiselvät faktat kunnossa ennen kommentointia, etenkin noin lyhyessä ketjussa. 500+ sivuisissa ketjuissa ymmärrän sen, että välillä tulee kysyttyä ja ihmeteltyä asioita, jotka on selvitetty jo.
En kyseistä ketjua ole lukenut mutta tunnistan ilmiön. Ärsyynny siitä että suht lyhyttä ketjua eikä sen uutisointia ole luettu ja siellä on useampia samoja kysymyksiä ja ihmettelyitä joiden vastaukset selviäisivät ketjusta ja parista uutisesta. Tämän jälkeen tyhmimmät rasisti ja vassariöyhöt tulevat kertomaan kuinka olet homo, rasisti, suvakki, natsi, neekeri, vihervassari, persu jne.
Ilmeisesti olet noita jos haluat ketjuja joissa ei olee 300 sivua joista puolet on turhaa oikeisto tai vasemmisto paskaa tai moneennkertaan saman asian ihmettelyä johonnvastaus löytyy lukemalla ketju tai pari uutista. Voisikohan olla niin että kaikki eivät ajattele että on tarvetta tai edes järkevää sotkea politiikkaa "jokaiseen" ketjuun. Voisikohan olla niin että osa meistä haluaisi öyhötyksen sijaan ketjuun enimmäkseen vain itse rikokseen ja sen selvittämiseen liittyvää tekstiä. Mun mielestä netissä on kyllä omia foorumeita hokea homoa ja neekeriä tai natsia ja persua. Voi olla että olen tietysti väärässä ja minfo on juurikin se oikea ja paras paikka kyseisille ihmisille.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Homojen puolustelijat.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Paikalla
Pesukarhu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

1lpo kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 3:50 pm
En kyseistä ketjua ole lukenut mutta tunnistan ilmiön. Ärsyynny siitä että suht lyhyttä ketjua eikä sen uutisointia ole luettu ja siellä on useampia samoja kysymyksiä ja ihmettelyitä joiden vastaukset selviäisivät ketjusta ja parista uutisesta. Tämän jälkeen tyhmimmät rasisti ja vassariöyhöt tulevat kertomaan kuinka olet homo, rasisti, suvakki, natsi, neekeri, vihervassari, persu jne.
Ilmeisesti olet noita jos haluat ketjuja joissa ei olee 300 sivua joista puolet on turhaa oikeisto tai vasemmisto paskaa tai moneennkertaan saman asian ihmettelyä johonnvastaus löytyy lukemalla ketju tai pari uutista. Voisikohan olla niin että kaikki eivät ajattele että on tarvetta tai edes järkevää sotkea politiikkaa "jokaiseen" ketjuun. Voisikohan olla niin että osa meistä haluaisi öyhötyksen sijaan ketjuun enimmäkseen vain itse rikokseen ja sen selvittämiseen liittyvää tekstiä. Mun mielestä netissä on kyllä omia foorumeita hokea homoa ja neekeriä tai natsia ja persua. Voi olla että olen tietysti väärässä ja minfo on juurikin se oikea ja paras paikka kyseisille ihmisille.
En ehkä ihan ymmärrä pointtiasi nyt?

En halua 300-sivuisia ketjuja, joista suurin osa on oikeisto-vasemmisto-homo-persu-natsi-jankkausta.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kosti kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 3:28 pm
Kyllä. Tästä huolimatta nuo kolme pösilöä saavat rääkyä multinikkisyytöksiä sylki roiskuen. Eikö olekin mielenkiintoista, että vain tuo kyseinen trio heittelee multinikkisyytöksiä.
On vielä neljäskin Torspo, mutta se ei tykitä jatkuvalla syötöllä, kuten nuo muut.

Mut näillä mennään, ei selvästikään tule asia muuttumaan. Eikä kannata ylläpidolta kysellä. Vastausta ei tule koskaan, tai jos tulee, niin se tulee punakynällä.

Melkoiseksi sontakasaksi on foorumi päästetty. Pitää vaan yrittää olla jatkossa edes vilkaisematta Lautamies-osastolle. Muita osioita vaan, ainakin nyt toistaiseksi vielä.
Gary Francis Poste
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Gary Francis Poste »

LexVeritas kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:53 am
Gaikowski kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:19 am Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
Oikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.

Minua ärsyttävät hyvin vähän nollapostaajat, joiden nikkinimi on sama kuin huonoiksi todetuilla Zodiac killer-epäillyillä.
Mää ole sulivani ja kaikovski. Mut ennen kaikkea mää ole se jätkä ketä teki ne poliisimurhat!
Gyl te tiäräätte
Ross Sullivan

Gary Francis Poste kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 8:25 pm
LexVeritas kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:53 am
Gaikowski kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:19 am Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
Oikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.

Minua ärsyttävät hyvin vähän nollapostaajat, joiden nikkinimi on sama kuin huonoiksi todetuilla Zodiac killer-epäillyillä.
Mää ole sulivani ja kaikovski. Mut ennen kaikkea mää ole se jätkä ketä teki ne poliisimurhat!
Et sä ainakaan "sulivani" ole, mutta heität ihan hauskaa amishuumoria.
Ross Sullivan

Gaikowski ja Poste ovat hienoja nikkejä.

Gaikowski kommentoi aina jotain Kirkkonummi- tai Bodom-ketjuun kerran vuodessa ja usein silloinkin lähinnä vittuilee Blexille.

Poste kommentoi aina jotain Kirkkonummi- tai Bodom-ketjuun kerran kuukaudessa ja usein silloinkin lähinnä vittuilee Blexille.

:D :D :D
Cohle
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Cohle »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 9:38 pm

Mihin muuhun tapaukseen kuin Bodomiin Blexi olisi muka perehtynyt?
No totta, vaikea nimetä toista. Bodominkin suhteen olennaiseen keskittyminen vaikuttaa vaikealta. Paljon on kyllä laittanut itseään likoon asiassa, siitä pisteet.
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
Gaikowski
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Gaikowski »

JasseHames kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 2:20 pm
LexVeritas kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:38 pm
Gaikowski kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:13 pm

Selvästi olet perehtynyt aiheisiin, sitä en kiellä mutta en voi itsellesi mitään ja häiritset aiheessa kuin aiheessa itse asiaa ja viet keskustelua sivuraiteille ja nokitteluun.Kaikille olisi parasta jos olisit hiljaa jos ei rikosten ratkaisu kiinnosta.Sellainen häirikkö joka luulee itsestään liikoja ja ei älyä lopettaa kun ketään ei oikeasti kiinnosta lex veritas vaan itse aihe mistä keskustellaan.
Oikeinkirjoitusharjoitustesi ohessa voisit ehkä järjestää face-to-face-tapaamisen muiden Zodiac killer-nikkien Ross Sullivanin ja Gary Francis Posten kanssa, ja kutsua paikalle myös Korpisoturin, Kostin ja Hank Voightin. Olisi metkaa lukea raportti, saapuiko paikalle useampi kuin yksi henkilö. Siihen asti suosittelen, että yrität jatkuvan marmattamisen sijasta osallistua keskusteluun myös rikosaiheista.
Ai tämä DID-potilas on tehnyt useita, pelkästään Zodiac-teemaisia nimimerkkejä varastoon muiden nimimerkkiensä kirjoituskieltojen varalle. Tämä Gaikowskikin on ollut 3,5 vuotta kirjoittamatta yhtään viestiä rekisteröitymisensä jälkeen. Tuon täytyy kyllä olla hyvin vakavaa dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastava yksilö.
Tämä solvaaminen viimeistään paljastaa kuinka siellä ei ihan täysillä käydä.Olet isoin miinus tällä foorumilla, sen voit myöntää varmasti itsekin.Tekisit kaikille palveluksen jos poistuisit tai älyäisit olla joskus edes hiljaa mutta se ei onnistu kun narsismi ja vähäiset älynlahjat sen estää.Sellainen suunsoittaja millä ei ole asiaa varsinkaan tänne.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Gaikowski kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 8:50 pm
LexVeritas kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:38 pm

Oikeinkirjoitusharjoitustesi ohessa voisit ehkä järjestää face-to-face-tapaamisen muiden Zodiac killer-nikkien Ross Sullivanin ja Gary Francis Posten kanssa, ja kutsua paikalle myös Korpisoturin, Kostin ja Hank Voightin. Olisi metkaa lukea raportti, saapuiko paikalle useampi kuin yksi henkilö. Siihen asti suosittelen, että yrität jatkuvan marmattamisen sijasta osallistua keskusteluun myös rikosaiheista.
Ai tämä DID-potilas on tehnyt useita, pelkästään Zodiac-teemaisia nimimerkkejä varastoon muiden nimimerkkiensä kirjoituskieltojen varalle. Tämä Gaikowskikin on ollut 3,5 vuotta kirjoittamatta yhtään viestiä rekisteröitymisensä jälkeen. Tuon täytyy kyllä olla hyvin vakavaa dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastava yksilö.
Tämä solvaaminen viimeistään paljastaa kuinka siellä ei ihan täysillä käydä.Olet isoin miinus tällä foorumilla, sen voit myöntää varmasti itsekin.Tekisit kaikille palveluksen jos poistuisit tai älyäisit olla joskus edes hiljaa mutta se ei onnistu kun narsismi ja vähäiset älynlahjat sen estää.Sellainen suunsoittaja millä ei ole asiaa varsinkaan tänne.
Sivupersoonasi Ross Sullivan on saanut lautamiestekstistä (ml. räävitön ja jatkuva muiden solvaaminen) väärässä paikassa, trollaamisesta ja muusta lapsellisesta uhoamisesta neljä kirjoituskieltoa tässä noin vuoden sisällä. Ne ovat tietysti vääriä tuomioita, koska äärimmäisen suuruusharhainen narsisti on aina oikeassa, muut väärässä ja määrittelemänsä standardit tietenkään eivät koske häntä itseään.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

Hassu-Jaana vaikuttaa olevan erityisen pidetty nikki!

" kun narsismi ja vähäiset älynlahjat sen estää" Olen täysin samaa mieltä! Vastenmielisen persoonan lisäksi Hassu-Jaana vaikuttaa olevan vielä älyllisesti heikkolahjainen.

Toisin kuin HJ luulee, niin en ole kertaakaan purnannut sanktioita vastaan! Olen tosiaan 7 vuoden aikana ollut 4-5 kertaa kirjoituskiellossa lähdettyäni provoiluihin mukaan ja vittuiltuani modeille.
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 10:44 pm
Gaikowski kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 8:50 pm

Sivupersoonasi Ross Sullivan on saanut lautamiestekstistä (ml. räävitön ja jatkuva muiden solvaaminen) väärässä paikassa, trollaamisesta ja muusta lapsellisesta uhoamisesta neljä kirjoituskieltoa tässä noin vuoden sisällä. Ne ovat tietysti vääriä tuomioita, koska äärimmäisen suuruusharhainen narsisti on aina oikeassa, muut väärässä ja määrittelemänsä standardit tietenkään eivät koske häntä itseään.
Voisitko tehdä jonkinlaisen hauskan "aihetodisteluketjun" siitä, että Gaikowski on Sullivan?

Aiemmat ovat olleet suht heikkotasoisia, mutta jos nyt tsemppaisit vähän lisää ja todistaisit minun olevan Gaikowski?
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Vaikka ei ole tapana puhua selän takana niin samaa mieltä.
Sitten on omaa lukokkaansa näää; etkö sää sit tiedä, mä kyllä tiiän.
Vastaa Viestiin