Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Hautausmaalla on puoliyön aikaan vilkkaampaa kuin tiistai-iltana Prisonissa.
http://www.youtube.com/watch?v=XHOirPdbAiM
http://www.youtube.com/watch?v=XHOirPdbAiM
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Minä ainakin olen täällä, tosin siellä pimeässä nurkkapöydässä kun en jaksa/halua hytkytellä. Kahvi kiitos.
Nanika ga tooku matteiru to
Clyde kirjoitti:Minä ainakin olen täällä, tosin siellä pimeässä nurkkapöydässä kun en jaksa/halua hytkytellä. Kahvi kiitos.
OK Clyde, eihän sitä aina tarvitse hytkytellä, mahakinhan se menee sekaisin liiasta vatkaamisesta! Hiljaisuus vallitkoon! Toisaalta ovathan nuo amiraalin kappalevalinnakin vähän sitä sun tätä, mutta ei niitä ole niin tosissaan valittukaan.
Kyyppari, vahva kahvi ja Clydelle myös.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
No, oikeasti se oli tuo sun musiikkivalinta, mutta en halunnut olla ilkeä
Äsken katselin ympärille ja ihmettelin kun et ollut paikalla. Mutta taisit huussissa käväistä, kun kerran nyt oot jo tullu takaisin.
Toinen kahvi! Ja Canarisille 4cl tekiilaa, josko se olis sitte hiljaa
Äsken katselin ympärille ja ihmettelin kun et ollut paikalla. Mutta taisit huussissa käväistä, kun kerran nyt oot jo tullu takaisin.
Toinen kahvi! Ja Canarisille 4cl tekiilaa, josko se olis sitte hiljaa
Clyde don't push me! Tekila saa minut vain vauhtiin ja siitä se riekkuminen taas alkaa...Clyde kirjoitti:Ja Canarisille 4cl tekiilaa, josko se olis sitte hiljaa
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Kai täällä Pubissa on darts-taulu?
Muistu tänään mieleen koko harrastus.. joskus tuli aika paljonkin heiteltyä tikkaa, mutta muuton jälkeen (5vuoteen) ei ole tullut kaappia ja taulua asennettua seinään, ei ole oikeen sopivaa paikkaa.
Aattelin jos täällä vois viisnollaykköstä heitellä
Muistu tänään mieleen koko harrastus.. joskus tuli aika paljonkin heiteltyä tikkaa, mutta muuton jälkeen (5vuoteen) ei ole tullut kaappia ja taulua asennettua seinään, ei ole oikeen sopivaa paikkaa.
Aattelin jos täällä vois viisnollaykköstä heitellä
"Yöperho on koteloitunut"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mä en tiedä muita viisnollaykkösiä kuin Leviksen farkut... mutta heittele toki, kunhan ne tikat päätyy tikkatauluun, eikä kenenkään naamatauluun
Kahvia, kiitos, antibioottikuurilaisena en saa sen väkevämpää ottaa, vaikka mieli tekisikin.
Kahvia, kiitos, antibioottikuurilaisena en saa sen väkevämpää ottaa, vaikka mieli tekisikin.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Juu en minä kenenkään naamaan.. mitä nyt joskus häränsilmään lipsahtaa.maija turjukka kirjoitti:Mä en tiedä muita viisnollaykkösiä kuin Leviksen farkut... mutta heittele toki, kunhan ne tikat päätyy tikkatauluun, eikä kenenkään naamatauluun![]()
Ja tarkennus, en tarkoittanut Elviksen farkkuja
^Jos oli, niin mulle kelpaisi semmotteet kans. Vihaan näitä nykyajan pajatso-housuja 
Mä en oo farkuja käyttänyt muuten vuosiin, jotenkin olen ajautunut reisitaskuhousu-mieheksi. Kätevät taskuineen, ja notkeemmat jalassa kun farkut.
Ja nyt yks GT.
Ja nyt yks GT.
Yritin löytää sitä mustikka-siideriä jota täällä kehuttiin, mutta Lidlissä oli mustikka-sitruuna tai joku lemoniin viittaava versio. Onko se eriä, tietääkö kenkään? Ja varsinkin onko hyvää? Sanokaa tyhmälle tarkkaan se valmistaja ja merkki että ei mene harhaan. Ukkokin oli ihan yhtä ymmällä, ei sitte viittitty ottaa sitä.
Otan nyt sitte täällä Prisonissa sellaisen mustikka-siiderin, kiitos, mutta juon sen hattu silmillä, joten tarvin edelleen tarkan selostuksen merkistä
Otan nyt sitte täällä Prisonissa sellaisen mustikka-siiderin, kiitos, mutta juon sen hattu silmillä, joten tarvin edelleen tarkan selostuksen merkistä
Nothing is quite what it seems
^^ Oliskos tarkoitettu KopparBergin Mustikka-siideriä ?
http://www.kopparberg.fi/baari/index.ph ... p=1&part=4
Löytyy ainakin K-kaupoista täälläpäin... Cittareista yms siis. Mutta varmaan ihan muistakin Prismista yms. Lidlin valikoimiin nuo ei kuulu.
EDit:Niin mausta en osaa sanoa..en oikein siidereitä juo.
http://www.kopparberg.fi/baari/index.ph ... p=1&part=4
Löytyy ainakin K-kaupoista täälläpäin... Cittareista yms siis. Mutta varmaan ihan muistakin Prismista yms. Lidlin valikoimiin nuo ei kuulu.
EDit:Niin mausta en osaa sanoa..en oikein siidereitä juo.
Jaa Kopparbergiä - tuttu nimi,tuttu nimi! Kiitos tiedosta. Varmaan tiedonhankinnassani on jotain vikaa kun joskus ei sitten millään löydy yksinkertaista asiaa. En minäkään niitä (siidereitä) juuri harrasta, mutta kokeillahan aina voi. Kippis - ei kun pirskis.
Nothing is quite what it seems
-
rosamarine
- Adrian Monk
*lampsii sisään pubin ovesta elektroninen dartsitaulu kainalossaan*
Otetaanks skabat Solmu? Mä olen haka nimenomaan 501:ssä
Mutta loppu voi mennä räiskimiseksi, kun yleensä mulle jää aina joku vaikee (esim.1) ja ne tikat sit menee niin kaakkoon että
Joo juomista, vaikkapa kuumaa mustaherukkamehua, taivaallinen flunssa edelleen...mutta aina yks dartsi menee täs sivussa =)
Otetaanks skabat Solmu? Mä olen haka nimenomaan 501:ssä
Joo juomista, vaikkapa kuumaa mustaherukkamehua, taivaallinen flunssa edelleen...mutta aina yks dartsi menee täs sivussa =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...