SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

serialist kirjoitti:Kun itse tulin kummiksi, erosin kirkosta sen sileän tien. Jälkeen vasta sitten, että pääsen virallisesti kummiksi. Me pidämme kummiutta luottamuksesta osoittavana tekona ja tukena olemisena. Ei minuakaan minun kummini raahannut kirkkoon tai hääsännyt jeesuksesta (onneksi). Kummius on myös kaikkea muuta kuin Jumalasta saarnaamista. Näin minä kummiuteni otan.
Ihan sama miten sitä sen itse ottaa, ei maapallokaan ole pyöreä vaikka miten sitä itse niin sen näkisi tai niin väittäisi. Kummin tehtävä ON kasvattaa lapsi kristilliseen elämään, toimia eräänlaisenä paimenena.

Näille kyllä on omatkin topiccinsa...
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Bombay kirjoitti:
serialist kirjoitti:Kun itse tulin kummiksi, erosin kirkosta sen sileän tien. Jälkeen vasta sitten, että pääsen virallisesti kummiksi. Me pidämme kummiutta luottamuksesta osoittavana tekona ja tukena olemisena. Ei minuakaan minun kummini raahannut kirkkoon tai hääsännyt jeesuksesta (onneksi). Kummius on myös kaikkea muuta kuin Jumalasta saarnaamista. Näin minä kummiuteni otan.
Ihan sama miten sitä sen itse ottaa, ei maapallokaan ole pyöreä vaikka miten sitä itse niin sen näkisi tai niin väittäisi. Kummin tehtävä ON kasvattaa lapsi kristilliseen elämään, toimia eräänlaisenä paimenena.

Näille kyllä on omatkin topiccinsa...
Nykypäivänä kummit harvemmin vievät kummilapsiaan kirkkoon jne. Kyse on useimmiten ihmisten välisestä ystävyydestä/luottamuksesta/tukena olemisesta/mahdollisesti myös ns varana jos vanhemmille sattuu jotakin.

Olen toisaalta kiitollinen äidilleni siitä, että rippikoulun jälkeen me saimme itse päättää kuulummeko me kirkkoon vai emme. Opin kristinuskosta koulussa ja näin sain tietoa ja päätös oli jotenkin helpompi kun tiesi tasan tarkalleen mistä on kysymys. En usko, että lapseni kantavat kaunaa minulle siitä, että he kuuluvat kirkkoon syntyessään. Annan heille vaihtoehdon, josta voi luopua halutessaan. Kristinusko olisi kuitenkin se, johon he kuuluisivat. Haluan heidän oppivan vaihtoehdoista, koska minä en ole se paras taho, joka heille voisi siitä opettaa. Itselläni on liian jyrkät mielipiteet, joten opettaminen/kertominen menisi liian puolueelliseksi.

Ja näissä asioissa täytyy kuunnella toistakin vanhempaa ja uskoisin, että poikaystäväni (jos joskus hänen kanssaan teen lapsia) haluaisi, että lapset kastetaan.

Toisaalta, kuten sanoin, turhaan mietin tällaisia, koska en halua lapsia. Täällä on jo liikaa porukkaa, pidetään huolta ensin edellisistä lapsista ennen kuin tehdään niitä lisää. :)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Skinikeskustelu kääntyi yhtäkkiä kakaroiden hoivaamiseksi. Mitä tapahtui hedelmälliselle vittuilulle ja ennen kaikkea missä on tappelutarinat?

Turussa oli 90-luvulla (muistaakseni Linnankadulla) joku hedelmän mukaan nimetty pissisdisko, appelsiini, sitruuna tai joku, minkä edessä tuli itsekin todistettua muutamia jänniä tilanteita kun teininä ei ollut ikää minnekään sisälle mennä ja ulkona piti kiljupullon kanssa hytistä. Rajuin tilanne minkä itse näin sai alkunsa jostain kauppatorin läheisyydestä, kun eräs T. alkuisen sukunimen omaava nuori heppu oli berserkkinä hyökännyt n.10 ulkomaalaisen kimppuun (ainahan vihollisia on jutuissa kymmenen puolin ja toisin, mutta tämän kuulin ihan neutraalilta ei skini kamulta joka näki tapahtuneen). Ikäisekseen poikkeuksellisen vahvana jässikkänä hän oli riepotellut muutamia ulkomaalaisia, kunnes oli saanut puukosta viillon takaraivoonsa. Tilanne oli pian rauennut ja herra T. marssi Get a gripit katuvaloissa kiiltäen ja värjäten survomansa loskan takaraivostaan valuvalla verellä, kohti tuota em diskoa. Oli suht hurja näky kun heppu tuli yhtäkkiä yltäpäältä veressä ihmisten keskelle huutamaan ja raivoamaan paikalla oleville ulkomaalaisille, joista osa oli ilmeisesti ollut siinä porukassa jonka kanssa hän oli äsken ottanut yhteen. Tilanne ei siitä sen kummemmaksi kehkeytynyt ja poliisitkin tulivat pian paikalle. Mitä sitten tapahtui ei ole tiedossani, mutta herra T. sai tuon illan jälkeen entistä rankemman/hullumman maineen.

Turussa oli myös yksi iso ja hullu punkkari, jota kutsuttiin Limpiksi ja hänellä oli toisinaan tapana kantaa kaupungilla mukanaan kirvestä skinien varalta. Limppi oli kuulemma saanut skineiltä turpaan ja itsekin antanut. Limppi oli niin pelätty antinatsi, että omat kaverini pitivät mua kajahtaneena kun laitoin Panimolle (punkkarien entinen kohtaamispaikka) metrohousut jalkaan. Turun nuoriso odotti pelonsekaisella innolla Limpin ja erään I. alkuisen etunimen omaavan skinin, joka oli herra T.:täkin hullummassa maineessa, yhteenottoa, mutta titaanien kamppailu ei valitettavasti ikinä toteutunut. Siinä olisi kyllä tanner tömissyt...
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Juu kyllä sitä puukosta helposti saa, jos kymmenen päälle käy. Melkein varmasti yhdellä kymmenestä porukassa on kättä pitempää, oli sitten geelitukkainen kauluspaitanörtti, punkkari, skini, hoppari.

Kyllä yks yhtä vastaan reilut tappelut on ihan jees, mutta sellasia ei paljon enää näy. Eilen näin yhden alun, mutta sitten kauluspaita alkoi ottaa takapakkia ja sänkitukkainen juoppohullu yritti repiä irti kavereidensa pihdeistä, mutta ei päässyt, vaan meni leasing-bemarin takapenkille kavereiden avustamana.
Paavo Arhinmäki on äijä!
serialist
Olivia Benson

Minä todistin eräillä festareilla viime kesänä yhtä skinien yhteenottoa, kaikki 3 osapuolta olivat skinejä.:D Kaksi suht suurta skiniä (oli ihan "arpitatskoja", hakaristejä viillelty yms.) jututtavan tätä kolmatta osapuolta. Meni hetki niin toinen piti kolmatta käsistä kiinni ja toinen potki polvella mahaan. Ihan reilu meininki. hohhoijaa.

No nää jätkät on muutenkin ihan älyvapaita idiootteja. Niin olevinaan kovaa jätkää. ja pyh.

Ja koska olin järjestyksenvalvonta tehtävissä, sain mennä väliin. :D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

^Jaa eikö muuten saisi mennä väliin.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
serialist
Olivia Benson

^saa. Mutta minun puolestani ne voi hakata toisiaan niin paljon kuin sielu sietää, mutta tällä kertaa minulla oli erilainen velvollisuus mennä väliin.
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

Tällaiset valtavirrasta hieman poikkeavat asenteet kuuluu kai monen nuoruuteen, ja jää sitten päälle. Muistan vuosien takaa yläasteelta, kuinka viikonloppuisin ihmiset järjestivät skinit vastaan hopparit joukkotappeluita, mitkä eivät kovin brutaaleja lopulta olleet. Ne taisi mennä suurinpiirtein näin...

-Yo, vittuuks te luulette olevanne kovia, kuunnelkaa Dr Dre:tä!
-Hiphop on paskaa, me kuunnellaa vaitpaver-musiikkii, vedetää teit lättyy!
Paavo Arhinmäki on äijä!
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1553375
Äärioikeistolaiset ryhmät pysäyttivät lauantaina Gay Pride -marssin Unkarin pääkaupungissa Budapestissa.

Häiriköijät hyökkäsivät poliisia vastaan palopommein ja heittivät kulkuetta kohti pulloja sekä kananmunia.

Paraati järjestettiin Budapestin keskustassa. Tapahtumaan osallistui tuhatkunta ihmistä, jotka edustivat seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä.

Poliisi pidätti yli 40 rettelöijää, joista useimpien kerrottiin olevan uusnatseja. Tappeluissa loukkaantui lievästi viisi ihmistä. Lisäksi poliisiauto sytytettiin tuleen.

Pride-kulkueet jouduttiin keskeyttämään häiriköinnin takia myös Tshekissä ja Bulgariassa viime viikonloppuna.
Kuva
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Vihdoinkin jossain näytettiin terveellistä esimerkkiä. Seuraavaksi setan sekasikiöiden marssiin...
Kuva
Siis sano kuka mitä tahansa niin vittu kun on luonnonlait sekaisin.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
loneliness
Jessica Fletcher

Homous on koko perheen ilo? Eikös mene tuollaiset seta-jutut vähän yli jo. Ymmärrän, että omia mielipiteitä saa puolustaa, eikä homoudelle varmaan mitään voi, mutta jestas, olisivat nyt keksineet vähän paremmat iskulauseet. :shock:
lapsus
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja lapsus »

Miksi ei voi homoseksualisesti suuntautunut pari perustaa perhettä?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

lapsus kirjoitti:Miksi ei voi homoseksualisesti suuntautunut pari perustaa perhettä?
Siinähän yrittäävät saada toisensa raskaaksi.
Sitten kun se onnistuu, niin kai luontokin on sitä mieltä, että asia on ok...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Näin tänään yhden entisen Perkele-skinin, joka on yksi pitkäaikaisimpia aatteen parissa olleita tyyppejä. Oli viime näkemisen (n.2v sitten) jälkeen kasvanut pitkä letti ja kiroili kiivaasti itsekseen keskellä katua kävellessään. Vaatteet, aatteet ja ulkonäkö voivat muuttua, mutta persoona on usein enemmän tai vähemmän sama, heh.
mad sin
Susikoski

Viesti Kirjoittaja mad sin »

jaa ketähän se oli
mua ei kiinnosta...
Vastaa Viestiin