Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Hei!

Tehkäähän kuvahaku Madeleine McCannin nimellä.
Kuvia on oikeasti alle 10 erillaista. tai korkeintaan tusina. En jaksanut laskea.

Mutta auta armias jos haun tekee nimellä Gerry McCann!! :shock:

Kumpi tässä nyt on hukassa? Isi vai tytär?

Joku tuossa jo aiemmin puuttui asiaan, mutten siihen takertunut, enkä tajunnut.

Aikaa kun nyt on, kävin läpi meidän perheen kuva-arkistoja: jopa noista ''yli-ikäisistä'' teineistä meillä löytyy useampi 'tuore' valokuva, kuin Madeleine McCannistä.

Ja minä en ollut valokuvaaja....eikä ole miehenikään :wink:
anayin
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja anayin »

ja huomenta kaikille! kaffe? :)
MissHolmes: luit mun ajatukset....olen aina ollut tälläinen ns. "herkkä, itkupilli" ja nyt kun ajattelen, että on hyvin mahdollista että Kate on tappanut tyttärensä, sisälläni kylmnee :( mä toivon viimeisen asti, että tä kaikki on väärinkäsitystä javanhemmat ovat syyttömät (murhaan)
nyt tällä hetkellä multa on kaikki teoriat loppu,odotan huomista ja kokeiden tuloksia. toivottavatasti tulee jtk konkrettista.
voiko muuten Madden DNA pätkästä saada mitään selville mahdollisista sairauksista?
anayin
Hercule Poirotin viikset

anayin
Hercule Poirotin viikset

kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

MissHolmes kirjoitti:Hei!

Tehkäähän kuvahaku Madeleine McCannin nimellä.
Kuvia on oikeasti alle 10 erillaista. tai korkeintaan tusina. En jaksanut laskea.

Mutta auta armias jos haun tekee nimellä Gerry McCann!! :shock:

Kumpi tässä nyt on hukassa? Isi vai tytär?

Joku tuossa jo aiemmin puuttui asiaan, mutten siihen takertunut, enkä tajunnut.

Aikaa kun nyt on, kävin läpi meidän perheen kuva-arkistoja: jopa noista ''yli-ikäisistä'' teineistä meillä löytyy useampi 'tuore' valokuva, kuin Madeleine McCannistä.

Ja minä en ollut valokuvaaja....eikä ole miehenikään :wink:
Aika luonnollista, että Gerrystä löytyy useampia eri kuvia kuin Madeleinesta. Gerry on ollut yli 5 kuukautta julkisuudessa ja häntä on ollut mahdollisuus kuvata. Madeleine ei ole ollut päivääkään ennen katoamistaan julkkis.
X-tine
Jack Bauer

Mikä on verisen jalanjäljen merkitys?

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Tuoko tuo jalanjälki ratkaisevaa uutta tietoa?
Kun katselen kuvia niistä huoneistoon menevistä portaista, niin kyllä uskon, että useampikin lapsi on niissä kompuroinut ja satuttanutkin itseään. Vähän vertakin tullut. Yhteensopivuus Maddyn dna-n kanssa oli luokkaa moderate. Ehkä jälki on Madden, ehkä ei. Saman kokoisia kenkiähän pitivät myös kaksoset. Mutta jos 3 viikkoa Madden katoamisen jälkeen vuokratusta autosta löytyi samanlainen jalanjälki auton takakontista, niin jotain outoa siinä on.
Uutisessa sanottiin, että jalanjälki näkyi paljaalle silmälle. Siis huoneistoa ei ollut siivottu? Mikä tää juttu oikein on?
X-tine
Jack Bauer

Madde nostettiin vuoteestaan varovasti

Viesti Kirjoittaja X-tine »

anayin kirjoitti:ja huomenta kaikille! kaffe? :)
MissHolmes: luit mun ajatukset....olen aina ollut tälläinen ns. "herkkä, itkupilli" ja nyt kun ajattelen, että on hyvin mahdollista että Kate on tappanut tyttärensä, sisälläni kylmnee :( mä toivon viimeisen asti, että tä kaikki on väärinkäsitystä javanhemmat ovat syyttömät (murhaan)
nyt tällä hetkellä multa on kaikki teoriat loppu,odotan huomista ja kokeiden tuloksia. toivottavatasti tulee jtk konkrettista.
voiko muuten Madden DNA pätkästä saada mitään selville mahdollisista sairauksista?
Minusta kaikkein kauheinta olisi se, että joku pedofiili olisi kaapannut.
Itse ajattelen, että jos Maddyn kuoleman syy olisi lääkkeen yliannostus, niin hän olisi saanut lempeän pikaisen kuoleman.
Tähän lempeään lähtöön löytyi äsken News of the World-uutisista vielä yksi todiste:
Nyt Kate on muistanut, että kun hän huomasi Madden sängyn tyhjäksi ja huusi että tyttö on viety, niin poisvientipäätelmä johtui siitä, että tytön peti oli siisti, peitto ja lakanat paikoillaan. Kate oli "kapaloinut" tytön lakanaan hyvin huolella. Jos tyttö olisi herännyt ja kömpinyt pois, niin peitto olisi ollut rutussa. Madde oli siis nostettu vuoteesta varovasti. Kaappaaja oli nostanut unilelun hyllyn päälle. :roll:

Kate siis pitää tätä havaintoa todisteena kidnappauksesta. Moni muu voisi pitää sitä todisteena vanhempiakin vastaan. Oksennusteoriaa vastaan se sotii. Mitä kertonevat poliisin ottamat kuvat.

Nämä ovat ihmeellisiä nämä muistin palautumiset. Ensin Katen kerrottiin huutaneen They have taken her! Kun siihen puututtiin, hän muistikin huutaneensa "She is gone" - ja nyt sitten hän muistaa tämän! Kivoja nuo huippuluokan avustajat, saavat muistinkin palautumaan!
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

"Meanwhile, detectives are focusing on evidence from former Mark Warner nanny Charlotte Pennington, 20, that she saw a man dropping a 'bundle' from a dinghy into the Atlantic just off Praia da Luz at 11.30pm on the night Madeleine disappeared.

A police source described the sighting as 'credible', but questions hang over it.

Miss Pennington said the man's jacket had a yellow reflective hood, and for her to have seen him in the dark, the boat would have had to be close to shore.

Neither fact seems to indicate a man wishing to remain undetected. "

Öh, ettei olis ollut kalastaja? Ja vaikka verkko? :roll: *edit* Ainiin, ja eikö etsinnät sitäpaitsi olleet jo täydessä vauhdissa tuolloin? :shock:

Ja toi että Maddy olis nostettu sängystä "varovasti" peittoja siirtelemättä, vahvistaa mun mielestä vaan sitä että se on ollut joko kuollut tai sitten huumattu...
Viimeksi muokannut tre_1982, Su Loka 14, 2007 3:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

anayin
Hercule Poirotin viikset

Re: Madde nostettiin vuoteestaan varovasti

X-tine kirjoitti:
anayin kirjoitti:
Minusta kaikkein kauheinta olisi se, että joku pedofiili olisi kaapannut.
Tietenkin se on kauhea...mutta...miten mä voisin selittää...siis se ei vaan mee mul jakeluun MITEN äiti voi tappaa lapsensa, siis harkitusti...miten??:(
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

MissHolmes kirjoitti:Hups! Paha tuo kuva! Mistä se on löytynyt? Lapsi on aivan ''eri''.
Vai voiko se olla 'kuvakulmasta' tms kiinni???
En ole valokuvaaja, en tiedä. :shock:
http://www.newsoftheworld.co.uk/1410_ma ... live.shtml

Tuolla sivulla on mun mielestä aika samankaltainen kuva Maddysta, kuin se mistä puhuitte... Ihan sama ulkonäkö, sama naama ja sama korva. :)

Teidän kuva, valoisuudessa eroa, paljon vaaleampi ja myös huonolaatuisempi (rakeisempi) kuva:

Kuva

Toinen, tunnetumpi kuva tuolta sivulta, värit kunnossa ja tarkkuus parempi:

Kuva

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

ja uutisissa sanotaan myös että samanlainen jalanjälki olisi löytynyt vuokra-auton takapuskurista ja poliisi epäilee, että se on tullut sinne kun maddyn ruumista on siirretty autoon. Poliisilla tosiaan siis näyttää olevan sellaisia todisteita jotka ovat heidät pistäneet epäilemään vanhempia.

niin löytyikö tuo jalanjälki sitten jo ihan ensimmäisellä huoneiston tutkimuskerralla? mitä kaikkea muuta poliisilla on ollut tiedossa kaikki nää kuukaudet?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

EI välttämättä vanhempia vaan henkilöä jolla oli pääsy huoneistoon ja joka käytti autoa,toisin sanoen vaikka lainasi :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
kotona syntynyt
Susikoski

Viesti Kirjoittaja kotona syntynyt »

Vähän ihmetyttää tuo jalanjälki auton takapuskurissa jos kyseessä on siis se auto joka vuokrattiin kolmisen viikkoa katoamisen jälkeen. Silloinhan tytön on jo todettu olleen kuolleen, jos tässä jutussa nyt mihinkään yleensä voi uskoa enää. Miten jalanjälki voi jäädä autoon enää tuossa vaiheessa. Ei kai Madeleinea ole "paljaaltaan" siirrelty paikasta toiseen varsinkaan niin että jalkapohja koskettaisi puskuriin. Ihan outoa minusta, vai oonkohan ymmärtänyt asian jotenkin väärin.

Sisällä oleva jälki viittaisi siihen että hän on siellä kävellyt loukkaantuneena vissiin :?:
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Aikuisen ihmisen kengän jälki, jossa verta.
Löytynyt sisältä huoneistosta lasten huoneen ovalta suuntana huoneeseen päin.
Toinen vastaava, samalla dna-tunnistuksella verestä, vuokratun renault scenicin takapuskurista.

En kuitenkaan oikein usko, että lehti olisi oikeasti saanut virallisen ''raportin'' pätkän. Taitaa olla toimittaja itse kirjoittanut vähän perjantai-illan viihteeksi raporttia..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Ai,minä käsitin että mahdollisen murhaajan jalanjälki,mites muut on käsittäneet?
Totuus on tarua ihmeellisempää
Lukittu