[quote]
Myös minä otan osaa. Surullista
En millään lailla ymmärrä vähimmässäkään määrin niitä, jotka riistävät tahallaan riistävät hengen omilta lapsiltaan. Tai jonkun toisen lapsilta. Terv. nimimerkki 1v5kk ikäisen lapsensa haudannut
Ja kiusausko on oikeassa siinä, että itse ulosottoon maksettuja velkoja ei huomioida. Ulosottovelkoja nekin on.Dame Edna kirjoitti:Dame on oikeassa. Toimeentulotukea hakiessa otetaan huomioon vain saadut tulot. Ulosotot, jotka otetaan suoraan palkasta tai jostakin etuudesta pois, ovat hyväksyttäviä menoja. Ehkäpä nainen kierrättikin laskunsa ulosoton kautta, koska tiesi niiden olevan vähennyskelpoisia.
Minäkin ajattelin niitä isiä. Eivät he varmaan edes tiedä olevansa isiä, joten tuskin heistä kukaan poliisille ilmoittautuu. Kun noin välinpitämättömästä naisesta on kyse, niin tuskin edes itse tietää kuka oli kenenkin lapsen isä..Dame Edna kirjoitti:Joka tapauksessa, olkoon lieventäviä asianhaaroja vaikka kuinka paljon, mielestäni tässä täyttyy jo murhan tunnusmerkistöt. Tässä on pitkäaikaisesta ja suunnitelmasta teosta kysymys. Ketkä ovat osasyyllisiä asioihin, ne poliisi selvittäköön.
Mietin vaan niitä kaikkia miehiä, että tiesivätkö he että heidän jälkeläisensä on surmattu ja sullottu pakastimeen. Todella karua hommaa.
Tai sitten tietää. Luulen, että kysymyksessä on nainen, joka uskoo saavansa miehen lapsen avulla ja sitten kun mies ilmoittaakin, että tässä oli vain seksisuhteesta kysymys, nainen päättää pitää lapsen kostaakseen.Dr Bergmeister kirjoitti:Minäkin ajattelin niitä isiä. Eivät he varmaan edes tiedä olevansa isiä, joten tuskin heistä kukaan poliisille ilmoittautuu. Kun noin välinpitämättömästä naisesta on kyse, niin tuskin edes itse tietää kuka oli kenenkin lapsen isä..Dame Edna kirjoitti:Joka tapauksessa, olkoon lieventäviä asianhaaroja vaikka kuinka paljon, mielestäni tässä täyttyy jo murhan tunnusmerkistöt. Tässä on pitkäaikaisesta ja suunnitelmasta teosta kysymys. Ketkä ovat osasyyllisiä asioihin, ne poliisi selvittäköön.
Mietin vaan niitä kaikkia miehiä, että tiesivätkö he että heidän jälkeläisensä on surmattu ja sullottu pakastimeen. Todella karua hommaa.
Ei ole tainnut olla mainintaa muista miehistä kuin tästä, joka haki lopullista eroa just äsken. Onkohan mitään varsinaisia suhteita ennen ollutkaan? Vai oliko näistä jotain tietoa jossain?Charlotta kirjoitti:Onko missään mainittu tämän teini-ikäisen pojan isästä? Koska ovat pojan äidin kanssa eronneet? Tällä voisi olla tärkeää tietoa siitä, miten surmaaja käyttäytyi esikoisen raskaudessa ja vauva-arjessa, kävikö äitiys- tai lastenneuvolassa?
Ainakin pojalla on äidin sukunimi. Facebookissa poika on merkannut itselleen siskon ja veljen, ja mietin voisiko olla sisarpuolia, mutta uskon noiden kuitenkin olevan vain pojan kavereita, jotka huvikseen merkannut. "Siskolla" ja "veljellä" on eri sukunimet keskenään, eikä mahdollista yhteistä isää löytynyt.Charlotta kirjoitti:Onko missään mainittu tämän teini-ikäisen pojan isästä? Koska ovat pojan äidin kanssa eronneet? Tällä voisi olla tärkeää tietoa siitä, miten surmaaja käyttäytyi esikoisen raskaudessa ja vauva-arjessa, kävikö äitiys- tai lastenneuvolassa?
Niin. Sitä ja käyttäisin myös sitä toista äS sanaa.Nainen säilytti pienien vauvojensa ruumiit, koska olisi halunnut pitää ne. Todella, todella surullista.
Tosi törkeää, jos ei tunne ihmistä. Olenkin aina sanonnut näille vihjailijoille, että oletko ollut jalkoja kiinni pitämässä.tasras kirjoitti:Ainakin pojalla on äidin sukunimi. Facebookissa poika on merkannut itselleen siskon ja veljen, ja mietin voisiko olla sisarpuolia, mutta uskon noiden kuitenkin olevan vain pojan kavereita, jotka huvikseen merkannut. "Siskolla" ja "veljellä" on eri sukunimet keskenään, eikä mahdollista yhteistä isää löytynyt.Charlotta kirjoitti:Onko missään mainittu tämän teini-ikäisen pojan isästä? Koska ovat pojan äidin kanssa eronneet? Tällä voisi olla tärkeää tietoa siitä, miten surmaaja käyttäytyi esikoisen raskaudessa ja vauva-arjessa, kävikö äitiys- tai lastenneuvolassa?
Oma veikkaus että totaali yh on ollut.
Parilta eri palstalta olen lukenut, että nainen olisi ollut aika.. öö.. vapaamielinen näin nätimmin sanottuna, mutta faktatietoahan mulla ei asiasta ole. Vihjailtu vaan että useita kumppaneita ollut.
Itseasiassa tämä oletus olisi oikein passeli jos kävisi selväksi, että Kaisa on elänyt elämänsä äärimmäisen ahdasmielisessä kodissa. Uskonnollinen ahdasmielisyys tulee toki ensimmäisenä mieleen, mutta uskoisin, että muutakin ahdasmielisyyttä löytyy. Ahdasmielisyyden tosin tulisi olla niin kahlitsevaa, että se sekoittaa kenen tahansa mielen.tasras kirjoitti:Tässä jutussa selitys, jonka itse voisin niellä ja johon tällähetkellä uskon. Tuo dissosiointihan on hyvin tyypillistä esimerkiksi seksuaalisesti hyväksikäytetyille lapsille. Ja raskaushan liittyy seksuaalisuuteen, joten aivan hyvin mieli voi naksahtaa täysin off-asentoon. En siis väitä että häntä olisi seksuaalisesti hyväksikäytetty, mutta joku seksuaalisuuteen liittyvä trauma voisi hyvin laukaista tuollaista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060 ... 9_uu.shtml
"Millaisissa tilanteissa äiti voi päätyä surmaamaan oman vastasyntyneensä, oikeus- ja kriminaalipsykologian dosentti Jaana Haapasalo?
- Taustalla on aina vakava, usein lapsuudessa syntynyt, trauma. Usein nämä naiset ovat myös torjuneet raskauden ja synnytys tulee ikään kuin yllätyksenä, joka alkaa "yhtäkkiä" vessanpöntöllä istuessa tai sängyssä maatessa.
- He ovat torjuneet raskauden niin täydellisesti, että siitä puhutaan vaiettuna raskautena.
Miten viidesti?
Voiko vaiettu raskaus tapahtua monta kertaa?
- Se on mahdollista. Tällaisissa tapauksissa kaikki seksuaalisuuden ja raskauden välinen yhteys on usein torjuttu. Koko elämänalue saattaa olla poissa henkilön tietoisuudesta. Puhutaan dissosiaatio-ilmiöstä.