Hessu52 kirjoitti:Nyt Sariola puhut jälleen kerran vastoin parempaa tietoasi, kun määrittelet noita energisiä vammoja.
Sitten tuo Gustafssonin paapominen, siis hänellä oli lynnin seurauksen vammoja, " leuassa, poskessa, vasemman korvan yläpuolella ohimon takana ja sitten kehtaat verrata hänen vammojaan muiden siis oikeiden uhrien vammoihin, kuten Tuulikin vammaan, päälaella ja oliko vain yksi vamma ja millähän energialla se oli aiheutettu?
En harrasta mitään paapomista, nuo mainitsemani vammat on helppo tarkistaa asiantuntijalääkärien antamista luetteloista, ja pitävät varmasti paikkansa. Joo, kehtaan hyvinkin verrata, sehän on tavallaan meidän tehtävämme. Taisi olla pari kolme iskua päähän kovapintaisella esineellä, joita oli isketty TM:n päähän. Tämä pitää kyllä paikkansa.
Entä Irmelin vammat, jotka tuo surmaaja on aiheuttanuit, väität että pääosin vammoja kasvoissa, höh!
Juuri niin, ja se pitää paikkansa! Esitutkintapöytäkirjan mukaan IB: vammoista on todettu juuri kuten olin kuvannut:
"Irmeli Björklund
Vuoden 1960 ruumiinavauksessa on todettu Björklundiin kohdistuneen kasvojen alueelle tylppää, ja niskan ja kaulan alueelle terävää ulkoista väkivaltaa. ..... "
Lisäksi nämä teräaseella aiheutetut vammat on arvioitu syntyneen myöhemmin, eikä niillä ole enää ollut vaikutusta kuolemaan. Ne ovat olleet siinä suhteessa jo tarpeettomia.
Millä energialla nuo oli aiheutettu?
Entä Sepon vammat, leuassa ja päälaella, millä energialla, ei suinkaan matalaenergisellä?
Kaikkia neljää ei ole isketty kenties ollenkaan kovapintaisella esineellä päähän, vaan ainoastaan kolmea on lyöty kovapintaisella esineellä, joten älä puhu puppua vakavalla asialla, Sariola.
Mutta minä olen eri mieltä. Tuollaiset vammat, joita NG:llä oli poskessa ja ohimolla syntyvät kovapintaisella esineellä iskettäessä. Se on selvä. Nyrkillä iskien ei synny sellaista jälkeä. Tästä asiasta olen vakuuttunut.
Ilmeiseti sekoitit Irmelin ja Gusen vammat, sillä Gusella oli ainoastaan vammoja kasvojen alueella ja pikkuinen ruhjehaava ohimoseudulla, joka ei tainnut kaivata muuta hoitoa, kuin puhdistuksen.
NG:llä oli suurikokinen ruhjehaava vasemman korvan yläpuolella joka ommeltiin. Tämä pitää paikkansa.
Yhtään puukoreikää, kuten Irmelissä ja Sepossa oli, ei Gussessa ollut.
Vammojen luettelossa on mainittu kyynärvarressa ollut pistohaava, joka on erittäin todennäköisesti tehty teräaseella, todennäköisesti puukolla. Valokuvien perusteella molemmissa kyynärvarsissa on ollut pistohaava. Lisäksi yksi lääkäreistä, Lunetta on maininnut, että päässä on todettu muutamia teräaseen pistojälkiä, joiden syntymisajankohtaa ei ole voitu määrittää. Tämäkin pitää paikkansa.
Älä vertaa heidän vammojaan Gussen saamiin nirhaumiin ja hyväasentoiseen leukamurtumaan.
Alaleuan poikkimurtumaa ei ole sanottu hyväasentoiseksi. Sensijaan on arvioitu hyväasentoiseksi poskiluun murtumaa.
Yritä edes jotenkin pysyä totuudessa ja muuten, olet aikaisemmin lausunut minusta, että olen brutaali, kun kerroin kerran tempaisseeni erästä jätkää turpaan ja aiheesta, mutta kun nyt itse kerot että olisit usein lyönyt joitain ihmisiä ja jopa täydellä voimalla, niin millaiseksi sinua voisi kutsua?
En ole sanonut brutaaliksi, mutta kylläkin henkilöksi, joka poikkeaa totuudesta vähän väliä ja milloin sattuu. Toisin sanoen ei anna totuudelle mitään arvoa. Poistuu sujuvasti totuudesta ja se tapahtuu usein. Nuo edelläolevat huomautukset sitä osoittavat mm.
Lisäksi puhut isäntääsi vastaan, kun väität, ettei hänen käsissään ole ollut merkkiäkään yhteen otosta.
Ei minulla ole isäntää. Eivät kaikki ajattele samalla tavalla kuin satuhenkilöt ja Hessu52. NG:n oikeassa kädessä ei ole havaittu mitään merkkejä esim. että sillä olisi lyöty ketään! Tämä tieto löytyy asiakirjoista.
Gussen tarinoiden mukaan, hänellä on ollut nyrkit turvoksissa, joten tapeltu on, vaikka Gussen mukaan hän on taistellut surmaajaa vastaan,
mutta mistä tuo muistiuaukossa luuhannut ukkeli sen voisi muistaa?
On jo havaittu moneen kertaan, että luotettava tieto NG:n vammoista löytyy eri asiakirjoista. Ei kannata välittää mitä NG itse on kertonut. Ne kertomukset eivät välttämättä pidä yhtä tosiseikkojen kanssa. Sehän on jo moneen kertaan huomattu. Kuten huomataan, Hessu52 poikkeaa totuuden kaidalta tieltä hyvin herkästi, ilman pienimpiäkään omantunnon muistutuksia. Se näyttää olevan pinttynyt tapa.