Pyydän ylläpidon huomiota ja tarkkaavaisuutta
Tällä perusteellako saa sanoa ihan mitä huvittaa jos heittää hymiön perään? No ei kai nyt sentään.Sami kirjoitti: Ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan. Huomasit varmasti hymiön.
Jos kerrasta oppis niin ei tätäkään keskustelua käytäs mutta onhan se kiva käydä siellä rajoilla ja kun asiasta tulee puhetta niin peruuttaa takasin ja puolustautua.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Mulla ainakin on ikävä samia

Ah niitä aikojaSami kirjoitti:Lähinnä palstan naisilta tiedustelen, mutta saavat pojatkin vastataPaitsi bombay, kalessin, katupoika, ruoska, loka, ShipWreck, Tiina, Sadie_Mason, blackwidow jne. eivät saa vastata.
Sen takia ette saa, koska minua ei juuri kiinnosta ilkeilijöiden jutut.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Esim. tuo M ja M- viestit minulle ovat asiattomia ja jopa loukkaavia. Se on ketjussa "vapaa sana" ja galup. ( Suomessa kallein ruokakori ja ärsytää tänään), ja jotkut kirjoittajat todella ärsyttävät. Mutta mielestäni ei saa kirjoitaa mitään henkilökohtaista ja loukkaavaa toista kohtaan. Toivon että moderaattorit lukevat jotkut viestit, ja kiinnittävät huomiota kun on kyse toisen henkilön loukkaamista. Minä olin kirjoitanut ja vastanut kaikille hyvin kohtelliasti, mutta jotkut kirjoittavat tosi ilkeät asiat. En nimittele, mutta katsokaa itse M ja M:n asiattomat viestit.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
So sad.Tirskis kirjoitti:Esim. tuo M ja M- viestit minulle ovat asiattomia ja jopa loukkaavia. Se on ketjussa "vapaa sana" ja galup. ( Suomessa kallein ruokakori ja ärsytää tänään), ja jotkut kirjoittajat todella ärsyttävät. Mutta mielestäni ei saa kirjoitaa mitään henkilökohtaista ja loukkaavaa toista kohtaan. Toivon että moderaattorit lukevat jotkut viestit, ja kiinnittävät huomiota kun on kyse toisen henkilön loukkaamista. Minä olin kirjoitanut ja vastanut kaikille hyvin kohtelliasti, mutta jotkut kirjoittavat tosi ilkeät asiat. En nimittele, mutta katsokaa itse M ja M:n asiattomat viestit.
Ja jos haluat jotakuta syyttää jostain, niin käytä koko nimimerkkiä, äläkä mitään M, T, L jne. lyhenteitä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Maybrick ja Mariacka kumpikin ovat kirjoittaneet sulle asiallisesti, jossain vaiheessa vaan ei enää jaksa tuota sun vinkumista joka asiasta. Eli ota nuo vastaan niin kuin nainen ja lopeta se kitinä. Muuttuu myös vastaukset sulle samaa tahtia. Olen itse samaa mieltä, jos et löydä mistään mitään hyvää, sun paikkas ei ehkä ole tässä maassa. Käy nyt tsekkaamassa itteäs peilistä, ei sunkaan viestit oo aina mitenkään provottomia.
En halua olla ilkeä kun he, mutta haluan että asia ratkaistaan. Ei voi kirjoita loukkavia ja asiattomia teksteja, vaikka on kysessä vapaa sana, joku raja pitää kuitenkin olla. Kysessä on Maybrick ja Mariacka. Ja ei ole kyse yhdestä viestistä, mutta jokaisesta heidän viestistä. Kyse on aivan läpinäkiva viha ja suvaitsemmatomuus minua kohtaan ja muita maahanmuuttaja-taustaisia kohtaan. Asun Suomessa jo kohta 10 vuotta, ja olen niin suomalainen kun Te!!! Enkä voi siedä, kun nämä 2 kirjoittajat jokaisessa, mutta joakisessa viestissä kirjoittavat ensin että "minä tulin mualta, ja pitää lähtä pois maasta". kirjoitan se vielä nätimpi kun he 2. ( Maybrickin sanojen mukaan "potku persukseen ja pois maasta")- se on todella loukkava, ja pyydän ylläpitoa tekemään päätöstä.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Olet osittain oikeassa, mutta muukalaisviha pitää osata erottaa siitä vitutuksesta, minkä voi aiheuttaa ihan Ville Virtanenkin koko ajan vinkumisellaan ja olojen arvostelulla. Jos ei oo hyvä, niin pitää itse tehdä asialle jotain, kunhan pitää turpansa kiinni... Tai jos ei ihan kiinni, niin pitää kumminkin mielessä, että ikuinen skeptisyys, pessimismi ja epäkohtien etsiminen on piirteitä joilla ei tosielämässä kavereita hankita.Tirskis kirjoitti:En halua olla ilkeä kun he, mutta haluan että asia ratkaistaan. Ei voi kirjoita loukkavia ja asiattomia teksteja, vaikka on kysessä vapaa sana, joku raja pitää kuitenkin olla. Kysessä on Maybrick ja Mariacka. Ja ei ole kyse yhdestä viestistä, mutta jokaisesta heidän viestistä. Kyse on aivan läpinäkiva viha ja suvaitsemmatomuus minua kohtaan ja muita maahanmuuttaja-taustaisia kohtaan. Asun Suomessa jo kohta 10 vuotta, ja olen niin suomalainen kun Te!!! Enkä voi siedä, kun nämä 2 kirjoittajat jokaisessa, mutta joakisessa viestissä kirjoittavat ensin että "minä tulin mualta, ja pitää lähtä pois maasta". kirjoitan se vielä nätimpi kun he 2. ( Maybrickin sanojen mukaan "potku persukseen ja pois maasta")- se on todella loukkava, ja pyydän ylläpitoa tekemään päätöstä.
Oli sitten missä päin maailmaa ja minkä värinen kaveri tahansa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe