Voi jeesus mitä leikkejä!! Missä on mun lapsuuden leikit joissa soiteltiin "Matteihin ja Maijoihin" ollen Marja-Terttuja 30 vee ja sopien kuumia treffejä lähikaupan kulmille?groot kirjoitti:Ei helvetti, tulee ihan nuoruusajat mieleenDonHessu kirjoitti: Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.
Tyhmiä juttujahan nuo on, mutta minkäs sitä mahtaa...
.
Oletko itse tehnyt mitään rikollista?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
-
DonHessu
- Rico Tubbs
MTV sukupolvi on täällä.
Huh huh, tulee kyllä välillä mietittyä että mitö ne kuskit ajattelee? Tai ku sovittuu huomenna että mennää sellasen kiskan luokse, sitteku se aukasee sen kupolin ja kysyy "mitä sais olla" nii me katotaa sitä kauhistuneina ja lähetää karkuu huutaen.
Että tälläsia leikkejä
Huh huh, tulee kyllä välillä mietittyä että mitö ne kuskit ajattelee? Tai ku sovittuu huomenna että mennää sellasen kiskan luokse, sitteku se aukasee sen kupolin ja kysyy "mitä sais olla" nii me katotaa sitä kauhistuneina ja lähetää karkuu huutaen.
Että tälläsia leikkejä
What you do... Makes you who you are.
Tänks *kumartaa*. Olet ensimmäinen ja ainoa, joka on tuota mieltä.groot kirjoitti:Taytyy myontaa, etta sulla on loistava huumorintaju. Nauroin katketakseni.Kiitokset siita.
Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Lokaakin nakyy, ihmettilinkin minne havisit.Loka kirjoitti:Voi jeesus mitä leikkejä!! Missä on mun lapsuuden leikit joissa soiteltiin "Matteihin ja Maijoihin" ollen Marja-Terttuja 30 vee ja sopien kuumia treffejä lähikaupan kulmille?groot kirjoitti:Ei helvetti, tulee ihan nuoruusajat mieleenDonHessu kirjoitti: Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.
.Soo soo pojat.
Tuohon Donhessun juttuun liittyen. Itse teimme parhaan kaverini kanssa seuraavasti: ostimme ketsuppia ja punaista varia. Sitten menimme tappelemaan(Kyseessa Kokkola, noin 33 000 asukaan kaupunki) ns. rundille eli siella missa nuoret pyorivat ja jatkat ajoi autolla pillurallia.
Okei, aloiimme tappelemaan, hieman syrjemmalla, ettei ollut suoraa nakoyhteytta ja huusimme vitusti. Sitten pistimme ketsuppia ja tata punaista varia ympari kasvoja ja paata ja juoksimme sinne missa kaikki olivat. Siis "muka toinen lahti karkuun ja toinen yritti ottaa kiinni". Kun ilmestyimme kaikkien keskelle naamat "veressa" ja muka "tappelimme", niin oltiin jo soittamassa poliisia ja ambulanssia......sitten paljastimme pilamme. Olimme tuolloin 17v.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Tää päivä on ollut kaoottinen, suuna päänä pitänyt olla joka paikassa menossa niin on päässyt koneelle vain hetkeksi päivällä.. Nytkin pitää taas mennä, palaan taas koneelle kunhan tää elämä normalisoituu tässä kodissa.groot kirjoitti: Lokaakin nakyy, ihmettilinkin minne havisit.
Kalessin kirjoitti:kyllä tää itse pahantekijäkin oli katketa naurustaSamarina kirjoitti: Tänks *kumartaa*. Olet ensimmäinen ja ainoa, joka on tuota mieltä.![]()
hyvä heitto kaikenkaikkiaan
Meillä tosin koirat itse ovat paatuneita ja parantumattomia kleptomaaneja. "Ai lihamureke oli jäähtymässä? Ei me vaan huomattu..Kadonnut? Ei me tiedetä mitään! Ei varmasti! Se oli tuo kissa!Kysy siltä! Kissat on saatanasta!" Jep, jep..
-
Surku
-
Violet57
- Alibin satunnaislukija
Kaamee syntilista
-Olen ottanut vähäsen jotain työnantajan tavaraa= ihan vaan "palkanlisää"
-Olen lintsanut pari kertaa ja ollut muka kipeenä
-Olen joskus laittanut hedelmäpussiin pari ylimääräistä
-Olen pöllinyt känniläisen taskusta kadulle pudonneen setelin
-Olen kerran kolhinut yhtä autoa ihan vähäsen ja livahtanut (tästä on jo aikaa 32 vuotta )
Antakaa amoa...
-Olen lintsanut pari kertaa ja ollut muka kipeenä
-Olen joskus laittanut hedelmäpussiin pari ylimääräistä
-Olen pöllinyt känniläisen taskusta kadulle pudonneen setelin
-Olen kerran kolhinut yhtä autoa ihan vähäsen ja livahtanut (tästä on jo aikaa 32 vuotta )
Antakaa amoa...