Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Mitä, Damien?! :shock:
Eiks sulla oo Minfo kirjanmerkeissä?

Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa :lol: :lol: Näinhän se juu menee...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Cassandra kirjoitti:Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa :lol: :lol: Näinhän se juu menee...
Kappas vain.Kuluneelta vuodelta muistan itse myös tapauksen jossa eräs oli kovasti nostelemassa
itseään jalustalle kun oli niin paljon uutisia pastettanut tänne.Näin ne uudet tulee ja syrjäyttää vanhat.. :mrgreen: Kohta myö ei saada vongata enää edes chatissä vaan sielläkin jokaisen kirjoituksen on liityttävä rikollisuuteen ja tuotava uutta faktapitoista tietoa esille.
Ylläpito!Pystyttäkää sähköaita vapaan keskustelun ympärille ja vangittakoon jokainen sinne eksyvä.
Ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Cassandra kirjoitti:Mitä, Damien?! :shock:
Eiks sulla oo Minfo kirjanmerkeissä?

Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa :lol: :lol: Näinhän se juu menee...
Muutes montako mainitsemistasi postauksistani oli pastetettu "iltapulusta" tms, tai montako niistä oli muuten vain turhanpäiväisiä ns.paskauutisia ?

Onko kiva itse suoltaa palstalle täysin asiatonta provokatiivistä turhaa paskaa?, toisin sanoen oikein antaumuksella trollata, varsinkin näin "joulurauhan" aikaan? (palstalla on ainakin joskus sellainenkin ollut).
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

otus osanneekin vastata omaan kysymykseensä?
otus kirjoitti:Voi v*ttu kuinka yrjöttävä tapaus, "lievästi" jälkeenjäänyt tämä taksisuhari..

Tieto lisää tuskaa ja vitutus vain pahenee..
etc etc etc...
Sitä harjanvarrella silmään joka leikistä suuttuu. :wink:
edit. Ihan hyvähän se on että joku noita ketjuja jaksaa päivitellä kun noiden viikkojen aikana on kuitenkin
sattunut ja tapahtunut paljon.Siltikään tuollaisesta on ihan turha suuttua.
otus nyt vaan terästää sitä glögiä, tökkää dvd-soittimeen herra Käden parhaat palat ja ottaa iisisti.
otus
Axel Foley

Damien kirjoitti:otus osanneekin vastata omaan kysymykseensä?
otus kirjoitti:Voi v*ttu kuinka yrjöttävä tapaus, "lievästi" jälkeenjäänyt tämä taksisuhari..

Tieto lisää tuskaa ja vitutus vain pahenee..
etc etc etc...
Sitä harjanvarrella silmään joka leikistä suuttuu. :wink:

Hmmm, ketäköhän tuossa trollasin? , jos meinaat että se on muuten viestinä täyttä kakkia, niin se on makuasia sano maalainen kun paskaa maistoi, mielipiteensä saa varmaan jokainen sanoa näistä surmaajista, raiskaajista, pedofiileistä ja muusta pohjasakasta sen enempää hyssytelemättä? antaa kukkahattutätien tehdä se homma..

joka tapauksessa sinulta tuntuu Damien ainakin omasta mielestäsi löytyvän aina se viimeinen ja oikea mielipide ja vastaus jokaikiseen asiaan ja vääntöön joka palsalla käydään, sä oot vaan omasta mielestäsi niin mahdottoman näppärä, joka väliin aina törkkimässä.., mielestäni olet aika väsynyt tapaus, ehkä hieman surkuhupaisalla tavalla naurettavakin, ettei nyt ihan mennä aihepiirin vierestä..
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

otus kirjoitti:
Cassandra kirjoitti:Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa :lol: :lol: Näinhän se juu menee...
Muutes montako mainitsemistasi postauksistani oli pastetettu "iltapulusta" tms, tai montako niistä oli muuten vain turhanpäiväisiä ns.paskauutisia ?
Niin, tuohan ei liittynyt mitenkään sinuun. Ellei sun nimesi satu olemaan Harriet.

Ja tämä ei ollut arvailua tuplanickistä, vaan hienovarainen vihjaus siitä, että kommentissani oli mainittu henkilö johon se liittyi.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

otus kirjoitti:Hmmm, ketäköhän tuossa trollasin? , jos meinaat että se on muuten viestinä täyttä kakkia, niin se on makuasia sano maalainen kun paskaa maistoi, mielipiteensä saa varmaan jokainen sanoa näistä surmaajista, raiskaajista, pedofiileistä ja muusta pohjasakasta sen enempää hyssytelemättä? antaa kukkahattutätien tehdä se homma..
Ketä?Ei vaan mitä...Cassandra on tähän ketjuun nyt päivän aikana kirjoittanut kolme viestiä.
Aivan hirveää trollausta.Voisit vähän kelata näitä otsikoita ja miettiä ketjujen tarkoitusta.
Sitäpaitsi tämä on lautamiespuoli joten jutuilta nyt ei varmaan odoteta juuri sinua tyydyttävää tasoa.
otus kirjoitti:joka tapauksessa sinulta tuntuu Damien ainakin omasta mielestäsi löytyvän aina se viimeinen ja oikea mielipide ja vastaus jokaikiseen asiaan ja vääntöön joka palsalla käydään, sä oot vaan omasta mielestäsi niin mahdottoman näppärä, joka väliin aina törkkimässä.., mielestäni olet aika väsynyt tapaus, ehkä hieman surkuhupaisalla tavalla naurettavakin, ettei nyt ihan mennä aihepiirin vierestä..
Kyllä toki.Siihenhän ei ketään tosin pakoteta uskomaan tai olemaan samaa mieltä.
Minusta olisi hieman surullista jos asioihin ei omistaisi mielipiteitä.
Vähän turhaan heitit tuossa Cassandraa kohtaan kun itselläsi on juurikin tapana
viljellä tuollaisia yllä lainaamani kaltaisia viestejä.Ne ovat myös aika turhia.
Ja ota nyt huomioon ettei tässä käyty taaskaan mitään "vääntöä" ennen kuin sinä ja HarrietM
otitte nokkiinne ja kävitte siitä täällä avautumaan.Meitä nauratti murhainfossa, kiitos siitä teille. :wink:
edit. No minua naurattaa vieläkin.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Vetäkäähän tonttulakit silmille Damienin malliin ja muistakaa nyt välillä nauraakin... Minua naurattaa nähdä nämä kasautuneet aggressiot kun minfo on ollut kiinni. Katsotaan peiliin ja puidaan sitä nyrkkiä vaikka oven raosta ulos pakkaseen.
Nothing is quite what it seems
otus
Axel Foley

Cassandra kirjoitti:
otus kirjoitti:
Niin, tuohan ei liittynyt mitenkään sinuun. Ellei sun nimesi satu olemaan Harriet.

Ja tämä ei ollut arvailua tuplanickistä, vaan hienovarainen vihjaus siitä, että kommentissani oli mainittu henkilö johon se liittyi.
No sitten ei voi mitään, jos et mukamas käsitä asiaa.. minua koskien schaissen jauhamista voi sitten jatkaa otus vs muut ketjussa, tarpeeksi kaccia jo täällä..minun puolesta piste.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

otus kirjoitti:toisin sanoen oikein antaumuksella trollata, varsinkin näin "joulurauhan" aikaan? (palstalla on ainakin joskus sellainenkin ollut).
Ja nyt ennen kuin enempää edes kehtaat kiukutella täällä, saati jauhaa paskaa mistään joulurauhasta
niin koita ensin itse käyttäytyä sen mukaisesti.Tuo saattaa auttaa sen autuuden saavuttamisessa:
http://www.youtube.com/watch?v=WabT1L-n ... re=related
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

otus kirjoitti:
Cassandra kirjoitti:
otus kirjoitti:Muutes montako mainitsemistasi postauksistani oli pastetettu "iltapulusta" tms, tai montako niistä oli muuten vain turhanpäiväisiä ns.paskauutisia ?

No sitten ei voi mitään, jos et mukamas käsitä asiaa.. minua koskien schaissen jauhamista voi sitten jatkaa otus vs muut ketjussa, tarpeeksi kaccia jo täällä..minun puolesta piste.
Mä olen kommentoinut sun tekemisiäsi tässä ketjussa tasan yhdessä viestissä, eli tässä:
Cassandra kirjoitti:Ja mikä mua täällä naurattaa? Otus. Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa :lol: :lol:
Se ei kuulunut Otus vastaan muu maailma -otsikon alle, koska mulla ei ollut mitään tarvetta kuittailla sulle. Asia nyt vaan sattui mua naurattamaan, joten se kuului tähän ketjuun. Sä olet ihan itse vääntänyt mun myöhemmät kommentit liittymään sinuun. Paskaa en ole suhun liittyen jauhanut, vaikka kovasti yritätkin asian niin vääntää. Kaikki se, mikä ei sua miellytä ei ole paskaa ;)
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Wagner kirjoitti:Banni päättyi 6.12 ja sivusto aukesi 23.12 joten tässähän on lusittu etukäteen seuraavasta bannista 16 päivää. Se on hyvä uutinen ja tuo joulumieltä. Täytyykin alkaa funtsaamaan, miten tuon ennakkoon lusitu n bannin voisi käyttää. :D
;-) Matemaattisesti laskettuna kaikki muutkin joutuivat viettamaan pitkan "Bannin" ... en tieda mutta en usko kyopelin tuomioistuimessa paljon helpotusta tulevan?

:roll:
RAID
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Raid kirjoitti: ;-) Matemaattisesti laskettuna kaikki muutkin joutuivat viettamaan pitkan "Bannin" ... en tieda mutta en usko kyopelin tuomioistuimessa paljon helpotusta tulevan?
Oikeudessa tavataan. Palstan aktiivit lähtee hakemaan hyvitystä palstan kiinni olemisen aiheuttamasta henkisestä traumasta oikeusteitse... :mrgreen:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Mike Manner kirjoitti:
Raid kirjoitti: ;-) Matemaattisesti laskettuna kaikki muutkin joutuivat viettamaan pitkan "Bannin" ... en tieda mutta en usko kyopelin tuomioistuimessa paljon helpotusta tulevan?
Oikeudessa tavataan. Palstan aktiivit lähtee hakemaan hyvitystä palstan kiinni olemisen aiheuttamasta henkisestä traumasta oikeusteitse... :mrgreen:
:D Kasitellaanko asia virtuaali oikeudessa ja palsta saa virtuaali sakkoja ;-)

RAID
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hyvinhän tässä on pärjätty. Liekö sitten joittenkin ihan tiettyjen ketjujen aktiivit traumatisoituneet, mene ja tiedä, pianhan se nähdään missä niitä patoutumia puretaan :D

Joka tapauksessa ketjun kysymykseen vastatakseni: naurattaa (ilahtuneessa mielessä) tämä lämmin yhteenkuuluvaisuuden tunne. Ja samassa mielessä naurattaa se, että nyt on taas mahdollisuus kirjoittaa tänne niitä mielessä muhineita juttuja, samoin kuin joulupukin tuomasta materiaalista kasattuja muita.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Lukittu