Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

kinkunvalvojaiset maalla vanhempien luona. vähän glögii ja viinii ja bissee.. kuusi on koristeltu, lahjat kuusen alla, huomiset ruoat laitettu, tortut paistettu, jne. enää ei oo muuta missiota ku tyhjentää baarikaappia kilpaa pikkuveljen kanssa. x-boxia viritellään tohon porukoiden 48 tuumaseen telkkariin, tästä on tulossa vielä pitkä yö..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Lehdessä luki että: "Sisäisen rauhan löytääkseen ihmisen on saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka on aloittanut"

:!:

Olen tänääön vihdoin saanut tyhjennettyä kossupullon, puolillaan lojunnen punkkulekkrin pari avattua karrkipussia 2panadolia laatikkko suklaajääteö,vajaaan korin kaljaaaa.m,.teillää ei pienintäkä aavistuta siitä miten hyvältä tuntuu, anta vuioden 9002 tulla !
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Kotipeikko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Joulupäivä, äijä tippui monta tuntia sitten.
Minä juon olutta musaa kuunnellen koiran kaa. Ja mitä absinthiin tulee, niin se kuuluu juoda sokerilla liekitettynä! :lol:
Piristää kummasti, vaikka sitä ihan alkuperäistä ei suomesta valitettavasti saa. :(
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
kati
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja kati »

ihan vaa kaljaa ja sisua
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Ohhoh!?

Nakkasivat mut pellolle Venkula Baarista, mutta onneksi täällä vielä tarjoilu jatkuu :D

Yhden jos vielä ottaisi- sitten saa olla neljä päivän putki siinä!!!
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
esmes-
Javier Pena

nonih, taas omilla hoodeilla, joulu meni totia ja glögiä juodessa sukulaisten seurassa, nyt taas ystävien keskellä (ne mä oon ite saanu valita). mutsi laitto messiin viiniä, juustoja, viinirypäleitä jne. alkosta haettiin vielä punkkua ja minttuviinaa huomiseksi. päätettiin että vois aina tietyn viikonpäivän valita viinin maistelu-illaksi. hyvää safkaa ja viiniä! mä aattelin et voitais lähteä johonkin kansalaisopiston viinikurssille ja kaveri oli jo perustamassa viini/juusto-baaria. alotellaan kuitenkin ehkä tällasilla pienimuotoisilla maistiaisilla..

tähän saakka todettu:
jeanjean - merlot 2007
maku oli pitkä, käyrämäinen, muuttui suussa erilaiseksi. alkumaku kirpakka, muuttui myöhemmin mehumaiseksi.

tollo rosso - ei pullotuspäivää kyljessä mutta halpaa oli
(valittiin nimen perusteella)
kitkerä, suoraviivainen maku. maistuu samalta hörpätessä kuin nieltynä, etikkainen vaikutelma.

de bortoli - 2007
(esmes-in vuosien takainen suosikki)
"löpsäkkää teenmakuista", "nätisti on juotu", kevyttä, ei liian makeaa/hapanta/siiderimäistä, toimii edelleen :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Hard life!

Mutta thanks anyway viiniarvioista (olen oikeasti suunnitellut valveutuvani punkkuihin, mutta en ole vielä saannut aikaiseksi.

Vedän tässä taviksen tavalla bisseä... Nam...
Tipaton Tammikuu odottamassa kulmantakana.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Koirat pelkäävät raketteja, josta syystä on pakko soittaa musiikkia ja istua koneella niiden vieressä. Itse alan olla aika soosissa. :P
Every ship must sail a world.
esmes-
Javier Pena

viinin maistajais-illat on vastaisuudessa peruttu.
herättiin tänään klo 15:30 kuka mistäkin ja jokainen oksenti. vuosisadan krapula. en suosittele kellekään tollasta hienostelumeininkiä. parempi pysytellä kirkkaassa viinassa ja oluessa.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Uuden vuoden tervehdys tänne kyttä-palstalle!

Oon aavistuksen humalassa ja kohta varmasti aika paljon enemmän. Kahdella flindalla mennään: 0,5l Kossu ja 0,75l Sorbus. Loppuyöstä sit lokitetaan, niinku oltas 15v vieläkin.
Coyote
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Coyote »

esmes- kirjoitti:viinin maistajais-illat on vastaisuudessa peruttu.
herättiin tänään klo 15:30 kuka mistäkin ja jokainen oksenti. vuosisadan krapula. en suosittele kellekään tollasta hienostelumeininkiä. parempi pysytellä kirkkaassa viinassa ja oluessa.
Eikös tämä ketju ollut vain humalassa oleville, krapulakirjoittelua ei siis suvaita... ;)
Mike Manner
Jessica Fletcher

katupoika kirjoitti:Uuden vuoden tervehdys tänne kyttä-palstalle!
CIA vai Mossad? KuvaKuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jackal
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja jackal »

Ei näytä tämäkään vuosi alkavan hyviss merkeissä.
Jo kahdesti poliisit ollut käymässä. Mutta mitä muutakaan voi odotta minfo laiselta?
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
Mike Manner
Jessica Fletcher

jackal kirjoitti:Jo kahdesti poliisit ollut käymässä. Mutta mitä muutakaan voi odotta minfo laiselta?
Aika paljonkin...
Jos poliisit on jo olleet kahdesti tälle iltaa jutussa, niin pitäisikö tarkistaa näkökantoja tms. hiukan...? Edes kanssaeläjien vuoksi?
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

jackal kirjoitti:Ei näytä tämäkään vuosi alkavan hyviss merkeissä.
Jo kahdesti poliisit ollut käymässä. Mutta mitä muutakaan voi odotta minfo laiselta?
Odottaisin että yhdys kröhöm sanat osuisivat kohdalleen.
Paskanen tukka
Lukittu