Itse näen että kysymys on nimenomaan sujuuvuudesta laadusta.Palstan säännöt
Nämä säännöt on laadittu, jotta keskustelu olisi mahdollisimman sujuvaa
ja laadukasta.
*2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle
alueelle.
Ulvila-palsta on viime vuosina muuttunut samanlaiseksi kuin joku suomi24 tai muu vastaava, sikin sokin aiheesta ja aiheen vierestä.
Näiden palstojen lukijoina eivät ole vain täällä kirjoittavat, vaan huomattavasti laajempi lukijakunta. Jos palstoilla edelleen jatketaan samaa suuntausta ettei yhtään hahmoteta minne kirjoitetaan, lukijamäärä vähenee. Kuka sitä nyt 'heinäkasasta nuppineulaa' viitsii etsiä.
Monet luulevat myös että kun nyt tuohon ensimmäisenä olevaan otsikko-osioon jotain kirjoittaa, niin sitten mielipiteeni tulee kuulluksi, vaikka kyseessä sitten aiheen vierestä oleva kirjoitus. Aivan päin honkia tälläinen ajattelu. Esim jokin ajankohtainen osio kun kyseessä niin kyseinen kirjoitus hukkuu alta aikayksikön unholaan..
Itse en edes viitsi kuin silmäillä sellaiset viestit jotka on kirjoitettu väärään osioon, olkoonkin että niissä voisi olla jotain tähdellistäkin kerrottavaa, puoleen jos toiseenkin...
Sen sijaan jos lainaa sen kirjoituksen mihin kommentoi, poimii sitten oikean otsikon mihin liittää sen lainauksen ja vastaa siihen, tämä kyseinen otsikko nousee siihen kärkeen taas toisten kommentoitavaksi.
ps. Olen sitä mieltä nyt palstalla olevista kirjoituksista että, esim TUOMIO-osioon tarkoitetut tuomion perustelu-kirjoitukset halutaan sotkea nimenomaan antiannelistien kaikenlaisilla otsikon aiheeseen sopimattomilla kirjoituksilla. Ja tämä sen takia koska valtaosalle näistä syllistäjistä kurat meni housuihin sen myötä että oikeuden tuomiossa taustanauha ja nuorempien lasten tarinat kärsivät tappion...