Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
reijoreipas
Jack Bauer

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Clarise kirjoitti: Ps. Reijoreipas, sinähän olisit ollut oiva lisä Kiakkovierasjuhlissa.
Liian monitulkintainen post scriptum maalaispojalle. :shock:

Edit: Niin, niin. Isolla mailalla paikat rikki. :roll:
mewwi
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja mewwi »

Ihmettelen suuresti, miten joku voi olla Joelin puolella kaiken sen jälkeen mitä hän on tehnyt. Tai ylipäätänsä kaveerata tyypin kanssa. Vai onko kaikilla ajatuksena sama mitä Joelilla? "Vasikan palkka on kuolema".
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

mewwi kirjoitti:Ihmettelen suuresti, miten joku voi olla Joelin puolella kaiken sen jälkeen mitä hän on tehnyt. Tai ylipäätänsä kaveerata tyypin kanssa. Vai onko kaikilla ajatuksena sama mitä Joelilla? "Vasikan palkka on kuolema".
Mitä hittoa mä olen edes tehnyt? Ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kertonut mielipiteeni pari vuotta myöhemmin?
reijoreipas
Jack Bauer

Jolli-Setä kirjoitti: Mitä hittoa mä olen edes tehnyt? Ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kertonut mielipiteeni pari vuotta myöhemmin?
Älä nyt tässä vaiheessa vaihda puolustuskannalle. Täällä on monta sivua sinun uhoamista jo luettu, joten nythän sinä vasta itsestäsi pellen teet.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

pieninainen kirjoitti:Sulla vissiin Reijoreipas on jotenki erikoinen pili ku haluut tietää onks Joelil :D
Luulen et kyseessä se et onko rotupuhdas juutalaineni. Seuraavaksi tulee rabbi saksien kanssa perään :D

Ympärileikkaamaton juutalainen ku on epäpuhdas. Ei ne vissiin osaa pestä munaansa, en tiiä. Juutalaisuus ei ole mun alaani.
Everything in the world is either a potato or not a potato
aasintappi
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Jolli, ajatteletko koskaan kun avaat murha.infon, et voi vittu: kaikki vihaavat mua ihan oikeasti?! Luulisi sen olevan raskasta... ja sen tajuaminen kuinka vanhempasi (ainakin toinen, ei se palestiinalainen isukki) joutuu kantamaan antamaasi taakkaa?
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

Mä en tuomitse toisia muiden teoista. Kaikki eivät vihaa Joelia..
Ja ei, en ole tyttöystävä, ja romanssia ei ole eikä tule olemaan :D
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

aasintappi kirjoitti:Jolli, ajatteletko koskaan kun avaat murha.infon, et voi vittu: kaikki vihaavat mua ihan oikeasti?! Luulisi sen olevan raskasta... ja sen tajuaminen kuinka vanhempasi (ainakin toinen, ei se palestiinalainen isukki) joutuu kantamaan antamaasi taakkaa?
Maailmaan mahtuu paljon kaikenlaisia mielipiteitä. Päivittäin joku ottaa yhteyttä. Mulla on kymmeniä kavereita joiden mielestä mä olen älykäs, lämmin ja hyvä ihminen. Niiden lisäksi on alkanut siunaantua "fanejakin". Mikä on kenenkin motiivi; sitä en voi tietää, mutta on siis paljon ihmisiä joilla on todella erilainen mielipide minusta kuin "ruma, läski, vajaaälyinen ja saamaton homoseksuaali".
aasintappi
Armas Tammelin

Jolli-Setä kirjoitti:
aasintappi kirjoitti:Jolli, ajatteletko koskaan kun avaat murha.infon, et voi vittu: kaikki vihaavat mua ihan oikeasti?! Luulisi sen olevan raskasta... ja sen tajuaminen kuinka vanhempasi (ainakin toinen, ei se palestiinalainen isukki) joutuu kantamaan antamaasi taakkaa?
Maailmaan mahtuu paljon kaikenlaisia mielipiteitä. Päivittäin joku ottaa yhteyttä. Mulla on kymmeniä kavereita joiden mielestä mä olen älykäs, lämmin ja hyvä ihminen. Niiden lisäksi on alkanut siunaantua "fanejakin". Mikä on kenenkin motiivi; sitä en voi tietää, mutta on siis paljon ihmisiä joilla on todella erilainen mielipide minusta kuin "ruma, läski, vajaaälyinen ja saamaton homoseksuaali".
Uskotko itse tuohon :?: :D
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

aasintappi kirjoitti:Uskotko itse tuohon :?: :D
Minulla ei ole pienintäkään tarvetta vakuuttaa ketään, mutta mulla on ystäviä ja tulee aina olemaankin. Minkä luulet syyksi että sain normiosastolla lusia ihan rauhassa vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä! ;)
reijoreipas
Jack Bauer

Jolli-Setä kirjoitti:Minkä luulet syyksi että sain normiosastolla lusia ihan rauhassa vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä! ;)
"Ulostulosi" jälkeen asenteet ovat muuttuneet. Seuraava reissusi ei ole yhtä seesteinen.
punanenrommi
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja punanenrommi »

Sir Bean kirjoitti:...Eiköhän nyt pitäisi ensin olla jokin, jota voisi ympärileikata?

Banaaninokka tiedostaa tämän itsekin ja siksi onkin valinnut yhdeksi nimimerkikseen "pieninainen",
joka on aivan ilmiselvä sanaleikki
pienimunaisesta.

OSU JA UPPOS ! :lol:
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Jolli-Setä kirjoitti: Mitä hittoa mä olen edes tehnyt? Ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kertonut mielipiteeni pari vuotta myöhemmin?
Jos et tiiä ni otappa kuule selvää.

Tälläinen pistii silmään ku banaasisaarten reissun aikana en lueskellut palstaa. Nyt sit tsekkasin koko ketjun alusta alkaen ja kas... Röllitäti on poistanut kirjoituksiaan.
Harmi, olisin kaivannut hassua sigiä profiiliin. Vissiin sen missä rölli kertoo halveksivansa naisia tjsp, en muista tarkkaa sanamuotoa.
Everything in the world is either a potato or not a potato
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jolli-Setä kirjoitti: Mikä on kenenkin motiivi; sitä en voi tietää, mutta on siis paljon ihmisiä joilla on todella erilainen mielipide minusta kuin "ruma, läski, vajaaälyinen ja saamaton homoseksuaali".
Minä en pidä sinua vaajaaälyisenä, vaan totaalisen typeränä. Typeryys ei ole sama asia, kuin vähäinen älykkyys. Homoseksuaalisuuteen juuri sillä saamapuolella pääset varmasti jossakin kivitalossa tutustumaan vielä ajan kanssa, johtuen juuri tuosta typeryydestäsi ja sen seurauksista...
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
aasintappi
Armas Tammelin

Jolli-Setä kirjoitti:
aasintappi kirjoitti:Uskotko itse tuohon :?: :D
Minulla ei ole pienintäkään tarvetta vakuuttaa ketään, mutta mulla on ystäviä ja tulee aina olemaankin. Minkä luulet syyksi että sain normiosastolla lusia ihan rauhassa vaikka olen tällainen "säälittävä naistentappaja"? Niinpä! ;)
Pamput suojelivat sinua. Se on ainoa syy.
Vastaa Viestiin