Missä sinua on vihjailuin uhkailtu täällä palstakirjoittajien toimesta. EI YHTÄÄN MISSÄÄN. Paskapuhetta! Jos jollakin IL palstalla itse itseäsi uhkailet ja siitä sitten säälipisteitä täällä keräilet niin toimintasi pontimena on luultavasti muun muassa minun toteennäyttämät Kivittäjä ry:läisten blogisteihin kohdistamat herjaukset ja loukkaukset. Tärätärä koittaa huomion siirtää syyllisen asemastaan uhriksi.
NAURETTAVAA
Mitä tulee naurulokkiin, niin itse pyysi arviota skenaariostaan, joka oli lähtöolettamuksiltaan naurettava ja todisteisiin täysin sopimaton.
Tapahtumakuvaus eli mitä surmayönä on tapahtunut on minulle pääpiirteissään selvillä, asia ei enää kiinnosta. Murhaajan selville saaminen kiinnostaa, mutta kaikki yritykseni edes asiasta keskustelun virittämiseksi on tällä palstalla torpattu eritoten Sirpan ja Taran toimesta. Molemmat lehahtavat paikalle sössöttämään ja esittelemään vanhoja lehtileikkeitään ja kuulustelupätkiään, he pelkäävät keskustelun luisumista perimmäisten kysymysten äärelle ja asioitten penkomista muitten toimesta ja muilla keinoilla kuin heidän sietokykyjensä rajoissa, höpöhöpötasolla.
Olen palstalle aikoinaan saapunut tarkastellakseni tämän jutun kautta suomalaista oikeusjärjestelmää, se käy selville alkupään viesteistäni. No en parempaa juttua olisi voinut valita. Tässä on yksi minun Määkijä/Määkis nimimerkeillä Suoli24 kirjoittamani viesti. Niitä on sieltä ansiokkaasti poistettu, miksi lie tämä jäänyt.
Määkis kirjoitti Suomi24 palstalla:
Tämänhetken käsitykseni siis on, että meillä on MÄTÄ OIKEUDENKÄYNTISYSTEEMI. Enkä tuossa esittänyt vielä haisevaa vastalausettani pitkittyneistä oikeudenkäyntiajoista, joilla uhrien, omaisten ja syytettyjen/syyttömien piinaa jatketaan mielivaltaisesti. Rikollista on myös se, että poliisien toimien valvonta on jätetty jonkilaisen omavalvonnan varaan ja Tapio Mäkismallinen systeemi ei toteuta alkeellisintakaan oikeusturvaa poliisien mielivallan kohteeksi joutuneille....
Murhasi tai ei murhannut, ei hetkeen aikaan ole siitä edes ollut enää kysymys.
Julkisuus on muokannut niin voimakkaasti ihmisten, asiaan tyystin perehtymättömien proffienkin, mielipiteitä, että tosiasioista tietämättömätkin kuvittelevat sosiaalipsykologin valvovien silmien alla eläneen, virallisen mielentilatutkimuksen läpikäyneen, lainkuuliaisen ja rikoshistorialtaan moittettoman neljän lapsen äidin, jota henkisesti hyväksikäytettiin peitepoliisin käytölläkin kaiken lisäksi, olevan muka sadistinen lastensa rääkkääjä. Näin ei ole, vaan tosiasiassa meillä on mätä oikeudenkäyntisysteemi.
Tutkinnajohtajat saavat päättää keitä asiantuntijoita marssittavat tuomarien eteen ja näihin on tuomarien tyytyminen. Tuomio annetaan tutkinnajohtajan huolella valitsemien asiatuntijoiden lausuntojen perusteella. Tästä räikeimpänä esimerkkinä Ulvilassa on ollut jonkun helsinkiläisen konstaapelin käyttäminen ns. verijälkiasiantuntijana, tälläista titteliä hänellä ei ole. Keskusrikospoliisilla on palveluksessa verijälkitutkintaan perehtyneitä henkilöitä. Saatananpalvontaa yritetiin myös kepulikonstein saada syytettä tukemaan jonkun asiantuntijaksi valitun kautta. Puhumattakaan lojaalista äänitutkijasta, jota on kyetty manipuloimaan.
Tutkinnanjohtajat myös luovat sisällön esitutkinta-aineistoon eikä näköjään ole mitään rajaa valtuuksillaan. Ulvilajutussa on jätetty pois vaikka mitä keskeistä materiaalia, vanhimman tyttären yksi kuulustelu oli vielä tänä syksynä hänen omalle asianajajalleen uusi ja outo todiste.
Räikein epäkohta on lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvien asiantuntijoiden suojeleminen niin, ettei oikeudenkäyntien julkisuusaspekti ollenkaan toteudu.