Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Alice Cullen
Roger Murtaugh

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=420
Kirjoittaja Kulkija päivämäärä Ke Maalis 10, 2010 4:02 pm
Katselin kartasta, että suhteellisen lähellä on myös kasarminkatu, missä käsitykseni mukaan on oleskellut/oleskelee hyvinkin sekopäistä porukkaa. Tällaista olen kuullut ja on hieman omakohtaista kokemustakin. Kasarmi/Kasimir, toivottavasti näillä ei ole yhteyttä...
:roll: :lol:
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Toisilla riittää mielikuvitusta ;)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

^^Mutta kannattaneen kuitenkin tutkia. Eihän sitä koskaan tiedä...
Totuus
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Alice Cullen naurattaaa. HHAHHHAAAA, kukkahattutäti
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

apollo kirjoitti: kukkahattutäti
Yeah, thats me 8)
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=630
To Maalis 11, 2010 1:43 pm
Marsalkka kirjoitti:Tuon minäkin löysin. Mutta en äidin kommenttia pyykkipojista. Se olisi tärkeä löytää, ettei keskustelu menisi kackelsbergiksi.
To Maalis 11, 2010 1:54 pm
Marsalkka kirjoitti:Pitäisi silti tietää mitä äiti on sanonut. Muuten menee kackelsbergiksi hyvin helposti.
To Maalis 11, 2010 2:07 pm
Marsalkka kirjoitti:Ihan vain siksi, ettei keskityttäisi kackelsbergiin.
To Maalis 11, 2010 2:20 pm
Marsalkka kirjoitti:Jotkut ovat vetäneet johtopäätöksiä äidin puheista koskien pyykkipoikia. Ja nyt ei välttämättä olekaan varmuutta mitä äiti on sanonut. Tämä saattaa johtaa kackelsbergin jauhamiseen.
To Maalis 11, 2010 2:49 pm
Marsalkka kirjoitti:Juuri näin. On hyvin suuri vaara, että kyse on tällöin KACKELSBERGISTA.
To Maalis 11, 2010 3:06 pm
Marsalkka kirjoitti:Eli pitkä pätkä keskustelua perustui kackelsbergiin. Ollaan kaikki tarkkana, ettei sama toistu!
:shock: :shock: :shock:

Mä en tiiä mitä pitäis sanoa. Tai ajatella... Mä oon kuullut että lapset toistavat oppimiaan/keksimiään sanoja kuin papukaija, mutta myös, että siitä tietää tulleensa vanhaks, ku alkaa toistamaan asioita :roll:
On myös sanottu, että kertaus on opintojen äiti.

Onhan nyt kaikille tullut selväksi Marsalkan mielipide pyykkipojista? :lol: :lol:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Edelliseenkin postaukseen (tai pikemminkin sen aiheeseen) viitaten pakko sanoa, että tämä armas minfomme alkaa entistäkin enemmän vaikuttaa vauvafoorumilta :shock: :lol:

Varjelkoon, millaiseksi meno mahtaakaan muuttua, kun palsta kohta saavuttaa sen kuuluisan 3-vuoden uhmaiän? :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Cassandra kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=630
To Maalis 11, 2010 1:43 pm
Marsalkka kirjoitti:Tuon minäkin löysin. Mutta en äidin kommenttia pyykkipojista. Se olisi tärkeä löytää, ettei keskustelu menisi kackelsbergiksi.
To Maalis 11, 2010 1:54 pm
Marsalkka kirjoitti:Pitäisi silti tietää mitä äiti on sanonut. Muuten menee kackelsbergiksi hyvin helposti.
To Maalis 11, 2010 2:07 pm
Marsalkka kirjoitti:Ihan vain siksi, ettei keskityttäisi kackelsbergiin.
To Maalis 11, 2010 2:20 pm
Marsalkka kirjoitti:Jotkut ovat vetäneet johtopäätöksiä äidin puheista koskien pyykkipoikia. Ja nyt ei välttämättä olekaan varmuutta mitä äiti on sanonut. Tämä saattaa johtaa kackelsbergin jauhamiseen.
To Maalis 11, 2010 2:49 pm
Marsalkka kirjoitti:Juuri näin. On hyvin suuri vaara, että kyse on tällöin KACKELSBERGISTA.
To Maalis 11, 2010 3:06 pm
Marsalkka kirjoitti:Eli pitkä pätkä keskustelua perustui kackelsbergiin. Ollaan kaikki tarkkana, ettei sama toistu!
:shock: :shock: :shock:

Mä en tiiä mitä pitäis sanoa. Tai ajatella... Mä oon kuullut että lapset toistavat oppimiaan/keksimiään sanoja kuin papukaija, mutta myös, että siitä tietää tulleensa vanhaks, ku alkaa toistamaan asioita :roll:
On myös sanottu, että kertaus on opintojen äiti.

Onhan nyt kaikille tullut selväksi Marsalkan mielipide pyykkipojista? :lol: :lol:
Pakko toistaa, kun asia ei tunnu millään menevän perille. Toki ymmärrän, että on vaikea myöntää kirjoittaneensa kackelsbergia.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Marsalkka rakas, niin kauan kun meilä ei ole asiasta faktaa, on mahdotonta sanoa kumman spekulaatiot menevät metsään :)
Marsalkka
Horatio Caine

^ Tässä asiassa ei ollut kyse spekuloinnista, vaan siitä, että tietty asia esitettiin faktana, vaikka se ei sitä ollut. Ymmärrätkö?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Kerrotko vielä, missä olen väittänyt faktana, että äiti on pyykkipojista puhunut?

Aivan, en missään... Spekulointi mahdollisista puheista poliisille ei faktasta käy. Kuten sullakaan ei ole faktaa siitä ettei äiti ole pyykkipoikia maininnut. Lehdistölle äiti ei ole puhunut juuri mitään, joten jos sun mielestä vain äidin lehdille kertomat asiat ovat faktaa niin koko tuo mun linkittämä ketju on täynnä paskapuhetta.
Eli spekulointia kummaltakin, ei faktaa/paskaa.

Mutta se siitä, ainakin mun osaltani.
Marsalkka
Horatio Caine

Cassandra kirjoitti:Kerrotko vielä, missä olen väittänyt faktana, että äiti on pyykkipojista puhunut?
Olenko väittänyt sinun näin väittäneen
?
Kuten sullakaan ei ole faktaa siitä ettei äiti ole pyykkipoikia maininnut.

Luonnollisesti se toimittaa tällaisen faktan joka näin väittää. Käänteinen todistustaakka on argumenttivirhe.

Tällaisiin kommentteihin siis reagoin ja halusin estää, ettei kackelsbergia aleta pitää faktana:
Ja nimenomaan sanoi, että huomasi jonkun olevan hullusti kun ne pyykkipojat olivat eri kohdassa.
Äitihän on sanonut, että huomasi jotain outoa kun pyykkipojat olivat eri kohdissa, niin miten ei sitten huomannut, että vaunun päälinen (peitto-osa) oli valahtanut sivuun?

Nämä siis kerrottiin faktana kuten varmaan huomaat. Mutta ehkäpä tähän vielä faktaa saadaan. Todistustaakka on väitteiden esittäjällä.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Marsalkka kirjoitti:
Stephanie Plum kirjoitti:Tämä pedofiili aihe on jo niin rankka, että en usko kenenkään sillä pilailevan tai itseään viihdyttävän ihan huvin vuoksi.
Tässä ei itse asiassa ole meneillään pedofiiliaihe, vaan keskustelu käsittelee ompelukerhon väärinymmärrystä Pedobear-symbolia koskien. Älä yritä kääntää aihetta muuksi. Erittäin huono paikkausyritys. Tosin ei kovin yllättävä ompelukerholaiselta.
Hetkeen parasta ulosantia minfolaiselta. :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Stephanie Plum
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Nyt mä otan aikaa ja seuraan kiinnostuneena.

Kaikki minfolaiset, joisten mielestä on kivaa / mukavaa (että Damienilla on tuo pedofiili nalle kuvana ja uskoo 10 vuotiaisiin, jotka viettelee 40 kymppisiä) ilmottautuu tähän listaan.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Stephanie Plum kirjoitti:Kaikki minfolaiset, joisten mielestä on kivaa / mukavaa (että Damienilla on tuo pedofiili nalle kuvana ja uskoo 10 vuotiaisiin, jotka viettelee 40 kymppisiä) ilmottautuu tähän listaan.
Seuraa toki vähän paremmin palstaa niin huomaat keiden vittua hiertää kaikki oman tajunnan ohi
menevä juttu.Lista on jo vaki-minfolaisille tuttu. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Lukittu