Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Tutkiskelija
Jane Marple

Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Sirpa kirjoitti:
"Selvitätkö, että miten on mahdollista, että Madeleinen katoamistutkimuksiin liittyen on pyydetty Suomesta tunnistetietoja, joista informoi KRP papereiden aukaisun jälkeen, myös papereiden aukaisun jälkeen Interpol ilmoittaa odottavansa Suomesta raporttia liittyen Madeleinen katoamisasiaan, jos tapaus on mielestäsi "hyllytetty" jo ennen tätä? Ja tämän jälkeen Suomessa kävi vielä ainakin kahdesti Englantilaiset poliisit."

Nyt sinun on kyettävä selvittämään tämä kohta, jotta voin uskoa olevani väärässä, ellet siihen pysty, olen oikeassa.
Nyt olisi jo korkea aika että näytät mustaa valkoisella väitttämäsi pitävyyden. Mitään kertomaasi tietoa ei löydy. Eiköhän tuo hourintasi olisi parasta lopettaa. Minäkin voisin keksiä mitä vaan ja liitellä kaikki yhteen ja laittaa mappiin Madeleine.

Sinä voisit lopettaa tuon hakoteille johtamisen. Harva sinua uskoo ja vaikka hokisit toisen tuhat kertaa samaa niin se ei siitä miksikään muutu. Sinulla on valtava pätemsien tarve ja se teettää sinulle tepposiaan. Minulla ei ole tarvetta edes olla oikeassa, saatikka pätevä. Minulla ei ole mitään suuria luuloja itsestäni. Haluan vain keskutella ja pähkäillä ja mielelläni tutkia että mitä tapahtui Madeleinelle. Mitään muuta motiivia ei minulla ole. Henkilökohtaisesti minulle on aivan saman tekevä että kuka teki ja mitä kunhan vaan saataisiin selville että mitä Madeleinelle tapahtui ja syyllinen tai syylliset saataisiin vastuuseen teoistaan. Minä henkilönä en ole tämän keskustelun aihe joten ei kannata kiristää mitään tietoja minusta. Kerron jos haluan ja omilla ehdoillani, sinä et ehtoja siihen aseta.

Keksutelijat tältä palstalta ovat häipyneet ja ei ihmekkään.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

^^¨Nuo henkilöt ovat ainakin minulle vielä mysteerejä, mutta ehkä joskus saamme heistä tietoa enemmän.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Lisäsin tuon lehtijuttuasian tuon ed. viestin loppuun samaan aikaan, siksi tuo merkintä, että on muokattu.

Niinpä, matkaaja, aivan näin - totuus on tienä olemassa - totuus ei tulessakaan pala, kuten sanonta kuuluu, ja sillä on oma viitoitettu polkunsa, jonka vilpittömästi totuutta etsivä löytää, ja pystyy seuraaman näitä merkkejä - ehkä osin mystisiäkin, päästäkseen perille, mutta kaikki ihmisen alhaiset tunteet; kuten kateus, kauna, ahneus ja katkeruus, estävät tällaisten merkkien näkemisen.

Sama koskee oikeudenmukaisuutta.

Nämä Madeleine-ketjut on oikein hyvä esimerkki siitä, että mitä ihmisen alhaiset tunteet saa aikaan, ja millä tavalla tällaisilta ihmisiltä on totuus koko ajan piilossa - kätketty tuollaiseen yksinkertaisuuden verhoon.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Maalis 12, 2009 4:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija
Jane Marple

Sirpa kirjoitti:No, niin, tämä kohta tuli sitten selvitettyä.

Todelliset tutkimukset ja tutkinnajohtajuudet ovat siis todellisuudessa siirtyneet mahdollisesti jo kesällä 2007 Portugalin rajojen ulkopuolelle, ja mitä ilmeisemmin on kohtalaisen isoista asioista kyse - viitaten nyt Duarte Levynkin kommenteihin, että tytön katoamistutkimukset hänen mielestään saattavat vaarantaa jopa Englannin turvallisuuden.

Tähän näkemykseen tulee tukea asianajajan lausunnosta, että salaisuusperioodia jatketaan mikäli asiaan liittyy terrorismi ja järjestäytynyt rikollisuus. Järjestäytyneen rikollisuuden yhteys terrorismiin tuli jo näiden Englannin lehdissä olleiden artikkeleiden kautta tietoon koskien pedofiilien ja terroristien tekemää yhteistyötä.

Ymmärrän täysin, että tutkintaa on täytynyt suorittaa mahdollisimman salassa.

Tuon auton ja asunnon tutkinta tuolloin elokuussa 2007 saattaa olla joko täydellinen tutkinnan peittely - jota jossakin vaiheessa ajattelin, mutta koska se kuitenkin johti poliiseja vastaan käytäviin oikeudenkäynteihin Portugalissa, ilmeisesti tästä ei kuitenkaan ollut kyse, vaan jostakin muusta.

Kiinnitin melko alussa jo huomiota tässä meidän Madeleine-ketjussa esiin tulleeseen Englantivastaiseen propagandaan - erään kirjoittajan sanat: "Euroopan lehdissä verrataan jo Englantia natsi-saksaan."

Toinen kommentti oli, että mikäli tyttöä etsitään Marokosta, se on sama kuin jos hyökättäisiin arabien kimppuun.

Edelleen odotan näitä Suomen oikeudenkäyntejä, koska viimeiset tiedot tutkinnasta liittyvät nimenomaan juuri Suomeen.

Ei ole kiva ajatella, että meillä on nyt Suomessa tuo Eurooppalainen "kuuma peruna", jossa yhdistyvät järjestäytynyt rikollisuus, terrorismi ja pedofiilit, mutta näin vain on - pitää siitä tai ei.

Lisäystä: Uskon, että Suomi koittaa nyt selvitä tästä mahdollisimman matalalla profiililla ja tiedotus tulee olemaan suomenkielellä varmasti hyvin niukkaa, luotankin informaation saamiseksi enemmän nyt muiden maiden lehdistöön - tilannehan on salaisuus vain suomalaisille, muuten ei osattaisi kertoa että EU:n tiloissa suomalaiset ovat jo nyt "päät alhaalla". Varmasti ulkomaalaista lehdistöä tulee kiinnostamaan Suomessa käytävät oikeudenkäynnit.

Kysehän on myös siitä, että miten syvälle, miten pitkällä aikavälillä ja millaisiin kerroksiin tuo edellä mainittu toiminta on ulottunut.

Kuinka moni on tietoinen, että Suomessa parisen viikkoa sitten vieraili mm. EU:n ensimmäisen asteen tuomioistuin?
Voi hyvänen aika sentään sinun ajatusten lentoa. Nyt on kaikki, kertakaikkiaan kaikki yhteydessä Madeleineen. Järki on jättänyt jo kauan sitten. Mielikuvituksesi ja patololooginen valehtelu ovat sinun logikkaasi, muuta ei voi sanoa, sillä niin läpinäkyviä valheita keksit. Uskotko ihan toissasi että joihinkin upppoaa nuo houruilusi.
Tutkiskelija
Jane Marple

Sirpa kirjoitti:Lisäsin tuon lehtijuttuasian tuon ed. viestin loppuun samaan aikaan, siksi tuo merkintä, että on muokattu.

Niinpä, matkaaja, aivan näin - totuus on tienä olemassa - totuus ei tulessakaan pala, kuten sanonta kuuluu, ja sillä on oma viitoitettu polkunsa, jonka vilpittömästi totuutta etsivä löytää, ja pystyy seuraaman näitä merkkejä - ehkä osin mystisiäkin, päästäkseen perille, mutta kaikki ihmisen alhaiset tunteet; kuten kateus, kauna, ahneus ja katkeruus, estävät tällaisten merkkien näkemisen.

Sama koskee oikeudenmukaisuutta.

Nämä Madeleine-ketjut on oikein hyvä esimerkki siitä, että mitä ihmisen alhaiset tunteet saa aikaan, ja millä tavalla tällaisilta ihmisiltä on totuus koko ajan piilossa - kätketty tuollaiseen yksinkertaisuuden verhoon.
Pidät itseäsi tottuudentorvena. Kovin on suuret luulot itsestäsi. Eikö sinulla ole häpyä lainkaan. Madelineketju onkin jo alunperin ollut sinun henkilökohtainen keinosi toteuttaa omaa "falskia persoonaasi". Nähtävästi live-elämässä siihen on huonommat mahdollisuudet.
Sirpa

Tutkiskelija:

Voit katsoa, että mitä kirjoitan alhaisista tunteista ja niiden voimasta ihmiseen tuossa edellä. En enempää sinulta odottanutkaan, tiedätkö tämän sanonnan - mielipiteillään ihminen kertoo enemmän itsestään kuin kohteesta?

Nyt kerrot oman ymmärtämättömyytesi, ehkä yksinkertaisuutesi, alhaiset tunteesi - mistä voit olla niin varma, etteivät muut ymmärrä? Miten voit olla niin varma, että sinun ymmärryskykysi tai älysi on juuri sillä tasolla, että se pystyy arvioimaan minun kirjoituksiani ja asioita, joita tähän laitan?

Mistä tulee tämä varmuus sinulle? Eikö sinulla tule koskaan epäilyä tämän asian suhteen?
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Luulen, matkaaja, että noista kahdesta ei kannata välittää lainkaan, kirjoittaa vain kuin heitä ei olisikaan. Näkee tuon otsallaankin, että pelkkää aktiivista häirintää, muutenhan he vastaisivat asiallisesti kysymyksiin, kuten siihen minkä esitit tutkiskelijalle tuossa aikaisemmin, eihän siihen koskaan vastausta tullut. yhteenkään kysymykseeni, hän ei myöskään vastaa.

Muissa ketjuissa näitä kutsutaan trolleiksi, mutta kautta aikojen tällaiset henkilöt ovat voineet mellastaa Madeleleine-ketjussa ja nimitellä ihmisiä miten lystäävät, ilman että olisi heilunut punakynä tai muistuteltu säännöistä tai joutuneet edes lautamiehiin.

Itse lasken tuon tällä hetkellä juuri tällaisten rikollisten röyhkeydeksi, josta kirjoitin joku sivu sitten Miss Holmesin kohdalla. Kyllä jokainen normaalijärjellä varustettu ihminen jo näkee tuon näytöksen läpi.

Tämän terrorismin esille otto tuntui nyt olevan kova paikka.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Olen, matkaaja, monta kertaa miettinyt, jos esim. Ulvila-ketjussa, jossa myös tutkinta on vielä kesken kirjoittajat käyttäytyisivät tällä tavalla kuin tässä Madeleine-ketjussa heillä näyttää olevan "oikeus", kenkää olisi tullut ja bannia jo monet kerrat. Jos olisi ruvettu väittämään että Lahti tapettiinkin Raisiossa ja tutkinta onkin Ruotsilla ja jne. Tiedät mitä tarkoitan. Täällä on voinut työntää valheita ihan niin paljon ketjuun kuin sielu on sietänyt ja käyttäytyä muita kohtaan hävyttömästi. Syynsä kait siihenkin, en kyllä tiedä, että mikä.

Kun olet ihmetellyt tämän ketjun "vinoon vetoa" ja tuota "alkupisteeseen jäämistä", se on juuri näiden ihmisten ansiota syyskuusta 2007 lähtien. Jos tähän yrittää tuoda mitään totuuksia, niin esimerkkiä riittää taas tässä edellä, että mitä alkaa tapahtua.

Lisäystä: Jossain vaiheessa säälin tätä tilannetta kovasti, koska ei ollut lupaa edes siihen toiseen ketjuun, johon olisi voinut linkittää näitä tietoja, nyt ne jyrätään ylitse, vaikka linkittäisin ne kymmenet kerrat, ja yhä uudelleen väitetään, ettei sellaisia ole koskaan ollutkaan. Toisessa ketjussa ne olisi kaikki heti tarkistettavissa, että oliko vai eikö ollut.

Olen siinä mielessä turtunut tähän tilanteeseen ja todennut, ettei tämän palstan info-sanalla sinällään ole mitään merkitystä tai arvoa - merkitykset ja arvot ovat jossakin muualla, ja tähän on tyytyminen, jos tänne kirjoittaa. Näin olen asian ajatellut.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Maalis 12, 2009 5:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija
Jane Marple

Sirpa kirjoitti:Tutkiskelija:

Voit katsoa, että mitä kirjoitan alhaisista tunteista ja niiden voimasta ihmiseen tuossa edellä. En enempää sinulta odottanutkaan, tiedätkö tämän sanonnan - mielipiteillään ihminen kertoo enemmän itsestään kuin kohteesta?
Kenenkä alhaisista tunteista sinä puhut. Jospa menisit kerrankin itseesi etkä hypi toisten iholla. Aivan hyvin sinun pitäisi jo olla tajunnut että olet säikytellyt omalla huonolla käytökselläsi toiset kirjoittajat pois palstalta. Olet alusta asti nokkinut muita ja toiset ovat yrittäneet puolustella sillä onhan heillä oikeus puolustautua jso sinä käyt päälle. Aliarvioit toisia koska istelläsi on liian suuret luulot itsestäsi.

[/quote]Nyt kerrot oman ymmärtämättömyytesi, ehkä yksinkertaisuutesi, alhaiset tunteesi - mistä voit olla niin varma, etteivät muut ymmärrä? Miten voit olla niin varma, että sinun ymmärryskykysi tai älysi on juuri sillä tasolla, että se pystyy arvioimaan minun kirjoituksiani ja asioita, joita tähän laitan?

Mistä tulee tämä varmuus sinulle? Eikö sinulla tule koskaan epäilyä tämän asian suhteen?[/quote]

Pitkä Madeleinen ketju on täynnä sinun vuolatusta ja suurin osa viesteistäsi, melkein kaikki, sisältävät jonkun keksityn väitteen ( valheen, mielikuvituksellisen ilmiön) johon kaikkien on pakko uskoa tai muuten saa sapiskaa. Jokaisessa viestissäsi yrität kontrolloida ja manipuloida toisten keskusteloijoiden ajatuksia ja mielipiteitä, malliin minä tiedän, minä vakuutan, minulla on tietoa, minä olen ollut paikalla, minulla on faktaa jne. Melkein kaikki palstalla käyneet kirjoittajat ovat saaneet saman kohtelun sinulta, marskia lukuunottamatta ja nyt kaksosiolentoa matkaaja lukuunottamatta. Useimmat ovat lähteneet palstalta sinun takia. Me viimeisetkin harkitaan poislähtöä.

En halua puuttua yksityisasioihini, mutta sanon vaan ettei yksikään terapeutti ottaisi sinua terapiiaan, olet toivoton tapaus. Ihmisillä on eriasteinen todellisuudentaju.
paha tukari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Kysyn edelleen: Selvitätkö, että miten on mahdollista, että Madeleinen katoamistutkimuksiin liittyen on pyydetty Suomesta tunnistetietoja, joista informoi KRP papereiden aukaisun jälkeen, myös papereiden aukaisun jälkeen Interpol ilmoittaa odottavansa Suomesta raporttia liittyen Madeleinen katoamisasiaan, jos tapaus on mielestäsi "hyllytetty" jo ennen tätä? Ja tämän jälkeen Suomessa kävi vielä ainakin kahdesti Englantilaset poliisit.

Pitääkö mielestäsi hylätä nämä kohdat tutkimuksista, jotka on myös informoitu lehdistössä kokonaan, jotka eivät koske Portugalin poliisia?
Missä nuo em. asiat on mainittu?
Sirpa

Se on jännä juttu miten nämä kaksi nyt pystyvät suoltamaan intohimoisesti tätä tekstiä - sekin on vanha taktiikka, sinne minun juttuni ja linkkini jäävät aina vain kauemmaksi. Tämäkin reaktio on varsin tuttu. Vahinko, ettei tuo tekstin suoltamisintohimo iske koskaan, kun esittää kysymyksiä. Kuten esimerkiksi, että mikä olikaan tutkiskelijan kotimaa ja äidinkieli.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ihan pakko kuitata heti!!! Ihanaa, että kysyt! Etsin ne kaikki linkit tähän heti. Nyt menee aikaa koska ne on "häivytetty" tuonne taaksepäin, mutta löydön ne kyllä. Oli vain pakko kuitata heti, kun tuli niin hyvä mieli. Kiitos, että kysyit paha tukari.
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija
Jane Marple

Sirpa kirjoitti:Luulen, matkaaja, että noista kahdesta ei kannata välittää lainkaan, kirjoittaa vain kuin heitä ei olisikaan. Näkee tuon otsallaankin, että pelkkää aktiivista häirintää, muutenhan he vastaisivat asiallisesti kysymyksiin, kuten siihen minkä esitit tutkiskelijalle tuossa aikaisemmin, eihän siihen koskaan vastausta tullut. yhteenkään kysymykseeni, hän ei myöskään vastaa.

Muissa ketjuissa näitä kutsutaan trolleiksi, mutta kautta aikojen tällaiset henkilöt ovat voineet mellastaa Madeleleine-ketjussa ja nimitellä ihmisiä miten lystäävät, ilman että olisi heilunut punakynä tai muistuteltu säännöistä tai joutuneet edes lautamiehiin.

Itse lasken tuon tällä hetkellä juuri tällaisten rikollisten röyhkeydeksi, josta kirjoitin joku sivu sitten Miss Holmesin kohdalla. Kyllä jokainen normaalijärjellä varustettu ihminen jo näkee tuon näytöksen läpi.

Tämän terrorismin esille otto tuntui nyt olevan kova paikka.
Olen huomannut pian kaksi vuotta että sinua ärsyttää kun sinulle ei vastata. Siksi provosoit viesti viestin perään siinä toivossa että lopulta joku kimpaantuu ja vastaa. Ja kun joku vastaa puolustautuakseen hyökkäyksiisi niin syytät häntä sitten omasta huonosta käytöksestäsi. Sillä tavalla projisoit oman huonon käytöksesi toisiin ja toiset ovat sitten vastuussa sinun käytöksestäsi ja sinun logiikallasi he ovat sitten syyllisiä kaikkeen, kaikkeen siihen jonka itse alulle panit. Tuo peli ei minuun vetoa. Vastaan kerran tai korkeintaan kaksi ja kaikista hulluimpiin viesteihin en vastaa lainkaan. Viisas vaikenee.

Oi jospa tästä taas päästäisiin aiheeseen Madeleine.
Tutkiskelija
Jane Marple

Sirpa kirjoitti:Se on jännä juttu miten nämä kaksi nyt pystyvät suoltamaan intohimoisesti tätä tekstiä - sekin on vanha taktiikka, sinne minun juttuni ja linkkini jäävät aina vain kauemmaksi. Tämäkin reaktio on varsin tuttu. Vahinko, ettei tuo tekstin suoltamisintohimo iske koskaan, kun esittää kysymyksiä. Kuten esimerkiksi, että mikä olikaan tutkiskelijan kotimaa ja äidinkieli.
Taas tuo sama virsi, sinun juttusi, sinun linkkisi, sinun kaikki...

Nähtävästi olet aikuinen ihminen vaikka epäilen sillä et ole oppinut edes käyttäytymissääntöjä.
Sirpa

Tällä asiallehan on pohjana, tuossa pari sivua sitten linkitetty asia, että Madeleinen katoamishuoneesta löytyi yksi ylimääräinen DNA, jota koitettiin saada sopimaan mm. alueella tuolloin olleisiin hotellivieraisiin, kaikki testattiin, mutta omistajaa ei löytynyt ja sitten tuli tämä KRP-uutinen.

Maddyn sieppaajaa etsittiin Suomesta

8.8.2008 4:58

Britannian poliisi pelkää, että belgialainen pedofiilirinki sieppasi Portugalissa viime vuoden toukokuussa kolmivuotiaan brittitytön Madeleine McCannin. Kun kansainvälinen rikospoliisijärjestö Interpol alkoi selvittää epäilyjä, paljastui, että ringillä voi olla yhteys Suomeen.

Viime toukokuussa Interpol teki Madeleinen katoamiseen liittyvän tiedustelun Suomen keskusrikospoliisille (krp).

- Olemme vastanneet kyseisen tutkinnan rekisteritiedusteluihin. Yleisesti voin todeta, että tämäntapaiset kyselyt voivat pitää sisällään esimerkiksi sormenjälki- ja DNA-vertailuja sekä rikostaustaa ja yhteyksiä koskevien seikkojen selvittämistä, rikosylikomisario Lars Henriksson kertoo Iltalehdelle.

Suomesta saadut tiedot Interpol välitti Madeleinen katoamista tutkineelle Portugalin poliisille.

Henrikssonin mukaan krp:llä ei ole oikeutta kertoa tarkempia tietoja muiden maiden viranomaisten tutkimista jutuista.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008080 ... 4_uu.shtml

Tuo, että Interpol odottaa vielä raporttia Suomesta tämän asian tiimoilta, oli Skynewsin uutisessa päivää ennen tätä uutista.

Ja nämä poliisijutut ovat vastaavasti tässä pari sivua aikaisemmin. Etsin vielä tuon Skynewsin ja laitan tuon poliisijutunkin tähän vielä.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin