Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kynsi katkesi :cry: :x
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Keski-ikäiset kaikkeen tyytymättömät menopaussista kärsivät takakireet valittajaämmät (huom., ei kaikki keski-ikäiset oo tuollaisia, mut tänään taas törmännyt liian moneen).

OT:na: Mun piti ihan käydä katsomassa tuota Katsan aiemmin mainitsemaa Vauva-lehden keskustelupalstaa kun en oo ennen vieraillut, ja nyt oon juuttunut sinne lukemaan niitä juttuja, ihan huippuhupia!! Vähän kyllä huolestuttaa minkälaisissa käsissä maamme tulevaisuus on...
Misery is almost always the result of thinking.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Annie W kirjoitti: OT:na: Mun piti ihan käydä katsomassa tuota Katsan aiemmin mainitsemaa Vauva-lehden keskustelupalstaa kun en oo ennen vieraillut, ja nyt oon juuttunut sinne lukemaan niitä juttuja, ihan huippuhupia!! Vähän kyllä huolestuttaa minkälaisissa käsissä maamme tulevaisuus on...
Haha, oon kanssa joskus naureskellut noille. Olen rauhoitellut itseäni sillä, että raskaana olevat naiset ovat hormonitasoltaan niin... jännittäviä, että ei ihme jos mielikään ei toimi enää niin terävästi.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää kun keli meni taas niin löysäksi, että vettä satelee. Kaikki on hankalampaa tällaisessa säässä.
Nothing is quite what it seems
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Työt, leikkuulle meno ja muutto edessä..eiköhän siinä tarpeeksi...
luukkomi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Huono olo, flunssa ja huomiset hommat pitää kuitenkin hoitaa.
Born to raise hell!!
luukkomi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Uni ei tuu :evil:
Born to raise hell!!
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Oon tunnin ajan soittanu 5min välein hammaslääkärin ajanvaraukseen - aina vaan varattua.
Sais ees jonottaa typerän pimputusmusiikin kera mutta ei.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

joey kirjoitti:
Annie W kirjoitti: OT:na: Mun piti ihan käydä katsomassa tuota Katsan aiemmin mainitsemaa Vauva-lehden keskustelupalstaa kun en oo ennen vieraillut, ja nyt oon juuttunut sinne lukemaan niitä juttuja, ihan huippuhupia!! Vähän kyllä huolestuttaa minkälaisissa käsissä maamme tulevaisuus on...
Haha, oon kanssa joskus naureskellut noille. Olen rauhoitellut itseäni sillä, että raskaana olevat naiset ovat hormonitasoltaan niin... jännittäviä, että ei ihme jos mielikään ei toimi enää niin terävästi.
jaa, kyllä tuolla palstalla on kyse muustain kuin raskaana olevien hormonitasosta :lol: vuosi sitten tapasinkin ihmisiä yhden tuollaisen foorumin kautta ja kaikilla oli jo nyytit käsivarsilla, ei se juttutaso siitä parantunut...niinpä olen jättänyt kyseiset foorumit omaan arvoonsa..tosin pidän itseäni tällä hetkellä idioottina, sanoja ja juttuja unohtuu eikä pää toimi niinkuin normaalisti, lohduttaudun sillä että enää pari kuukautta ja voin taas nauttia elämästä..

.tosin tällä hetkellä ärsyttää siis keli ulkona ja kipeä selkä joka oikeasti polttelee koko ajan.... :evil:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

ANOPPI.

Ei jumalauta.

En kai toista itseäni... :lol: ?

Ei mutta oikeasti, välillä sitä miettii josko laittaisi ukon kanssa lusikat jakoon, että pääsisi ukon äidistä eroon. Elämäni rakkaus, joo joo, mutta ei sitä jumalauta ihan mitä tahansa tarvitse kestää :D
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Ärsyttää vaan. Liian ujot ihmiset, työviikko, anoppi (joeyn kanssa samaa linjaa, ei tollasia ole kuin tämäkin tapaus :D voin joku kerta kertoa kivoja esimerkkejä.. huhhuh!), telkkarista ei tuu mitään, en jaksanu käydä kaupassa ostamassa suklaata ja nyt en voi enää ajaa koska join lasin viiniä ja kävellen en ehdi enää, lupasin huomenna yhden menon ja lempitunti salilla jää väliin sen takia, raha-asiat ärsyttää..

Melkoisen moni juttu nyppii nyt just.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Vitun täydelliset ihmiset, loskakeli, kevät, ämmät, kengässä on reikä, miehet tai ainakin pari niistä, väsymys, kaikki.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

vitunmoinen päänsärky...flunssan jälkimaininkeja.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ihmiset.

Ja se, etten tunnu saavan mitään järkevää aikaan, vaikka kaikki edellytykset olisivat. Istun ja koomaan, saatan tuijottaa seinää tuntikaupalla ja mietiskellä syntyjä syviä.

Ja samaan aikaan olen ihan pihalla siitä, mitä pitäisi tehdä.

Melkein kuukausi kului, etten kuollut yhdessäkään unessani, ei pahemmin ahdistanut ja stressannut, kaikki unet oli niitä perusunia. Nyt on tullut takaisin kuoleminen, käärmeet, jahtaaminen ja tappaminen. Toisaalta voin toivottaa ne tervetulleeksi, mutta samaan aikaan mietin, että olisiko parempi jos ne unet olisi olleet vain sitä normitasoa.

Onpahan normaalimpi olo taas, kun päivisin ahdistaa ja öisin kuolee.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Ranne kipeä ku löin seinään ja onnistuin ilmeisesti lyömään jotenkin väärin. Hooh.
What you do... Makes you who you are.
Lukittu