Eläinrääkkäjien tuomiot
^ Vaikka itsekkään en pidä turhistarhauksesta niin minusta on kyllä väärin myös mennä spreijaa satunnaisia ihmisiä, mistä ihmeestä 70vee Hilma (ainakaan en täällä päin ole nähny turkkeja kenenkään muun kuin 50-80vee mummeleiden) joka on saanu 60-luvulta jo kuolleelta mieheltään turkiksen voisi tietää mitään niiden kärsimyksistä?
-
Kalessin
- Adrian Monk
yhdyn edelliseen, jos se turkki on saatu häälahjaksi joskus silloin ammoisina aikoina, niin olisi synti olla käyttämättä sitä, sitä vartenhan on jo lahdatta useita eläimiä, että se turkki on ylipäätään saatu. mutta nykyaikana on turhamaisuuden huippu ostaa turkkia, koska se edustaa ainakin minulle kärsimystä ja tuskaa, ylimielisyyttä ja kopeutta sekä valtavaa mainosasetta eläinsuojelujärjestöille.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Hm Japanilaiset kalastaa merinisäkkäitä. HEille se on varmasti vaan kala muiden joukossa. Toki rikkovat kansainvälisiä lakeja ja voisivat tappaa ne delfiinit heti kun ne on saatu laivaan.
Mutta kukapa sitä pilkillä tappaa saamansa ahvenen heti? Se kuolee sinne muovipussiin muiden kalojen sekaan tukehtumalla.
Mutta kukapa sitä pilkillä tappaa saamansa ahvenen heti? Se kuolee sinne muovipussiin muiden kalojen sekaan tukehtumalla.
I am an African!
MINÄ!! *heiluttaa vimmatusti kättänsä*Herkkis kirjoitti:Mutta kukapa sitä pilkillä tappaa saamansa ahvenen heti?
Isäni kertoi, että en suostunut edes pienenä lähtemään hänen mukaansa kalaan, jos hän ei ensin antanut mulle kirjallisena suostumusta, että kalat nuijitaan heti onkimisen jälkeen hengiltä ennen muovipussiin joutumista.
-
Violet57
- Alibin satunnaislukija
Tippa linssissä
Taas aamulla katselin Anemal Planet kanavaa.
Aivan uskomattomia juttuja. NO Jenkeissä nyt sentään saattaa saada kunnon tuomiot. Yhdestä eläimestä vuosi + sakot päälle.
Alkoi niin aamulla yököttää, että oli pakko lähteä vähäksi aikaa haukkaan happea.Oli hevosia, koiria, lehmiä jne... Kamalia tapauksia. Kyllä niitä Suomestakin löytyy, valitettavasti.

Aivan uskomattomia juttuja. NO Jenkeissä nyt sentään saattaa saada kunnon tuomiot. Yhdestä eläimestä vuosi + sakot päälle.
Alkoi niin aamulla yököttää, että oli pakko lähteä vähäksi aikaa haukkaan happea.Oli hevosia, koiria, lehmiä jne... Kamalia tapauksia. Kyllä niitä Suomestakin löytyy, valitettavasti.
Jenkkilässä kerran joku mummeli oli HUOM: yrittänyt myrkyttää naapurin kissan ja sai 3v EHDOTONTA! Tätä ihailen Jenkkilässä.
Natsithan osittain perusteli romanien ja juutalaisten joukkotuhontaa, koska nämä ryhmät käsittelevät eläimiä huonosti. Tässä asiassa olen täysin Aatun messissä!
Natsithan osittain perusteli romanien ja juutalaisten joukkotuhontaa, koska nämä ryhmät käsittelevät eläimiä huonosti. Tässä asiassa olen täysin Aatun messissä!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten 
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"