Seurusteletko?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Maybrick on täysin oikeassa: onnistuessaan parasta maailmassa.Maybrick kirjoitti:Naimisissa. Ollaan myös muun ohessa "henkisesti" kavereita ja meillä on hauskaa... suosittelen avioliittoa noin yleensä, vaikka olen nähnyt ettei se onnistu monestikaan. Onnistuessaan se on parasta maailmassa. Tämä vain oma vaatimaton mielipiteeni.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
On hyvä, jos molemmilla on oma elämä, mutta vielä parempi, jos sen lisäksi on yksi yhteinen harrastus, jonka äärellä tavataan "ihmisinä" eikä niinkään aviosiippoina. Siinä näkee toisesta erilaisen puolen joka rikastaa suhdetta.
Ja huom. se yhteinen harrastus ei voi olla yhteiset lapset. Muun muassa siksi että lapset ovat vain lainaa vanhemmille, ja koska (Kahlil Gibranin sanoin) "he ovat elämän kaipuun poikia ja tyttäriä", he menevät pois...
pitää siis olla jotain yhteistä, joka ei mene pois.
Ja huom. se yhteinen harrastus ei voi olla yhteiset lapset. Muun muassa siksi että lapset ovat vain lainaa vanhemmille, ja koska (Kahlil Gibranin sanoin) "he ovat elämän kaipuun poikia ja tyttäriä", he menevät pois...
pitää siis olla jotain yhteistä, joka ei mene pois.
Nothing is quite what it seems
Hyvin sanottu!Mata Hari kirjoitti:Heh, hiontavaihe kannattaa hoitaa huolella, niin saa palkaksi nauttia timantista
Ja Maybrick: itselle täydelliseen timanttiin ei kyllästy koskaan. Täydellisyys ei ole sitä, että kaikki menee niinkuin haluaa. Täydellisyys on sitä, että on elämässä sisältöä ja että joku tekee onnelliseksi kaikkine oikkuineen ja ihanuuksineen ja rakastettavine virheineen. Täydellisyydellä on jokaisella oma määritelmänsä. Minulle se on mun mies, haasteineen, virheineen ja plussineen, tuomalla juuri sen mun elämään mitä kaipaan