Muuta keskustelua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Mun mielipiteen asiasta jo tiedätkin, maijaseni. <3
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

8) Onneksi en käytä napapaitoja ja matalalantiohousuja.... niin ei kukaan pääsis siellä Siwan kassajonossa kurkistelemaan :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Pistä pohkeeseen!
What's up, fuckers?
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Selvennyksenä nyt muillekin, että olen tosiaan aina luullut, että maija turjukalla on jo avattaressa näkyvä koukero tatuoituna kehoonsa. Olin ajatellut ehkä alaselkää ja yritin aina Siwan jonossa kurkistella muijien paidan alle. 8)
Mutta kun se mokoma ei sitä nyt ollutkaan vielä tatuoinut itseensä, niin ehkä sen pitäisi. Pohje voisi tosiaan olla hyvä.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

maija turjukka, tuo sopii mun mielestä parhaiten sellaiseen paikkaan, joka on tuon kuvion muotoinen: Leveä ylhäältä ja kapenee alaspäin. Eli ei ainakaan nilkkaan.. Selkään vaan, ja koko pituudelta! :D
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Maanantait on perseestä. Koulu on perseestä... Varsinkin maanantaina. Muina päivinä se ei oo niin perseestä. No vähän.
What's up, fuckers?
Naprapath
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Naprapath »

Setä kirjoitti:Maanantait on perseestä. Koulu on perseestä... Varsinkin maanantaina. Muina päivinä se ei oo niin perseestä. No vähän.
Heh. Hiihtoloma. Aurinko paistaa. Saa rauhassa heräillä ja syödä aamiaista.

Ai niin. Taitaa olla maanantaikin.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mä varmaan lintsaan kaikki urheilujutskat tänään... Ei malta odottaa että kehtaa lähteä töistä ja pompata sohvalle viltin alle kehräämään suklaalevyn kanssa :) Maanantai on aina tällänen. En aio edes katsoa postilaatikkoon ettei laskut masenna :D Puol kaheksasta lähtien saa olla telkkarin ääressä tänään...

Ei just työt kiinnosta :D Tärkeempää on raportoida tänne kaikkea oleellista :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

maija turjukka kirjoitti:Miltähän tää mun avatar-kuvani näyttäis tatskana? Onko kenelläkään ehdotusta sopivimmasta paikasta?

Kuva
Ehdottaisin tuolle paikaksi yläselkää..silleen että alkas hartioitten välistä ja menis siitä selkärankaa pitkin alan..se kyllä varmasti sattuu ihan hulluna jos se on eka tatska.
Toinen paikka olis pohje. Tuohon reunaan tai ihan taakse..kyllähän tuo käy olkapäähänkin..siis tuohon olkavarteen.

Muuten vielä tuosta että merkkaako tatuointi mitään kuns en ottaa niin toiset ottaa omaks iloks ja huvin vuoksi ja toiset taas(minäkin) muistoks jostain ikimuistoisesta jota vielä vanhana kiikkutuolissa haluaa katsella ja muistella. Se on mitä parhain tapa tehdä varman päälle ettei unohda.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Turjukalle älä ainakaan ota olkapäähäs tota. Yks hyvä paikka vois kans olla kylkeen ja noi yläselän ehdotukset kans olis ihan hyviä ja miks ei ala selkäänkin.

Ite juuri taistelen ton paremman puoliskon kanssa, että saanko ottaa kämmeniin nätit sydämmet jossa toisessa lukis mom hate ja toisessa my tattoo´s. Emäntä ei oikein oo innoissaan ja yks minkä otan täs kevään aikana on kellon ranteeseen joka näyttää puol viittä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Mariella
Rico Tubbs

Mä mietin tota maijan kuvaa, ja mulle tulee vaan koko ajan silmiin se kohta alaselkää, jossa stringit jättää naisella just ton muotoisen kuvion :D Ehkä sitä joutuis kyllä vähän jalostamaan...
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

jamppa kirjoitti:yks minkä otan täs kevään aikana on kellon ranteeseen joka näyttää puol viittä.
Miksi just puoli viittä jos saa udella? Aika siisti idea kyllä
Viimeksi muokannut apollo, Ma Helmi 25, 2008 5:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

rimma kirjoitti:
Setä kirjoitti:Ai ni... Galleriasta löyty murha.info yhteisö. :)
No sitä oon jo miettiny että miks siellä ei oo..eli nyt on..okei.
Täytyy jopa harkita sitä :wink:
Jaha. Täytyypä käydä pitkästä aikaa kurkkimassa gallerian saloja.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mariella
Rico Tubbs

apollo kirjoitti:
jamppa kirjoitti:yks minkä otan täs kevään aikana on kellon ranteeseen joka näyttää puol viittä.
Mika just puoli viittä jos saa udella? Aika siisti idea kyllä
Työpäivä on loppu? :D
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Mariella kirjoitti: Työpäivä on loppu? :D
Mulla tuli ihan eri asia mieleen, toki liittyy työpäivän loppumiseen. Jospa jamppa kertois.
Vastaa Viestiin