groot vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho yritti jalleen vittuila, mutta jalleen epaonnistui kirjoitti:
Hohhoijaa.
groot=hymiöfollower :lol:
Minulla ja hymiolla on sama tavoite. Hymio on erinomainen kirjoittaja, mutta ei tarpeeksi hyva, koska hankkii itselleen bannia.

Urho, aivan kuten sinakin hankit itsellesi huomatuksen, mutta sehan oli sinun oma mokasi.

Vaannettaan tallainen yleisen tason teoria:

Jos henkilo x keskustelullaan saa henkilon yn hermostumaan ja hankkimaan itse itselleen joko bannin tai huomautuksen niin missa se vika on? Henkilo xssa vai henkilo yyssa?

Kumpi on fiksu, kumpi ei?
---------
Allekirjoitus.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

groot kirjoitti:
Urho yritti jalleen vittuila, mutta jalleen epaonnistui kirjoitti:
Hohhoijaa.
groot=hymiöfollower :lol:
Minulla ja hymiolla on sama tavoite. Hymio on erinomainen kirjoittaja, mutta ei tarpeeksi hyva, koska hankkii itselleen bannia.

Urho, aivan kuten sinakin hankit itsellesi huomatuksen, mutta sehan oli sinun oma mokasi.

Vaannettaan tallainen yleisen tason teoria:

Jos henkilo x keskustelullaan saa henkilon yn hermostumaan ja hankkimaan itse itselleen joko bannin tai huomautuksen niin missa se vika on? Henkilo xssa vai henkilo yyssa?

Kumpi on fiksu, kumpi ei?

Sinähän et saakaan ikinä mitään, koska taidat olla "hyvissä väleissä" ylläpidon kanssa.
Ja tämähän oli tosiaankin ihan pelkkää vittuilua. :idea:

Ps. Koetapa nyt vinkaista ilmoille ne "käänteentekevän ja ilmiömäisen" mosaiikkiteoriasi perusteet. Naureskellaan sitten aikuisten kanssa esittämääsi soppaa...
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Jesse Livermore siis yrtti vittuilla ja kirjoitti:


Minulla ja hymiolla on sama tavoite. Hymio on erinomainen kirjoittaja, mutta ei tarpeeksi hyva, koska hankkii itselleen bannia.

Urho, aivan kuten sinakin hankit itsellesi huomatuksen, mutta sehan oli sinun oma mokasi.

Vaannettaan tallainen yleisen tason teoria:

Jos henkilo x keskustelullaan saa henkilon yn hermostumaan ja hankkimaan itse itselleen joko bannin tai huomautuksen niin missa se vika on? Henkilo xssa vai henkilo yyssa?

Kumpi on fiksu, kumpi ei?


Sinähän et saakaan ikinä mitään, koska taidat olla "hyvissä väleissä"
ylläpidon kanssa.
Mina en ole yllapidon suossiossa vaan olen riittavan hyva kirjoittaja, siis sellainen, joka ei saa bannia. No, jos todellakin olen heidan suojeluksessa niin kiitos ja olen suorastaan yllattynyt, silla en tunne heista ketaan henkilokohtaisesti.

Ja tämähän oli tosiaankin ihan pelkkää vittuilua. :idea:

Ps. Koetapa nyt vinkaista ilmoille ne "käänteentekevän ja ilmiömäisen" mosaiikkiteoriasi perusteet. Naureskellaan sitten aikuisten kanssa esittämääsi soppaa...[/quote]

Mika on lukutaitosi? Mina kysyin sinulta,. sina et mimulta. Sina vastaat, mina en. Toivoin myos, etta vastaa jos et vastaa juuri siihen kysymykseen minka esitin, mutta yritan viela yhden epatoivoisen kerran:
Tiedatko mika on perusidea mosaiikkiteoriassa?

Tuo yksi yksinkertainen kysymys. Vieal kerran, en kysynyt mitaan Gustafssonista, KRPn henkiloista enka syyttajista. Kysyin yleisella tasolla.

Viela lopuksi: ellet tieda kunnollista vastausta, ala vastaa mitaan.

Aloita vaikka googlesta tai wikipedista ja kopio se tanne.Siinhan olet hyva :lol:

Tamakin on vain vittuila, ala henkilokohtaisesti: olet ilmeisesti kopiokonehuoltoinsinoori. :wink:
Viimeksi muokannut groot, Su Heinä 29, 2007 4:51 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

yhdyn urhon mielipiteeseen, groot todella käy yhden miehen sotaa koko muuta palstaa vastaan täällä, koska bodomissa voisi ehkä saada huomautuksen asiattomasta kielenkäytöstä. ja groot...et todellakaan ole niin hyvä kirjoittaja/asiantuntija, jotta voisit nostaa itsesi muiden palstalaisten yläpuolelle. jos nyt ruvetaan ihan pilkuttamaan (mitä itse harrastat-->rautalanka:takerrut lauserakenteisiin ja yrität nokittaa äö:llä, jolla ei tällä palstalla ole hevonv*tunväliä) niin oikeinkirjoitus kannattaa tarkastaa, ennen kuin painat "lähetä"-nappia, koska kökköteksti ei tee vaikutusta keneenkään ja näytät/vaikutat entistä enemmän vouhottavalta besserwisseriltä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Jos henkilo x keskustelullaan saa henkilon yn hermostumaan ja hankkimaan itse itselleen joko bannin tai huomautuksen niin missa se vika on? Henkilo xssa vai henkilo yyssa?

Kumpi on fiksu, kumpi ei?
Kyllähän minä sääntöä rikoin, en sitä kiellä. Professional foul? Niin rikoit sinäkin, vieläpä monta kertaa, mutta et välttänyt huomautusta sitä fiksuutesi, vaan ylläpidon munattomuuden takia.
Viimeksi muokannut Urho, La Heinä 28, 2007 8:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Groot-pennulle: No ei vastata. Mutta et näytä sinäkään osaavan vastata. :lol: :lol: :lol:

Kun et osaa, niin eihän sille mitään voi. 8) Sovitaan, että osaat leikisti ja me muut uskotaan se. :shock: Buah! :lol:
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Kalessin kirjoitti:yhdyn urhon mielipiteeseen, groot todella käy yhden miehen sotaa koko muuta palstaa vastaan täällä, koska bodomissa voisi ehkä saada huomautuksen asiattomasta kielenkäytöstä. ja groot...et todellakaan ole niin hyvä kirjoittaja/asiantuntija, jotta voisit nostaa itsesi muiden palstalaisten yläpuolelle. jos nyt ruvetaan ihan pilkuttamaan (mitä itse harrastat-->rautalanka:takerrut lauserakenteisiin ja yrität nokittaa äö:llä, jolla ei tällä palstalla ole hevonv*tunväliä) niin oikeinkirjoitus kannattaa tarkastaa, ennen kuin painat "lähetä"-nappia, koska kökköteksti ei tee vaikutusta keneenkään ja näytät/vaikutat entistä enemmän vouhottavalta besserwisseriltä.

Groot on aina vastatessaan niin kovan innoituksen vallassa, että hänen tekstiään on kovin vaikeata ymmärtää. Sanoja puuttuu ja on alkeellisia kirjoitusvirheitäkin, :lol: On se varmaan sitten älykäs...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

näin sen täytyy olla, tajunnan virtaa ei voi estää eikä kahlita 8) :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Mosaiikkiteorian perusidea jäi meiltä kaikilta pimentoon, kun groot ei suostu sitä meille selittämään.

Epäilen, ettei grootin matikat riittäneet teorian ymmärtämiseen, :lol: on se niin vaikeata, on on....
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

oon kyllä hiukan pettynyt, kun se jäi nyt selittämättä, koska olisin ollut varsin kiinnostunut siitä, onko grootin matemaattis-looginen älykkyys samalla tasolla kuin sosiaalinen älykkyys.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Kalessin kirjoitti:oon kyllä hiukan pettynyt, kun se jäi nyt selittämättä, koska olisin ollut varsin kiinnostunut siitä, onko grootin matemaattis-looginen älykkyys samalla tasolla kuin sosiaalinen älykkyys.
Miksi ihmeessä tuhlaatte aikaanne tuon grootin kanssa väittelemiseen?`??
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

se on itseasiassa varsin mielenkiintoista. :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Kalessin kirjoitti:se on itseasiassa varsin mielenkiintoista. :wink:
Niin onkin. Nythän on huomattu, että groot = tyhjät haalarit.
Uhosi aikansa mosaiikkiteoriasta, mutta meni puihin kuin "bodomin tavarat", kun olisi pitänyt alkaa selittämään sitä teorian ydintä..

:lol:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Jesse Livermore kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:se on itseasiassa varsin mielenkiintoista. :wink:
Niin onkin. Nythän on huomattu, että groot = tyhjät haalarit.
Uhosi aikansa mosaiikkiteoriasta, mutta meni puihin kuin "bodomin tavarat", kun olisi pitänyt alkaa selittämään sitä teorian ydintä..

:lol:
Lukutaidossa vikaa? Luetunymmartamisessa?

Kritisoit Haapalan ja Tuomisen seka syyttajien mosaiikkiteoriaa, joten kysyin sinulta en itseltani.Silloin kun kysytaan, silloin vastataan.

Ja kuten huomattiin luikertelit ja yritit esittaa vastakysmyksia,joilla paasaantoisesti ei ollut mitaan relevanttia liittyen asiaan.

Se kertoo vain siita, etta et tieda. :wink:

Rautalanka: on yleinen teoria mosaiikkiteoriasta ja sitten on sen sovellutus, jota Haapala, Tuominen ja syyttajat kayttivat.

No, annan sinulle anteeksi. :lol:

EDIT: Muuralassa nimimerkki Annakaisa kirjoitti tiivistelman mista mosaiikkiteoriassa on kyse. Jos joku saisi sen jotenkin tanne?
Viimeksi muokannut groot, Su Heinä 29, 2007 6:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

skoone kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:oon kyllä hiukan pettynyt, kun se jäi nyt selittämättä, koska olisin ollut varsin kiinnostunut siitä, onko grootin matemaattis-looginen älykkyys samalla tasolla kuin sosiaalinen älykkyys.
Miksi ihmeessä tuhlaatte aikaanne tuon grootin kanssa väittelemiseen?`??
Miksi se sinua nyppii? Siksiko kun en ole samaa mielta?

EDIT: irkissa, ei siis irkgalleriassa, on ignore-toiminto. Mikali tama foorumisofta tukee sita, niin voitko pyytaa moderaattoreita laittamaan sen paalle, niin et nae kirjoittamiani viesteja. :wink:
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin