groot vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

groot vs. poppoo

Viesti Kirjoittaja groot »

teemu kirjoitti:Miten muut tavarat, tai pelkkä puukko; näkyykö Kioskimiehen kaivon paikkaa, vai olisiko kätkö päinvastaisessa suunnassa turoilla? :)
Voi herranen aika, mita kioskimiehella on tekemista taman asiassa? Ei ythtaan mitaan. Huviksenne voitte teorioitaanne vaantaa, pikku kannissa, mutta muuten, hyvaksytteko totuuden? Ette, koska vaannatte huviksinne mielikuvitusteorioita.

Surmassa oli kyse noyryytyksen seuraamasta kostosta ja jalki oli sen mukaista.

PS. Sinansa on hauksa, etta olette kiinnostuineta Bodomin kulttuurista, mutta rajansa kaikella. Ei se niin mene,etta kollme todellista uhria saa havaista ja pilkata niin palloin kun haluaa oman viihteen vuoksi.Raja.Se on tassa.
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Voi herranen aika, mita kioskimiehella on tekemista taman asiassa? Ei ythtaan mitaan. Huviksenne voitte teorioitaanne vaantaa, pikku kannissa, mutta muuten, hyvaksytteko totuuden? Ette, koska vaannatte huviksinne mielikuvitusteorioita.

Surmassa oli kyse noyryytyksen seuraamasta kostosta ja jalki oli sen mukaista.
Ja totuuden julistaa jum..., ei kun groot. Asiaperusteita yhtä paljon kuin aina aiemmin eli pyöreä nolla.
Ei se niin mene,etta kollme todellista uhria saa havaista ja pilkata niin palloin kun haluaa oman viihteen vuoksi.Raja.Se on tassa.
Tämä grootin pakkomielle siitä, että joku pilkkaisi kolmea kuollutta uhria alkaajo saada huolestuttavia piirteitä.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Urho kirjoitti:
Ei se niin mene,etta kollme todellista uhria saa havaista ja pilkata niin palloin kun haluaa oman viihteen vuoksi.Raja.Se on tassa.
Tämä grootin pakkomielle siitä, että joku pilkkaisi kolmea kuollutta uhria alkaajo saada huolestuttavia piirteitä.
Mä en myöskään ymmärrä miksi groot vaahtoat uhrien häpäisyistä? Kukaan ei ole sitä täällä tehnyt. Tämä on edelleen keskustelupalsta jossa vaihdetaan mielipiteitä.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Loka kirjoitti:
Urho kirjoitti:
Ei se niin mene,etta kollme todellista uhria saa havaista ja pilkata niin palloin kun haluaa oman viihteen vuoksi.Raja.Se on tassa.
Tämä grootin pakkomielle siitä, että joku pilkkaisi kolmea kuollutta uhria alkaajo saada huolestuttavia piirteitä.
Mä en myöskään ymmärrä miksi groot vaahtoat uhrien häpäisyistä? Kukaan ei ole sitä täällä tehnyt. Tämä on edelleen keskustelupalsta jossa vaihdetaan mielipiteitä.
Keskustelupalsta ei tarkoita sita, etta mita tahansa mielipiteita ilmaistaan.Omasta mielestani huolestuttavaa on Urhon ja Konstan vaahtoaminen ja vielapa sellainen ilmainen juoksupoika-mentaliteetti Gustafssonin puolesta, jossa he surkuttelevat vain Gustafssonin "kurjaa" kohtaloa. Missa vaiheessa he ovat ilmaisseet sanallakaan muiden uhrien kohtaloa? Vaikka itse en sita harrastakaan, niin talla palstalla on find-toiminto. Todistakaa itsenne ja etsikaa viestit missa he ovat sanallakaan puhuneet muista uhreista? Olen sen verran kauan seurannut naiden kahden (Urho/Konsta) kirjoittelua vuosien varrella, etta tiedan mista puhun.

Sitten kun loydatte naita muita uhreja puolustavaan teksteja, palataa asiaan tassa keississa.

PS. Loka peesaat Urhoa kuin sokea kana. Onneksi olkoon :lol:
---------
Allekirjoitus.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

Kommenttina edelliseen: Keskustelua on jatkunut pitkään, ja tätä ennen mm. Muurala-foorumilla. Hakematta tulee mieleen Kekkosen (täällä Urho) viestissä erikseen esitetty osanotto omaisen surun johdosta, kun paljstui että yksi keskustelijoista kuului heihin. Minusta riittää, että surunvalittelut esitetään yhden kerran.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

teemu kirjoitti:Kommenttina edelliseen: Keskustelua on jatkunut pitkään, ja tätä ennen mm. Muurala-foorumilla. Hakematta tulee mieleen Kekkosen (täällä Urho) viestissä erikseen esitetty osanotto omaisen surun johdosta, kun paljstui että yksi keskustelijoista kuului heihin. Minusta riittää, että surunvalittelut esitetään yhden kerran.
Kiitoksia mielipiteestasi. Olemme eri mielta: minusta se surunvalittelu, joka ilmaistaan kerran ei riita.Varsinkin silloin kuin syyllistetaan uhrien lisaksi uhrien omaiset milloin mistakin ajojahdista, jolla yritetaan tehda syyllista syyttomasta miehesta.

Itse olen jo pitemman aikaa ajatellut pyytaa omaisia tekemaan tutkintapyynnon tasta toiminnasta.

EDIT: Gustafssonin kunniaa ei siis saa loukata, mutta Bodomin muiden osapuolten kunniaa saa loukata surutta ja lakkaamatta? Filosofinen ja moraalinen kysymys siis.
---------
Allekirjoitus.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:(
Me emme kai kukaan tiedä, mitä siellä todella tapahtui, miksi joku on tarttunut puukkoon! Ei ole syitä ilman seurauksia, eikä seurauksia ilman
syitä.
Jos täällä kirjoittaa jonkun omainen tai omaisia, se on yksinomaan kirjoit-
tajan asia, kaikki ovat yhdenvertaisia.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Merivuokko kirjoitti::(
Me emme kai kukaan tiedä, mitä siellä todella tapahtui, miksi joku on tarttunut puukkoon! Ei ole syitä ilman seurauksia, eikä seurauksia ilman
syitä.
Jos täällä kirjoittaa jonkun omainen tai omaisia, se on yksinomaan kirjoit-
tajan asia, kaikki ovat yhdenvertaisia.
Hohhoijaa. :wink:

Tapahtumia ei tiedeta eika syita, mutta kaikki muu on jo tiedossa.

Sinun, kohdallasi arvoisa Merivuokko, jos todellakin olet "lintupoikien" omainen, puolustaisin heita silla heitakin on syytetty milloin mistakin ja heidankin kunniaa on loukattu.

Voiko sillle mitaan jos massa on johdettu harhaan? Onko se heidan syynsa? Ei, silla piip (sana sensuroitu) luonnostaan tiivistyy naissa joukoissa.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

grootti kirjoitti: PS. Loka peesaat Urhoa kuin sokea kana. Onneksi olkoon Laughing
Huoh. Oikeasti mulle on ihan yks lysti millasena sää mua pidät, ei varmaan tullut yllätyksenä sulle eikä mulle. :lol: Pakko sanoa, että funtsinkin mikset tarttunut tähän mun postaukseen "vaahtoamisesta" aikasemmin. :mrgreen: Jos tämä on sun tapa saada "minusta irti enemmän", voin sanoa että kuljet vetten päällä, eli yrität mahdottomia. Mä voisin tähän välikköön polkea sut aikas syvälle bodomin järven pohjaan mikäli olisi viitsimystä luritteluun. :peukku: Ehkä mä sanon ne sitten, jos osut kulmille.
grootti kirjoitti: Olemme eri mielta: minusta se surunvalittelu, joka ilmaistaan kerran ei riita.
Excusez-moi? Oletko todella sitä mieltä, että joka toisessa tai kolmannessa postissa pitäisi surunvalitteluja jakaa? :shock: Itse en ole henk.koht surunvalitteluja sanonut kertaakaan. Jos täällä on omaisia, ja ettei kellään tule paha mieli, osanottoni.
grootti kirjoitti: Itse olen jo pitemman aikaa ajatellut pyytaa omaisia tekemaan tutkintapyynnon tasta toiminnasta.
Nyt mä putosin. Sä et voi olla tosissasi. :lol: Kerros groot, mitkä on sun perusteet? Kenties sananvapaus kumoaa kaiken mitä suustasi hölötät, omaisia saati uhreja en ole kenenkään täällä nähnyt herjaavan. Mutta ai joo, jos Osa Porukkaa pitää Nisua syyttömänä, sehän on herjaa vainajia ja omaisia kohtaan. :sädiö: :nauruunkuolio: <- heh, huono vitsi tiedän.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

[quote="groot


EDIT: Gustafssonin kunniaa ei siis saa loukata, mutta Bodomin muiden osapuolten kunniaa saa loukata surutta ja lakkaamatta? Filosofinen ja moraalinen kysymys siis.[/quote]


Sinulle varmaan sopisi se, että kaikkien osapuolten kunniaa saa loukata, vai mitä? Vai vainko NG:n, kuten sinä useissa viesteissäsi teet?
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Jesse Livermore kirjoitti:[quote="groot


EDIT: Gustafssonin kunniaa ei siis saa loukata, mutta Bodomin muiden osapuolten kunniaa saa loukata surutta ja lakkaamatta? Filosofinen ja moraalinen kysymys siis.

Sinulle varmaan sopisi se, että kaikkien osapuolten kunniaa saa loukata, vai mitä? Vai vainko NG:n, kuten sinä useissa viesteissäsi teet?[/quote]

Vaitteesi on naurettava. Jos olet vahankaan seurannut pitkaan siis vuosia tata keskustelua erinaisilla palstoilla, niin ymmartaisiit mita tarkoitan. Oletan, etta olet ensimmaista kertaa tassa keississa.

Vaannan rautalangasta: tassa keississa on muitakin osapuolia kuin Gustafsson, joka tietenkaan "rakasta Irmeliaan" surmannut, koska on kiltti ja mukava mies, joka joutui pyytamaan aitiaan tappamaann hyttyset kodistaan.

Mieti hetiki ja viela hetiki. Sisaista asia.

No, luettele ketka ovat osapuolia tassa tapauksessa. Gustafsson vai onko muitakin?

Ja talla kertaa ala kopio oikeuden paatosta tai mitaan muutakaan.

Katsos, kun se on niin helppoa kopoida muiden ajatuksia ja niin tehdaan kun omia ajatuksia ei ole.

Viela helpompaa on viitata muiden paatoksiin kun ei kykyne itse paattelemaan tai paattamaan.

Prove yourself. :lol:

Anna kerrankin tulla taysilla, silla mina selatan sinut kaikissa tapauksissa.

PS. Soita Gustafssonille ja pyyda hanta tanne lukemaan viestini. Han voi nostaa syytteen kunnianloukkausesta, silla se sama syyte pitaisi nostaa kaikkia niita kirjoittajia kohtaan, jotka ovat omaisia loukanneet seka todistajia(kuten lintupojat ja Kumberg.).
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Katsos, kun se on niin helppoa kopoida muiden ajatuksia ja niin tehdaan kun omia ajatuksia ei ole.
Viela helpompaa on viitata muiden paatoksiin kun ei kykyne itse paattelemaan tai paattamaan.
Kirjoittaa groot, jonka useimmat ilmaisut on lainattu hymiöltä ja awa:lta.

Anna kerrankin tulla taysilla, silla mina selatan sinut kaikissa tapauksissa.
Ottamatta kantaa selätyksiin, niin grootille muistutus: sinua ei pidetä täällä kauhean fiksuna. Ei edes ns. omassa leirissä... Nolo homma :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

groot kirjoitti: PS. Soita Gustafssonille ja pyyda hanta tanne lukemaan viestini. Han voi nostaa syytteen kunnianloukkausesta, silla se sama syyte pitaisi nostaa kaikkia niita kirjoittajia kohtaan, jotka ovat omaisia loukanneet seka todistajia(kuten lintupojat ja Kumberg.).
Siis sä olet vakavasti sitä mieltä, että henkilö joka ei pidä Nisseä syyllisenä, herjaa omaisia ja uhreja? :pyörtymiö: Vai mitä tarkoitat? 8)
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:
.
Kirjoittaa groot, jonka useimmat ilmaisut on lainattu hymiöltä ja awa:lta.


[:
Vai niin? :lol:

Pidatko Urho itseasi fiksuna? :wink:

No, jos voit puhua kaikkien puolesta noin, niin kunniotukseni sinulle silla olet johtaja-aineista. :lol:

No, nyt pidan pienen tauon palstalta, jatkakaa keskutelujanne "metsien miehista" :lol:
---------
Allekirjoitus.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Eli groottia mukaellen: "Elvis häs left tö bilding" :lol: :lol: :lol: muaaah!
Vastaa Viestiin