Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolema oli mm. törkeä kuolemantuottamus - 7 v 9 kk ja 3 v 7 kk vankeutta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Elizabeth
Neuvoja-Jack
Viestit: 596
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 8:40 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

LeaSommer kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:19 am
vipeltäjä kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:09 am Ja toi veljen selitys me emme tienneet ja kaikki vaikutti niin täydelliseltä. Höpö höpö. Ton äijän naamasta näkee 100 metrin päähän et vetää kaikkea millä vaan saa pään sekaisin. Jos et nähnyt kyseistä henkilöä koskaan livenä, niin näkeehän sen jo kuvista ja videoista. Ja niitähän sä olit nähnyt.
Ymmärtääkseni veli on sanonut ettei tavannut koskaan Sebua. Korjatkaa, jos olen väärässä. Toki se ei poista sitä tosiasiaa, että kuvista todellakin näkee, ettei ihan pyhäkoulupoikia olla. Ja mulla ei ole tarkoitus puolustella äitiä ja Sebua, mutta minulle tulee mielikuva, ettei veli todella tiennyt asioiden todellista laitaa. Mielikuvassani hän asui eri paikkakunnalla, oli ehkä hieman eri ikäluokkaa ja vietti erilaista elämää. Hänelle piirtyi kuva vain perheryhmään lähetetyistä silotelluista valokuvista, mutta koko totuus jäi pimentoon.
No sitä vähemmällä syyllä kannattaa alkaa pitämään jotain puolustuspuheenvuoroja jos ei tiedä asioista oikeastikaan muuta ku sen mitä somessa tai jossain perheryhmässä annetaan ymmärtää. Toki idiootti saa olla, se tuntuu olevan jopa sukuvika.

Itselläni asuu kaikki sisarukset jossain muualla. En pitäis yhenkään puolia jos en tietäis asioiden todellista laitaa. Jos joku niistä sekaantuis lapsen henkirikokseen ni sanoisin sen kohalla ettei mulla ole veljeä tai siskoa.
sivusta_seuraaja
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: Ti Kesä 19, 2012 11:20 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

vipeltäjä kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:27 am Kuten sanoin, et äijän naamasta kyl näkee et ei mikään puhtoinen ole. Mut tämän veljen sepitys et isäpuoli vaikutti jopa täydelliseltä. Tähän en usko tippaakaan. Joo ei varmasti tiennyt todellista laitaa, mutta hänen asenne et mitään en tiennyt ja kukaan perheestä ei tiennyt. On kyl sairaan vaikea uskoa ja syyttäjäkin sanoi et heistä on maalailtu puhtoinen kuva.
Mistä naamasta? Saako kuvat tännekin?

Lainaustornia pätkitty
-NILS-
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

UglyBetty kirjoitti: To Helmi 22, 2024 6:02 am
JudgeCooper kirjoitti: Ke Helmi 21, 2024 6:50 pm
LeaSommer kirjoitti: Ke Helmi 21, 2024 6:44 pm Eihän noi kuvat ja videot mitään uusia ole. Ne on pyörineet täällä jo viime kesästä lähtien. Tuskin ne kenellekään uutena tulevat. Kysymyshän on siitä, että asioihin voidaan ottaa monta näkökulmaa, tai sitten yksi. Monet jankkaavat vain sitä yhtä näkökulmaa ja perustavat mielipiteensä sen ympärille. Toiset voivat katsoa kokonaisuutta ja laajempaa näkökulmaa.
Kumpaanko ryhmään sinä kuulut?

Minä kuulun ryhmään "jos se ääntelee kuin ankka, jos se kävelee kuin ankka ja jos se näyttää ankalta, se on ankka"
Sun kaltaiset ihmiset usein luulevat tunnistavansa mitä näkevät, eli luulevat sorsaa ankaksi (kyllä, juuri näin iso väärinkäsitys…) ja ovat autuaasti hakoteillä.
"Jos se ääntelee kuin juoppo, jos se kävelee kuin juoppo ja jos se näyttää juopolta, se on juoppo". Tosi puheessa kysymys voi olla vaikka kehitysvammaisesta tai vaikka henkilöstä, joka on loukkaantunut liikenneonnettomuudessa ja jolta on syövän vuoksi poistettu osa kielestä. Täten puhe puuroutuu ja kävely horjuu.
UglyBetty kirjoitti: To Helmi 22, 2024 5:37 am
mrreferee kirjoitti: Ke Helmi 21, 2024 3:20 pm Aika harva täällä mielestäni on puolustanut Muusaa tai isäpuolta. Asiat eivät vain ole aina niin mustavalkoisia, että joko sinä olet koko elämäsi ajan hyvä tai sitten olet paha. Kokonaisuutena tuskin on kenellekään epäselvää, että Muusa epäonnistui äitinä täysin ja on vastuussa oman lapsensa kuolemasta. Huostaanotto olisi pitänyt saada tehtyä aikoja sitten. Mutta tarinan taustat kiinnostavat varmasti monia, ja se voi vaatia myös muidenkin kuin niiden karmivimpien asioiden käsittelyä ja esille tuomista.
Itsekin olen joskus aiemmin yrittänyt selventää, että se että yrittää löytää syitä / tajuaa mistä mikäkin asia voi johtua, ei tarkoita sitä että hyväksyy teon / tapahtuneen.
Mutta näille höyrypäille kun yrittää selittää että yritetäänhän motiivia / taustoja hakea rikostutkinnassakin, he lukevat sen niin että puolustelet syytettyjä ja olet yhtä syyllinen ja paska ihminen kuin hekin jo ennen oikeudenkäyntiä.
Erittäin hyvin sanottu.
vipeltäjä
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Kesä 14, 2023 11:36 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja vipeltäjä »

Elizabeth kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:28 am
LeaSommer kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:19 am
vipeltäjä kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:09 am Ja toi veljen selitys me emme tienneet ja kaikki vaikutti niin täydelliseltä. Höpö höpö. Ton äijän naamasta näkee 100 metrin päähän et vetää kaikkea millä vaan saa pään sekaisin. Jos et nähnyt kyseistä henkilöä koskaan livenä, niin näkeehän sen jo kuvista ja videoista. Ja niitähän sä olit nähnyt.
Ymmärtääkseni veli on sanonut ettei tavannut koskaan Sebua. Korjatkaa, jos olen väärässä. Toki se ei poista sitä tosiasiaa, että kuvista todellakin näkee, ettei ihan pyhäkoulupoikia olla. Ja mulla ei ole tarkoitus puolustella äitiä ja Sebua, mutta minulle tulee mielikuva, ettei veli todella tiennyt asioiden todellista laitaa. Mielikuvassani hän asui eri paikkakunnalla, oli ehkä hieman eri ikäluokkaa ja vietti erilaista elämää. Hänelle piirtyi kuva vain perheryhmään lähetetyistä silotelluista valokuvista, mutta koko totuus jäi pimentoon.
No sitä vähemmällä syyllä kannattaa alkaa pitämään jotain puolustuspuheenvuoroja jos ei tiedä asioista oikeastikaan muuta ku sen mitä somessa tai jossain perheryhmässä annetaan ymmärtää. Toki idiootti saa olla, se tuntuu olevan jopa sukuvika.

Itselläni asuu kaikki sisarukset jossain muualla. En pitäis yhenkään puolia jos en tietäis asioiden todellista laitaa. Jos joku niistä sekaantuis lapsen henkirikokseen ni sanoisin sen kohalla ettei mulla ole veljeä tai siskoa.
Jep. Samalla hän selittää et ei ole kyseistä henkilöä koskaan tavannut, mut samalla vakuuttaa et miten asiat on siellä hänen mukaan menneet. Tässä on vaan iso ristiriita. Onkohan hän edes Muusaa tavannut viime aikoina. Ja jos Muusa ei aineita ole käyttänyt ennen Sebua, niin hän saattanut yllättävän nopeasti muuttua ihmisenä. Vielä jos hänellä on aikaisemmin todettu useita diagnooseja, niin ne ovat voineet aktivoitua vaikka kuinka pahaksi. Yhestäkin käyttökerrasta voi jopa laueta psykoosi, niin jatkuvasta käytöstä voi tulla vaikka mitä.

Jos hän ei ole Muusaa edes viikottain nähnyt, niin miten voi tulla tänne väittämään mitä Muusa on Sebulle lähettämissä viesteissä tarkoittanut?
Elizabeth
Neuvoja-Jack
Viestit: 596
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 8:40 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

sivusta_seuraaja kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:39 am
vipeltäjä kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:27 am
LeaSommer kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:19 am
Ymmärtääkseni veli on sanonut ettei tavannut koskaan Sebua. Korjatkaa, jos olen väärässä. Toki se ei poista sitä tosiasiaa, että kuvista todellakin näkee, ettei ihan pyhäkoulupoikia olla. Ja mulla ei ole tarkoitus puolustella äitiä ja Sebua, mutta minulle tulee mielikuva, ettei veli todella tiennyt asioiden todellista laitaa. Mielikuvassani hän asui eri paikkakunnalla, oli ehkä hieman eri ikäluokkaa ja vietti erilaista elämää. Hänelle piirtyi kuva vain perheryhmään lähetetyistä silotelluista valokuvista, mutta koko totuus jäi pimentoon.
Kuten sanoin, et äijän naamasta kyl näkee et ei mikään puhtoinen ole. Mut tämän veljen sepitys et isäpuoli vaikutti jopa täydelliseltä. Tähän en usko tippaakaan. Joo ei varmasti tiennyt todellista laitaa, mutta hänen asenne et mitään en tiennyt ja kukaan perheestä ei tiennyt. On kyl sairaan vaikea uskoa ja syyttäjäkin sanoi et heistä on maalailtu puhtoinen kuva.
Mistä naamasta? Saako kuvat tännekin?
Tässä ketjussa sivulla 24 on joku narkkauskuva tästä pariskunnasta.
Justice2024
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2024 2:58 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Justice2024 »

Kalle-Ville kirjoitti: To Helmi 22, 2024 4:22 am
Eaglegoat kirjoitti: To Helmi 22, 2024 12:34 am Illan Rikospaikka ohjelmassa asiantuntijat ihmettelivät myös kovasti vapaalle pääsyä ja kuinka huonosti syyttäjä kyseenalaisti tai haastoi syytettyjen selityksiä. Paha pelko, että tästä saattaa oikeasti tulla aivan täysi "oikeusmurha".
Syyttäjä on todella heikkotasoinen, mikä tuli jo ilmi hänen haastatteluistaan medialle, mutta surkea on käräjäoikeuskin, kun laski nämä syytetyt vapaalle.
Nimenomaan
Ei riitä käsitys et miten nykypäivänä näin leväperäsesti vedetään NÄIN ISO asia kuin lapsen kidutus, pahoinpitely ja tappo. Ei jumalauta
vipeltäjä
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Kesä 14, 2023 11:36 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja vipeltäjä »

sivusta_seuraaja kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:39 am
vipeltäjä kirjoitti: To Helmi 22, 2024 10:27 am Kuten sanoin, et äijän naamasta kyl näkee et ei mikään puhtoinen ole. Mut tämän veljen sepitys et isäpuoli vaikutti jopa täydelliseltä. Tähän en usko tippaakaan. Joo ei varmasti tiennyt todellista laitaa, mutta hänen asenne et mitään en tiennyt ja kukaan perheestä ei tiennyt. On kyl sairaan vaikea uskoa ja syyttäjäkin sanoi et heistä on maalailtu puhtoinen kuva.
Mistä naamasta? Saako kuvat tännekin?
Esim. Siinä videolla mikä tänne oli pistetty. Vaikea uskoa et ei mitään näy naamasta, kun tollanen sekakäyttäjä.
Justice2024
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2024 2:58 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Justice2024 »

Jokuvainn kirjoitti: To Helmi 22, 2024 4:46 am Oon ihan varma et mummo muusa sebu sopinut kolmestaan livenä mitä sanoovat poliisille ja muille
Noille ois pitänyt antaa kunnolla painetta nyt saaneet vaan kertoilla epämääräsiä tarinoita itselleen mieluisaks
Sama tuli myös mieleen ajat sitten, että nää on yön tunteina punoneet tarinaa kuinka päästä mahdollisimman vähällä. Ja ehkä vähän odottaneet et sebu selviää kamoistaan/oloistaan kunnes lanssi ja ensihoitajat on paikalla. Mut ei liian kauan voineet odottaa, ettei uskottavuus katoa siitä etteivät tienneet Milon jo kuolleen. Aivan tasan taatusti huomanneet tunteja aiemmin, että Milo on hengetön. Ja tuohon aikaan aamulla Milo on ollut jo kuolonkankea, sen kertoo jo ruumiinlämpökin ja täytyy olla todella todella sokea ja pihalla jos ei mukamas erota että "hengittääkö se" "mikä on ilmavirta" ...Joopa joo
Helunaa
Nikke Knakkertton
Viestit: 169
Liittynyt: La Marras 18, 2023 11:13 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Helunaa »

Justice2024 kirjoitti: To Helmi 22, 2024 11:08 am
Jokuvainn kirjoitti: To Helmi 22, 2024 4:46 am Oon ihan varma et mummo muusa sebu sopinut kolmestaan livenä mitä sanoovat poliisille ja muille
Noille ois pitänyt antaa kunnolla painetta nyt saaneet vaan kertoilla epämääräsiä tarinoita itselleen mieluisaks
Sama tuli myös mieleen ajat sitten, että nää on yön tunteina punoneet tarinaa kuinka päästä mahdollisimman vähällä. Ja ehkä vähän odottaneet et sebu selviää kamoistaan/oloistaan kunnes lanssi ja ensihoitajat on paikalla. Mut ei liian kauan voineet odottaa, ettei uskottavuus katoa siitä etteivät tienneet Milon jo kuolleen. Aivan tasan taatusti huomanneet tunteja aiemmin, että Milo on hengetön. Ja tuohon aikaan aamulla Milo on ollut jo kuolonkankea, sen kertoo jo ruumiinlämpökin ja täytyy olla todella todella sokea ja pihalla jos ei mukamas erota että "hengittääkö se" "mikä on ilmavirta" ...Joopa joo
Ensihoito oli varmaan siit kuolonkankeudesta huomannu et menetetty lapsi, koska ensihoitajathan ei jatkan elvytystä kauaa. Vittu on kyl tyhmää porukkaa toi "äiti" ja isäpuoli.
Taitokas
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2024 3:08 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Taitokas »

Tämä osui etp:stä myös silmään, taitaa olla ainut Sebun yritys selittää sisäelinvammat. Ja voisi olla mahdollistakin, nähnyt Muusan leikittävän Miloa lentokoneena ja itse kamapäissään koittanu toistaa leikin mutta painanu liikaa jaloillaan Milon mahaa.

(K=kuulusteltava eli Sebu)
K: Eei tuu mieleen. Ja noista noista... mun on sanottava noihin ö juttuihi mitä, jos sillä on niitä jälkiä ollu, nii en sit tiiä onks ne tullu semmosesta hommasta, ku tota... Milon kanssa oli semmoset rajut leikit, ett se tota... me... niink että mä olin niinku selällään sohvalla ja
sitte Milo on niinku mun jalkojen päilla ja mulla on jalat ylhäällä. Ja mä pidän sitä niinku
kädestä kinni. Niinku Muusaki teki sille joskus sillee näi ja... nii onko se sitte niistä voinu tulla jotai... Sillee, et Milo on niinku jalkojen varassa siellä mahallaa.

P: Mm. No kerro vaa lisää siita vielä.

K: Nii, että tota sillee niinku... leikittii Milon kanssa... että tota nostin sen jalkojen varaan ilmaa ja pitelin käsistä kiinni ja...

P: Leikit sä tän tän tän tä-tätä Milon kanssa kahdestaan ollessa?

K: En muista.

P: Oliko ne pitkäkestosia leikkejä?

K: No sillee ei nyt pitkäkestosia, mut sillee valilla, jos Milo niinku halus, että...tota. Se niinku tykkäs siitä vaikka, että ottaa niinku kiinni ja heitta ilmaa ja ottaa kopin. Ja sitte
jalkojen päalla olla ja....

P: Mm. Sattuko niissä koskaan vahinkoja?

K: Ei ainakaa mun mielestä.
Shamuel
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: La Tammi 13, 2024 10:15 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Shamuel »

Eaglegoat kirjoitti: To Helmi 22, 2024 12:34 am Illan Rikospaikka ohjelmassa asiantuntijat ihmettelivät myös kovasti vapaalle pääsyä ja kuinka huonosti syyttäjä kyseenalaisti tai haastoi syytettyjen selityksiä. Paha pelko, että tästä saattaa oikeasti tulla aivan täysi "oikeusmurha".
Käsittämätöntä on myös mielestäni se, että oikeuskäsitelyssä voi olla syytettynä vastaamassa etäyhteydellä? Mitä ihmettä siinä on ajateltu.
hmrp
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Kesä 15, 2023 10:13 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja hmrp »

Ettei vaan ois ollut nää "heittää ilmaan ja ottaa kopin" enemmänkin "heittää seinään".

Lukeeko etp:ssä mitään verijäljistä seinissä? Niissähän oli sekä Sebun että Milon verta, muistaakseni.
SeitsenpistePirkko
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 8:42 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja SeitsenpistePirkko »

hmrp kirjoitti: To Helmi 22, 2024 11:47 am Ettei vaan ois ollut nää "heittää ilmaan ja ottaa kopin" enemmänkin "heittää seinään".

Lukeeko etp:ssä mitään verijäljistä seinissä? Niissähän oli sekä Sebun että Milon verta, muistaakseni.
Vai eikö ole saanut koppia?
"Annetaan asioiden mennä päin helvettiä ja katsotaan kuinka käy, kun ne ovat siellä".
Elizabeth
Neuvoja-Jack
Viestit: 596
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 8:40 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

Taitokas kirjoitti: To Helmi 22, 2024 11:42 am Tämä osui etp:stä myös silmään, taitaa olla ainut Sebun yritys selittää sisäelinvammat. Ja voisi olla mahdollistakin, nähnyt Muusan leikittävän Miloa lentokoneena ja itse kamapäissään koittanu toistaa leikin mutta painanu liikaa jaloillaan Milon mahaa.

(K=kuulusteltava eli Sebu)
K: Eei tuu mieleen. Ja noista noista... mun on sanottava noihin ö juttuihi mitä, jos sillä on niitä jälkiä ollu, nii en sit tiiä onks ne tullu semmosesta hommasta, ku tota... Milon kanssa oli semmoset rajut leikit, ett se tota... me... niink että mä olin niinku selällään sohvalla ja
sitte Milo on niinku mun jalkojen päilla ja mulla on jalat ylhäällä. Ja mä pidän sitä niinku
kädestä kinni. Niinku Muusaki teki sille joskus sillee näi ja... nii onko se sitte niistä voinu tulla jotai... Sillee, et Milo on niinku jalkojen varassa siellä mahallaa.

P: Mm. No kerro vaa lisää siita vielä.

K: Nii, että tota sillee niinku... leikittii Milon kanssa... että tota nostin sen jalkojen varaan ilmaa ja pitelin käsistä kiinni ja...

P: Leikit sä tän tän tän tä-tätä Milon kanssa kahdestaan ollessa?

K: En muista.

P: Oliko ne pitkäkestosia leikkejä?

K: No sillee ei nyt pitkäkestosia, mut sillee valilla, jos Milo niinku halus, että...tota. Se niinku tykkäs siitä vaikka, että ottaa niinku kiinni ja heitta ilmaa ja ottaa kopin. Ja sitte
jalkojen päalla olla ja....

P: Mm. Sattuko niissä koskaan vahinkoja?

K: Ei ainakaa mun mielestä.
Tuossa leikissä vaan ei paineta kenenkään mahaa. Aikuinen makaa sohvalla, nostaa jalat kohti kattoa ja lapsi asettuu jalkojen päälle ja pidetään käsistä kiinni. Perusleikki mitä aika monessa kodissa taatusti harrastettu. Vahinkoa toki voi tulla jos lapsi romahtaa siitä vaikka pää edellä lattialle..
MissMacGyver
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2024 10:48 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja MissMacGyver »

Taitokas kirjoitti: To Helmi 22, 2024 11:42 am Tämä osui etp:stä myös silmään, taitaa olla ainut Sebun yritys selittää sisäelinvammat. Ja voisi olla mahdollistakin, nähnyt Muusan leikittävän Miloa lentokoneena ja itse kamapäissään koittanu toistaa leikin mutta painanu liikaa jaloillaan Milon mahaa.

(K=kuulusteltava eli Sebu)
K: Eei tuu mieleen. Ja noista noista... mun on sanottava noihin ö juttuihi mitä, jos sillä on niitä jälkiä ollu, nii en sit tiiä onks ne tullu semmosesta hommasta, ku tota... Milon kanssa oli semmoset rajut leikit, ett se tota... me... niink että mä olin niinku selällään sohvalla ja
sitte Milo on niinku mun jalkojen päilla ja mulla on jalat ylhäällä. Ja mä pidän sitä niinku
kädestä kinni. Niinku Muusaki teki sille joskus sillee näi ja... nii onko se sitte niistä voinu tulla jotai... Sillee, et Milo on niinku jalkojen varassa siellä mahallaa.

P: Mm. No kerro vaa lisää siita vielä.

K: Nii, että tota sillee niinku... leikittii Milon kanssa... että tota nostin sen jalkojen varaan ilmaa ja pitelin käsistä kiinni ja...

P: Leikit sä tän tän tän tä-tätä Milon kanssa kahdestaan ollessa?

K: En muista.

P: Oliko ne pitkäkestosia leikkejä?

K: No sillee ei nyt pitkäkestosia, mut sillee valilla, jos Milo niinku halus, että...tota. Se niinku tykkäs siitä vaikka, että ottaa niinku kiinni ja heitta ilmaa ja ottaa kopin. Ja sitte
jalkojen päalla olla ja....

P: Mm. Sattuko niissä koskaan vahinkoja?

K: Ei ainakaa mun mielestä.
Kiitos näistä mitä olet tänne laittanut etp:sta! Kuten joku jo aiemmin kyseli, niin olisiko sinun mahdollista ladata etp johonkin linkin taakse halukkaiden ladattavaksi? Ei tarvitsisi kaikkien tilata erikseen sitä tai kysellä loputtomiin sinulta tarkennuksia ja tietoja.
Vastaa Viestiin