Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Tääkin vielä:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

LexVeritas kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:15 pm
Hyvä ^

Mulle tutuin Lindholmilta on tämä:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »



Kissat on ihania, meilä on 2 kissatyttöä ja ne on mahtavia ja mystisiä olentoja.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »



Pelle 1989
m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 1:52 am
Kissat on ihania, meilä on 2 kissatyttöä ja ne on mahtavia ja mystisiä olentoja.
TOTTA! Vieläkin suren kauan sitten 19-vuotiaana kuollutta kumppaniani...
Vieläkin puolet katsomatta tuosta FLOWsta...

m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »



Yhden kauan sitten unohtuneen EX-än ja minun biisi...
Avatar
acp
Axel Foley
Viestit: 2283
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja acp »






m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »





m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »





Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »





Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

m1ckey kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 4:19 am
Nyt oli mauton veto — onko tuo edes täysi-ikäinen ko. videossa? Tais tulla väärään ketjuunkin? :roll:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin