*
Hei, todella kiinnostavaa minimalismia
–
Lukaisin Nicola Bryan'in kirjoittaman briiffauksen Brian Fennell'in (SYML) taustasta. - "The American musician reclaiming his lost Welsh roots" https://share.google/VIoHMWOSWOV5zzY8z
–
Huomasin myös, että sävellykseen on tehty lisäksi 'virallinen' musiikkivideo, joka sekin on – yllätys, yllätys – kiinnostavaa minimalismia.
*
*
On, tällä on muitakin hyviä kappaleita. Esim. nämä: (laitanpa nyt itsekin viralliset videot)
Enpä tiennytkään tuota Fennellin adoptio-asiaa. Hyvä näemmä, että on saanut jotain tietoa taustastaan. Musiikkinsakin kannalta.
Arvostan nykyaikana yhä enemmän tällaisia artisteja, jotka pysyy uskollisena omalle tyylilleen eikä lähde mukaan kaupallisiin paineisiin. Liiaksi ainakaan.
Tossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...
*
Riffi... okei, ei huanoo... mut sanoisin (näin kieli poskessa tietysti), että riffi kuin riffi, kun sen pääsee vetämään kun näpeissä on Gretsch G6 "Chet Atkins", niin munakkaaltahan se kuulostaa.
Ja hyvinpä noi Bäkkäreiden Epiphonetkin vaikuttaa rouhivan, kummatkin.
.
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut.
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut.
Kommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä. Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.
Huom. Pitäisi laittaa disclaimer tähän että saattaa olla värväysmusiikkia, omalla vastuulla.
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut.
Kommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä. Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.
Hauska mielikuva — toisaalta jos itse olisin osa FSB:tä, niin varmaan itsekin kuuntelisin.
Mä aina unohdan katsoa kommentteja, vaikka mua niistä suht usein muistutetaankin.
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut.
Kommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä. Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.
Hauska mielikuva — toisaalta jos itse olisin osa FSB:tä, niin varmaan itsekin kuuntelisin.
Mä aina unohdan katsoa kommentteja, vaikka mua niistä suht usein muistutetaankin.
Mutta nyt kurkkasin: osaatko sä venäjää?
Kommentit saa käännettyä selaimen käännösvalikosta yhdellä klikkauksella