Hienoa, jos löysit minfoon laittamiisi biiseihin hyvin sopivan kappaleen.LexVeritas kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:06 pm Nyt soimassa minfon nyt soimassa - biiseihin hyvin sopiva Japanin Kirkan ja Kumppaneiden "Aion olla homo".
Älä unohda, me hyväksytään sut sellaisena kuin olet.