1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?Veristi kirjoitti:^^^Tuota mieltä minäkin: Lähtisekse jo? -kyselyt olivat pelkkää nauhan päälle puhumista, jolla Annelin oli tarkoitus liittää itsensä livenä nauhalta kuultuun kamppailuun. Äänitutkimus on selvittänyt, että kyseessä oli huuto, mutta se kuului Jukan ääniä hiljempana siitä syystä, että Anneli huusi sen takkahuoneessa, kun taas nauhuri soi jossain lähempänä puhelinta. Kysymys oli tarkoitettu olevinaan Jukalle, mutta oikeasti se huudettiin tyhjille seinille.
1:40 Uhri: Agh (valittaa)
1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.
1:42 Lapsi: Mitä mä sanon?
1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et... (AA lähtee puhelimesta)1:46 Uhri: (pyyjääpää)
1:46 Tuntematon: (Mite mä pääse linjoi) (Tämä repliikki ei kuulosta naisen eikä lapsen sanomalta, kuuluuko Häkestä?)
1:48 Uhri: No vähä voit auttaakii.
Uhri: Kylhä nous (keskellä sanaa kuuluu napsahdus)
1:51 Epäilty: Lähtisekse jo? (kuuluu hiljempana kuin uhrin ääni) (Veristin mukaan Anneli huutaa tämän takkahuoneessa, takkahuoneessa olevalle kuolleelle Jukalle)
a) miksi ihmeessä AA menisi huutamaan jotain takkahuoneeseen, jonne hän ei kertomuksensa mukaan voinut mennä, kun siellä oli murhaaja?
b) Miksi ylipäätään huutaa samassa huoneessa olevalle henkilölle?
c) Miksi huutaa samassa huoneessa olevalle henkilölle, jonka kimpussa on puukkomies kysyäkseen, onko puukkomies paikalla?
d) AA:lla on 7sek aikaa mennä takkahuoneeseen. Okei, ehtii varmasti, mutta aika reippaasti saa kävellä kuitenkin. Reippaina käymme rekkain alle.
Minkä hitsin takia AA olisi sinne takkahuoneeseen mitään mennyt huutelemaan, kun olisi voinut huutaa vaikka keittiöstä?
Ja edelleen uskot, ettei 9v tyttö ihmettele, kun kuolevan isän äänet raikaa olohuoneessa, jossa hän on juuri ollut ja jonne hän vielä uudestaan meneekin? Että ei ihmettele, että miksi isi huutaa matkalaukun tai kirjahyllyn päällä?