Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

hellämustapääfinnilä kirjoitti:Tm odottaa, että vastustajat hyytyy yksi kerrallaan matkan varrelle, ja lopulta "totuus" jää elämään :wink:
Te olette oikeasti ihan epäreiluja. Kukaan ei ole pystynyt osoittamaan yhtäkään kohtaa, missä tm olisi vääristellyt yhtään mitään. Muidenhan jutut täällä tulkintoihin perustuu.

Minusta näistä jutuista pitäisi jättää henkilökohtaisuudet ja nokittelu pois. Edes yrittää olla puolueeton ja tutkia tapausta, jos sen takia kerran täällä palstoilla roikkuu. Pitäisi pysyä faktoissa, tai sitten kertoa TEORIOITA, jotka ovat perusteltuja, ja joita voidaan todisteiden ilmaantuessa muuttaa. Onhan se nyt käsi sydämellä sanottava, että vain US "toisesta leiristä" harrastaa edes jollain lailla tutkimuksellista otetta tässä tapauksessa. Muut vain hymistelee tai toistaa omia käsityksiään tosina pystymättä perustelemaan niitä mitenkään. Tm on jutuissaan asiallinen, eikä ihmeemmin provosoidu, vaikka joka toinen syyttää täysin perusteettomasti valehtelijaksi. Hänellä on perusteet juttuihinsa.

Itsekin yritän toimia niin, että jutuissani pohditaan jotain ja nostetaan esiin asioita, joihin pitäisi saada selvyys. Yritän vakaasti olla provosoitumatta, vaikka yleensä mitään vastauksia tai pitävästi perusteltuja teorioita ei ole "vastapuolella" esittää ja hermot meinaa mennä saman jankkaamiseen ja asioiden sivuuttamiseen. Voidaan ihan tyynen rauhallisesti kertoa, että joku asia todistaa Annelin syyllisyyden, vaikka ko. asian tapahtumisesta ei ole mitään todisteita ja vaikka koko asian tapahtuminenkaan ei todistaisi itse rikoksesta mitään. Hirveen tunteellista, omiin elämänkohtaloihin sekoittuvaa "tutkimista", jossa itse materiaali ja faktat unohdetaan. Tunteita ei rikostutkimukseen kannata sekoittaa, eikä rikoksia saa tutkia omista lähtökohdista käsin, koska muut ihmiset eivät elä tutkijan elämää, vaan omaansa. Pitää pystyä asettumaan ulkopuolelle ja pysyä "kylmänä".

Kaikkien kannattaisi hommata se etp, niin olisi jotain pohjaa jutuilla, eikä näistä tulisi tällaista jankkaamista ja nälvimistä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
hellämustapääfinnilä
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja hellämustapääfinnilä »

Kuolemannaakka kirjoitti:
hellämustapääfinnilä kirjoitti:Tm odottaa, että vastustajat hyytyy yksi kerrallaan matkan varrelle, ja lopulta "totuus" jää elämään :wink:
Te olette oikeasti ihan epäreiluja. Kukaan ei ole pystynyt osoittamaan yhtäkään kohtaa, missä tm olisi vääristellyt yhtään mitään. Muidenhan jutut täällä tulkintoihin perustuu.

Minusta näistä jutuista pitäisi jättää henkilökohtaisuudet ja nokittelu pois.
Pitänee vastata jotain, kun Naakka nyt kuvaannollisesti osoitit sormella nimimerkkiäni... En mielestäni ole epäreilu toteamuksessani, ja mielipiteeni on esitetty oikeassa paikassa, Lautamiesosiossa, jonka tarkoitus on nimenomaan sallia myös pientä nokittelua:
Lautamiehet
Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Oliko tuo kommenttini jotenkin kamalan paha?

Minulla ei Turumurren kanssa ole ollut (mitään) muuta kuin eri kantoja asia-asioista Ulvilan tapauksen suhteen, ja niitä on aikoinaan ihan asiallisesti puitu ja selvitelty, siihen asti kuin sain ainakin väliaikaisesti kylläkseni aiheesta. Valitettavasti Naakka sinun kohdallasi täytyy myöntää, että tuli joskus pikkuisen hiillyttyä ja avauduttua ns. väärässä paikassa, olen tätä aikanaan jo pahoitellutkin. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, ettei tuolla varsinaisessa Ulvila-osiossa tule mennä nokitteluun tai nälvimiseen, sitä on ikävää ja häiritsevää lukea.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:juu, onhan tämäkin nähty. Sitten kun sinut laittaa tiukemmalle niin siellä palaa hihat ja alkaa panettelu. Niitä on liki kymmeniä teorioitasi joita on ammuttu alas - kukaan ei enää jaksa asiassa vaivaa nähdä. Mulle ihan sama miten etenet. Ei jaksa.
Näppärästi taas yrität sivuuttaa varsinaisen asian, eli sen että väität minun vääristelevän etp-materiaalia, kun päinvastoin esitän että sieltä lainatut on kirjoitettava oikein.
Näin siis kuittaat 'näytön paikkasi'. Nyt varmaan huomaat ettei kannattaisi esittää vääriä väittämiä.
(ja kyse ei suinkaan ollut Ulvilan yleisistä teorioista, vaan etp-materiaalista)

Juurihan väitit oikaisseesi muiden virhellisen tiedon - ja kuinka ollakaan - ilman viitettä lähteeseen

Siinä oli viite: 'Tara kirjoitti'
Kirjoituksessa jonka Tara on väärin lainannut etp:stä, ja jonka toivon mukaan hän myös korjaa.

Mitä tulee panetteluun Ulvila-osastolla, niin enpä paljon ole enää viitsinyt kirjoituksiisi vastailla, ja syy on juuri panettelut, mutta sinun toimesta.

Viimeisin perustelusi luki näin:
Tiedän että olen oikeassa!
Ja taas tulee vääristelyä sinulta, vääristelyä joista syytät toisia. Edellinen on myös lähdeaineiston väärikäyttöä. Kopsasit siitä vain 4 sanaa, lause oli kirjoitettu eräseen kirjoitukseen kuvanottopaikasta ja sen sisältö on tässä:
Minä en sinun anteeksipyyntöjäsi kaipaa tässä kuva asiassakaan.
Tiedän että olen oikeassa! (tämä ei suinkaan ole mitenkään ylimielistä, vaan jos jonkin asian esitän niin teen sen eteen ensin paljon taustatyötä ja varmistan asian eri kantilta).
Tämäkö ei ollut vääristelyä sinulta?
voit tm huoletta laskea minut hyytyneisiin ja jatkaa missiotasi.
kuulemiin.
Tunne on molemminpuolinen
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Naakalle.

En minä ainakaan juuri koskaan ole saanut tm lähteisiin viittauksia tai väitteisiin vahvistuksia. Oikein tivaamalla on tullut lainauksia mutta asian vietestä. Näitä esimerkkejä on niin paljon ja olen tietenkin helpoiten huomannut muut kuin etp:n virheet. Mutta esimerkiksi viimeisin puhelimen paikan näköyhteys.

Aiheessa ajauduttiin kuvaan. Taran postaama kuva, jossa mukana alkup. kuvateksti - joka kertoo kuvan otetut puhelimen sijaintipaikalta.

Tm väite: muut ovat väärässä, kuvateksti on väärässä. Kuva on otettu paikasta jonne puhelin on viety puhelimen johto äärimmilleen vietynä. Lisäksi alunperin paikalla oli niin suuri rojukasa, että ko paikasta ei näköyhteyttä ollut.

Pyydettäessä perustelut tälle väitteelle tai lähteet: niitä ei saatu.

Jos kn et näitä huomaa, niin minkäs teet - mutta ei tämä ollut tm:ltä kerta ensimmäinen.

Ja edelliseen:
Minä en sinun anteeksipyyntöjäsi kaipaa tässä kuva asiassakaan.
Tiedän että olen oikeassa! (tämä ei suinkaan ole mitenkään ylimielistä, vaan jos jonkin asian esitän niin teen sen eteen ensin paljon taustatyötä ja varmistan asian eri kantilta).
tämä ei suinkaan ollut se sisältö, vaan se, ettet vaivautunut/pystynyt osoittamaan mihin väitteesi perustuu vaan kuittasit se em tavalla. Ja minä tuossa vihjaisin pyytäväni jo anteeksi - jos osoitat väitteesi todeksi. Siksi olisi silloin pitänyt lainata sekin koska et sitä koskaan tehnyt.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Kun itse yritan pysya niin tarkasti oletetuissa faktoissa kuin mahdollista ja samoin yritan aina kertoa mihin etp-dokumenttiin viittaan, Naakan vaitteet, etta ainoastaan Turre tukeutuu faktoihin ja muut valehtelevat tai vaaristelevat tai tulkitsevat, ylitti arsytyskynnykseni taas roimasti. Olen tassa kuukausien saatossa mielestani puhkonut Turren "faktoihin" ja teorioihin kunnolla aukkoja, ihan samaisiin etp dokumentteihin tukeutuen ja yleensa lahdetta lainaten.

Jottei keskustelupalstojen normaalityyliin tulisi pikaistuksissa turvauduttua vastapuolen alynlahjojen tai sisalukutaidon epailyyn, pari rauhoittavaa, lainattua ajatusta.

Ensiksi kognitiivisen dissonanssin maaritelma Wikipediasta
Kognitiivisen dissonanssin teorian mukaan ristiriitaiset kognitiot toimivat käyttövoimana, joka pakottaa mielen hankkimaan tai keksimään uusia ajatuksia tai uskomuksia tai muokkaamaan jo olemassa olevia uskomuksia niin että vähennetään kognitiivisen dissonanssin määrää kognitioiden välillä.

Kognitiivisen dissonanssin teorian on ensimmäisen kerran esittänyt psykologi Leon Festinger vuonna 1956 tarkkailtuaan intuition vastaisten uskomusten sitkeyttä UFO-tuomiopäivälahkon jäsenillä ja heidän lisääntynyttä käännytystyötään johtajan profetian osoittauduttua perättömäksi. Maailmanlopusta kertovasta perättömästä viestistä, jonka ulkoavaruuden oliot olivat lähettäneet keskiluokkaiselle kotirouvalle 1956, tuli täyttymätön toive, joka lisäsi kognitioiden välistä dissonanssia. Tämä sai useimmat improvisoidun lahkon jäsenet vähentämään dissonanssia ottamalla vastaan uuden profetian, jonka mukaan ulkoavaruuden oliot olivat säästäneet planeetan heille itselleen.
Ja viela loppusaarna:
“Antakaa heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät”

Ihminen käyttää inhimillisiä resurssejaan suhteessa kokemusperäiseen tietoonsa. Tuota kokemusperäistä tietoa me kasvatamme läpi elämän erilaisten eteen tulevien tilanteiden kautta ja niitä läpi elämällä. Tietomme on aina luonteeltaan suhteellista ympäröivään maailmaan nähden. Olemme suhteellisesti ottaen oikeassa tai väärässä. Olemme osatotuuden, subjektiivisen maailmankuvamme kahleissa, kuka enemmän ja kuka vähemmän. Tuon omiin kokemuksiimme pohjautuvan osatotuutemme kautta hahmotamme maailmaa ja siihen me turvaamme tiukoissa paikoissa. Se on suurimmalle osalle ihmisiä ainoa konkreettinen pohja johon turvata, tuo oma kokemus.
(Jukka Sarno Ruusu-Risti RY Totuudenetsijoiden seuran sivuilla. http://www.ruusuristi.net/blog/antakaa- ... he-tekevat)

Tulkoon kukin uskollaan autuaaksi.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kuolemannaakalle Ulvilan kyökkipsykologiasta:

täältä:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ow#p370742
Kuolemannaakka kirjoitti:"Viittaat kommentissasi Anneliin kirjoittajana, joka vastustaa kaikenlaista sensuuria."

Enpäs viittaa :evil: Sanoin, että syy sille, että hän on julkaissut erilaisia kommentteja VOISI olla esim se, että hän ei halua sensuroida. Tai ihan mikä hyvänsä. Hän voi vaikka kannattaa matotutteja vauvalle, mistä minä tiedän. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa, onko hän tappanut miehensä. Ei millään lailla relevanttia. Siksi tämä ketju on huuhaata, ja on ultrahuuhaata poimia yksittäisiä lauseita (jotka eivät edes ole Annelin itsensä kirjoittamia!) ja muodostaa niiden pohjalta jotain teorioita rikosjuttuun liittyen.

Huomasin kyllä VOISI-sanasi.
Ettet vain käytä nyt saman tapaista ehdollista esitystapaa kuin Annelikin?? Niin menetellen voitkin sitten jatkossa, kommentoi toinen sinua miten tahansa, vetää aina kotiinpäin ja lausua viimeisen sanan, että 'en mä noin sanonut, tai en mä tota tarkoittanut, vaan ...'tarkoitin ihan mitä hyvänsä', 'olet väärässä'! Tätä se on jos ei ole itsellä ole selvää kantaa ko asiaan. Kun on jäänyt kiinni katteettoman väitteen esittämisestä, niin sen voikin ohittaa, ja loikata loikata aasinsiltaa pitkin (matotutti suussa) keskustelun aiheen kannalta epärelevanttiin aiheeseen.Vai onko joku väittänyt, että Annumamman huonoilla vauvanruokaohjeilla on jotain tekemistä Jukan murhan kanssa? Sehän oli sinun oma ajatuksesi!

Keskustelunaihe oli Annelin epäasiallinen ja sensuurinhalua osoittava suhtautuminen asialliseen asiaan ja aggressiivinen asenne asianesittäjän henkilöä kohtaan, mammapalstan lukijaan, joka yritti täydentää eräitä puuttellisia ohjeita. Kukaan siis ei ollut tunkemassa esille 'omaa egoaan' (<--Annelin väite) Annumamman palstalle, vaan oli ajatellut vauvojen parasta.

Minusta oli ajattelematonta antaa lapsenruokinnasta lapselle vaarallisia ohjeita ja oli hyvä, että joku lukija tarkensi ohjeita sai lopulta asiansa perille. Kiitos viranomaisten, joihin oli mahdollista vedota, kun normaali kommunikointi puhtaalta asiapohjalta ei Annelin kanssa onnistunut.

Ai niin tuohon aloitukseesi vielä: "
Tara:
"Viittaat kommentissasi Anneliin kirjoittajana, joka vastustaa kaikenlaista sensuuria."
kuolemanaakka:
"Enpäs viittaa :evil: Sanoin, että syy sille, että hän on julkaissut erilaisia kommentteja VOISI olla esim se, että hän ei halua sensuroida.
Korjaan siis: Viittaat kommentissasi Anneliin kirjoittajana joka VOISI olla haluamatta sensuroida. Miltä kuulostaa? Selventääkö tuo VOISI sinulle jotakin?

Noh, halusiko Anneli mielestäsi sensuuria vai eikö halunnut?

ok, ihan samantekevää, ja asiahan on ilmeisesti korjattu ja poissa päiväjärjestyksestä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ihme jauhamista ...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:Kun itse yritan pysya niin tarkasti oletetuissa faktoissa kuin mahdollista ja samoin yritan aina kertoa mihin etp-dokumenttiin viittaan, Naakan vaitteet, etta ainoastaan Turre tukeutuu faktoihin ja muut valehtelevat tai vaaristelevat tai tulkitsevat, ylitti arsytyskynnykseni taas roimasti. Olen tassa kuukausien saatossa mielestani puhkonut Turren "faktoihin" ja teorioihin kunnolla aukkoja, ihan samaisiin etp dokumentteihin tukeutuen ja yleensa lahdetta lainaten.
Näinkö näet asiat, että olet puhkonut minun faktoihini/teorioihin roimasti aukkoja?

Mikä Ulvilan tapauksessa on kaksi tärkeintä seikkaa? Ne ovat aika ja motiivi.

Annelin ajallinen mahdollisuus siirtyä etuovelta takkahuoneeseen astaloimaan miehensä on noin 'pari sekuntia'. Tästä siirtymisajasta käytiin keskustelut ja mielestäsi/mielestänne 'parissa sekunnissa' ihan hyvin ehtii.
Tämä olemattoman lyhyt aika selviää etp-materiaalin häkelitteroinnista+muut etp-materiaalit. Tämä olemattoman lyhyt aika on fakta. Mielestäni on vääristelyä väittää epärealisesti että: 'juu, kyl siit iha vikkeläst pinkase toispual taloo, sit kalautta pari kertta, ja sit taas onki jo kävelemäs jossaki siin puhelime lähel".
Kuka vääristelee realiteetteja US?
Tämä oli se tärkeä elementti AIKA.

MOTIIVI. Mikä oli mahdollinen motiivi koska etp:stä ei löydy todistajien kertomaa riitaa vanhempien kesken?. Juuri esitin Taralle kysymykset vastattavaksi, joihin hän ei ole vielä ehtinyt vastaamaan. Laitankin nämä vastaavat sulle, koska pystyt tukeutumaan ihan samoihin etp-dokumentteihin mitä minäkin.
(Nämä siis alunperin Taralle suunnattuja):

Sopii tarjoilla tänne kansalaisille tiedot etp-lapsen kuulusteluista, joissa lapsi kertoo että hänen vanhempansa ovat riidelleet, OLE HYVÄ!

Syyttäjälläkään ei ollut muuta kuin että lapsi kuuli "kaikkia kamalia kurjia ääniä" joilla tarkoitettiin ihan muuta kuin riitaa ja tämänkin perään lapsi kertoo että vanhemmat eivät ole riidelleet.

Sukulaiset eivät ole kertoneet mistään riidoista, ei edes että erimielisyyksiä olisi ollut, päin vastoin.
OLE HYVÄ ja kerro tänne lukijoille näistäkin.

Naapurit eivät ole kertoneet riidoista eikä edes ne naapurityön kertomat eroaijejutut pitäneet paikkaansa.

OLE HYVÄ ja kerro/postaa tänne todistajien kerotumukset riidoista!
Kertovatko todistajat, etp-aineiston valossa, vanhempien kesken olleesta riidasta.
Eivät kerro. Ole hyvä ja puhko tämä esittämäni, etp-aineistoon liittyvä asia.

Lisäksihän on tukku muita juttuja mahdottomista lavastuksista, ikkunan rikkomisiin jne.
Mutta niistä joskus toiste toisaalla...
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Nyt en jaksa enaa. Kuten olen miljoona kertaa sanonut, tuulikaappiteoriasi elaa tai kuolee sen mukana mika ovi aukesi ja MILLOIN. Tata et voi Hake-nauhan litteroinnista tietaa. Tahtitodistajasi (tytto) kieltaytyy muistamasta kenenkaan juosseen koko iltana. Kuulustelussa han kertoo aidin peraantyneen takkahuoneesta "tonne" -- mika tama tonne on, ei selvia. Sen lisaksi han kertoo tuulikaapin oven olleen kiinni eika kenekaan menneen siita. Lastenhuoneen ovi oli myos mahdollisesti auki ( 7.12.2006).

Aivan kasittamattomasti vaitat faktoiksi asioita, joita et voi tietaa tai todistaa. Saat rauhassa olla profeetta omalla maallasi ja saarnata Anneli-uskoasi Naakalle ja muille parvilinnuille. Jarkeva keskustelu on kanssasi mahdotonta.

Miksi edes yritan? Kun en vaita olevani kognitiiviselle dissonanssille immuuni, olet hereillapitava nilkkaanpotkuni, muistutus kuolevaisuudesta ja sokeutumismahdollisuudesta. Yritys muistaa malka omassa silmassani.

Ja nain todella naen asian -- olet perustanut teoriasi hatarille oletuksille, joita et pysty todistamaan, ja ummistat paattavaisesti silmasi kaikilta teoriaan sopimattomilta hairitsevilta seikoilta.

Nyt on lopetettava, tai kone lahtee ilman minua.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

turumurre kirjoitti:Annelin ajallinen mahdollisuus siirtyä etuovelta takkahuoneeseen astaloimaan miehensä on noin 'pari sekuntia'. Tästä siirtymisajasta käytiin keskustelut ja mielestäsi/mielestänne 'parissa sekunnissa' ihan hyvin ehtii.
Tämä olemattoman lyhyt aika selviää etp-materiaalin häkelitteroinnista+muut etp-materiaalit. Tämä olemattoman lyhyt aika on fakta. Mielestäni on vääristelyä väittää epärealisesti että: 'juu, kyl siit iha vikkeläst pinkase toispual taloo, sit kalautta pari kertta, ja sit taas onki jo kävelemäs jossaki siin puhelime lähel".
Kuka vääristelee realiteetteja US?
Tämä oli se tärkeä elementti AIKA.

Vai niin, että aika ei riitä.

No, kerropa mitkä pari sekuntia ne tässä on ja mitä A.Auer muuna aikana tekee. Huomaa että lainaus on otettu sinulle luotettavasta lähteestä. Lainauksessa on reilu minuutti.

turumurre kirjoitti:Tekstissä on pari pientä korjausta (ETP), jotka lehdessä oli väärin

Hätäkeskuspuhelu alkaa 1.12. 2006 kello 2.43,22.

1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?
1:40 Uhri: Agh (valittaa)
1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.
1:42 Lapsi: Mitä mä sanon?
1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et...
1:46 Uhri: (pyyjääpää)
1:46 Tuntematon: (Mite mä pääse linjoi) (Tämä repliikki ei kuulosta naisen eikä lapsen sanomalta, kuuluuko Häkestä?)
1:48 Uhri: No vähä voit auttaakii.
Uhri: Kylhä nous (keskellä sanaa kuuluu napsahdus)
1:51 Epäilty: Lähtisekse jo? (kuuluu hiljempana kuin uhrin ääni)
1:52 Uhri: Tu(l)e auttaa.
1:54 Epäilty: (Sanoo joko "mitäkö" tai "pitääkö") (huutaa raivokkaasti)
1:55 Uhri: Yöh (yökkäilee, ähkäisy)
1:55 Epäilty: Vittikö (juoksuaskelia, oven aukaisu).
2:00 Uhri: Aagh (valittaa)
2:02 Uhri: A-laalalala (ei pysty puhumaan enää selvästi, kopsahdus keskellä)
2:03 Epäilty: (_uole) (2-tavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa)
2:05 (vaimea kopsahdus)
Uhri: Lala.
Epäilty: Öh (voimakkaan ponnistuksen aiheuttama äännähdys)
2:07 Epäilty: ...
2:08 Epäilty: (vaimeita askelia) Tuleeksielt kettää?
2:10 Lapsi: Hei, onksiel joku, tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti. Tulkaa äkkii. (taustalla uhrin valitusta)
2:17 Tuntematon: ...(n)ui vaa (erittäin vaimea ääni).
2:19 Lapsi: Iskä, älä kuole.
2:22 Uhri: Aiih.
2:23 Epäilty: Hei, lopeta (huutaa todella raivokkaasti).
2:25 (askelien ääniä) (ETP-papereissa tämä on tuntematon)
Tuntematon: (Aja).
2:26 Häke: Joo haloo.
2:27 Uhri: (Se jäi).
Lapsi: Nii tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti, jooko.
(Uhrin valituksia)
2:31 Häke: Joo, sinne on apu jo tulossa. Osaakko sä, onks siel joku aikuinen paikalla nytte?
2:32 Uhrin puheääntä ei enää kuulu
2:35 Lapsi: Äiti.
2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?
2:38 Lapsi: Äiti tuu.
2:39 (kolahdus)
2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.
2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
2:42 Epäilty: Onksielt tulos joku?
2:44 Häke: Joo, mä oon apuu hälyttäny. Mä voidaan nyt, mä vähän kyselen lisätietoja. Mikä on tilanne nyt, apu on koko ajan tulossa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Valhalla
Watson itse

Heh, taisi viimeisin sinnikäs ja loppuun asti kohtelias ulkosuomalainenkin liittyä tähän listaan.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti: ...
... Mutta esimerkiksi viimeisin puhelimen paikan näköyhteys.
Aiheessa ajauduttiin kuvaan. Taran postaama kuva, jossa mukana alkup. kuvateksti - joka kertoo kuvan otetut puhelimen sijaintipaikalta.
Tm väite: muut ovat väärässä, kuvateksti on väärässä. Kuva on otettu paikasta jonne puhelin on viety puhelimen johto äärimmilleen vietynä. Lisäksi alunperin paikalla oli niin suuri rojukasa, että ko paikasta ei näköyhteyttä ollut.
Pyydettäessä perustelut tälle väitteelle tai lähteet: niitä ei saatu.
Kuvapuolen ammattilaiselle:

Älä taas lisäile ja vääristele sanomisiani.

On sulla kyllä erikoiset selitykset, allaolevat olen sinne ketjuun postannut.
Nyt sitten sinun pitäisi taas osoittaa että olen tuon kuvaluettelotekstin kopioinut etp:stä väärin, tuskin sentään alat väittämään että olen manipuloinut tuota kuvaa.

nyt loppu läpinät sun kans vähäks aikaa.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 06#p370606 :
etp-kuva:
Kuva

ko. kuvaluettelo:
…kuvauspaikkaa muutettu eteisen puolelle niin pitkälle, kun lankapuhelimen johto kohtuudella ylettyy.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:... Kuten olen miljoona kertaa sanonut, tuulikaappiteoriasi elaa tai kuolee sen mukana mika ovi aukesi ja MILLOIN. Tata et voi Hake-nauhan litteroinnista tietaa. ...

Nimen omaan voi tietää milloin ovi aukeaa, ja halutessasi voit ottaa oveksi minkä lystäät, koska se joka tapauksessa on ovi huoneen toisella puolella. Ja se ovi on avattu jonkin tarkoituksen vuoksi (siihen menee siis lisäksi aikaa koska siitä on käyty).

Hyvää matkaa,
se MOTIIVI osa odottaa sinua reissulta palaamista.
Valhalla
Watson itse

Ei tm tuo ole mikään lähde. Tuo on sinun väittämäsi. Liitä se kuvaluettelo-jpeg tänne niin katsotaan viitataanko siinä tähän nimenomaiseen kuvaan. Katsos kun tämän kuvan kuvateksti kertoo muuta - eli, että kuva on puhelimen paikalta otettuna. Jos entiset merkit pitää paikkansa niin sinä luet tuon kuvaluettelon tahallaan väärin ja viittaus ei tarkemmin katsoen ole ko kuvaan ja siksi et voi sitä alkuperäisenä esittää.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

ulkosuomalainen kirjoitti:Kun itse yritan pysya niin tarkasti oletetuissa faktoissa kuin mahdollista ja samoin yritan aina kertoa mihin etp-dokumenttiin viittaan, Naakan vaitteet, etta ainoastaan Turre tukeutuu faktoihin ja muut valehtelevat tai vaaristelevat tai tulkitsevat, ylitti arsytyskynnykseni taas roimasti. Olen tassa kuukausien saatossa mielestani puhkonut Turren "faktoihin" ja teorioihin kunnolla aukkoja, ihan samaisiin etp dokumentteihin tukeutuen ja yleensa lahdetta lainaten.
Nyt vois sano että Hymm=)
Lainaus kirjoittamastani tekstistä:
"Onhan se nyt käsi sydämellä sanottava, että vain US "toisesta leiristä" harrastaa edes jollain lailla tutkimuksellista otetta tässä tapauksessa."
Tuo US tarkoitti sinua. Ei kannata ärsyyntyä vain siitä, että jonkun tekstin on kirjoittanut joku tietty ihminen. Pitää lukea se teksti kanssa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin