Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Mulla oli ehkä maailman paras baari-ilta :D Tanssittiin vitun hyvää musaa ja ilta päätyi siihen, kun laulettiin Elton Johnia pianomusiikin tahtiin :D:D Yleensä baari-illan jälkeen fiilis on just semmonen laskuhumalamasennus, mutta nyt just fiilis on ihan VITUN hyvä :D:D En voi kun nauraa kaikelle :D:D
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Hyvin nukutun yön jälkeen ilahduttaa lueskella minfon ilta- ja yövuorolaisten kirjotuksia 8) Erityiskiitokset Ripperille telkkariketjun omakohtaisesta tunnustuksesta, repesin täysin :lol: :lol: :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

John Smith kirjoitti:
sorsake kirjoitti:Saan kohta syödä etanoita, ankat ja sorsathan rakastavat niitä.
Miltä etanat maistuu? Firman pomo väitti, että pahalta.
Enimmäkseen siltä kastikkeelta tai muulta, jossa ne ovat... valkosipulivoi tms. Minusta samalla tavalla kuin simpukoissa on vieno meren maku, etanoissa on hienoinen maan maku kuten sienissäkin. Siis kuitenkin miellyttävällä tavalla. varsin mietoja ovat kuitenkin.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mahtava syysdraivi päällä! Koti kiiltää, sauna päällä ja kynttilöitä ja itse loihtimaani loistavaa lihamureketta, kanttarellikastiketta ja perunamuusia ja kaikki on niinkun täydellistä tämmöselle syksyiselle koti-illalle!
Nerot hallitsevat kaaoksen
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Sain vihdoin sen Risto Juhanin kirjan; Torsti Koskinen syyllinen - syytön.

Ja piakkoin lukemaan...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mies on ollut koko päivän poissa kotoa ja tulee vasta kohta kotio...siis rakkautta kyllä riittää mutta mä tarvitsen aina silloin tällöin omaa rauhaa...oon siis hyvin ehtinyt rauhoittua lasten nukkumaan menon jälkeen joten olo tuntuu oikeen kivalta :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

cicero kirjoitti:mies on ollut koko päivän poissa kotoa ja tulee vasta kohta kotio...siis rakkautta kyllä riittää mutta mä tarvitsen aina silloin tällöin omaa rauhaa...oon siis hyvin ehtinyt rauhoittua lasten nukkumaan menon jälkeen joten olo tuntuu oikeen kivalta :lol:
Niin totta!
Itse sain olla tämän päivän ja vielä huomisenkin ihan keskenäni ja se tekee hyvää toisinaan. Ihanaa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Vapaapäivä. Saa hommia tehtyä, talvivaatteet voisi alkaa etsiä komeroista ja muutenkin järjestellä nurkkia. Onnellinen olo aarnonkin puolesta, sillä menee niin hyvin.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Jees. Ensin oli n. 150 päivää hellettä putkeen ja eilen sitten satoi. Uima-allaskin pantiin lukkoon ensi kesään asti. Ajattelin kesän jo loppuneen, mutta jäikin tuo syksy sitten yhteen päivään toistaiseksi. Aurinko paistaa ja ensi tiistaina voisikin sitten lähteä vanhempien kanssa käymään Rondassa.

Kuva
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

TT odottaa innolla pääsevänsä lukemaan PP-kirjaa, jonka tänään ostin kirpputorilta 5 euron hintaan.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Huomenna juhlitaan synttäreitä x2 ja niistä tulee vuoden juhlat. Ellen itse mokaa jotenkin. Eli tiedossa hyvää seuraa ja sitä alkoholia tietenkin. Odotukset on korkealla ja hyvällä mielellä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Nyt ilahduttaa ihan vaan nämä syyskukat ja muukin hippimeininki.
Ja ukkoni hankkima sarastuslamppu ilahduttaa myös kaamosmasentujaa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Lakanat vaihdettu, pyykkikone pyörittää jo toista satsia ja kohta varmaan tartun imurinkin kahvaan... Onnistuin myös torpedoimaan sydänystävälliset (kolmasosa jauhoista sämpyläjauhoja) muffinssini suklaakuorrutuksella ja strösseleillä :D 8)

Niin ja Pauliina Virtasen löytyminenkin ilahduttaa tavallaan (omaiset pääsivät piinasta)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kohta siivottu, lapsi mummulassa, bisseä, hieno sää, saunaa, musiikkia, tupakkaa, viiniä, puhdas koti, hieno ilta tulossa.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Ilahduttaa huumoripitoinen sanailu miehen kanssa sängyssä herättyämme :D Silittely ja kunnon aamukahvit, rauhallinen tunnelma, tulevaan päivään kohdistuvat suunnitelmat ja odotukset, hieno aamu!!
Lukittu