Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

maija turjukka kirjoitti:Minkä?
-Jaa, mä vai? Mä en oo kuullu mitään...

Kiinostaako omat, vai vähän muidenkin asiat... Jos ei muuten, niin ihan vaan vähän 7-päivää tyylin takia...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Jes. Kiinnostaa omat ja muiden asiat.

Luuletko, ennustatko että kohta tulee uusi Kerava-tyylinen surma?
Nothing is quite what it seems
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

En usko. Tilastollisesti siis. Enkä siihenkään, että joku menisi moista matkimaan.

Puhutko mielelläsi itsestäsi?
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mariacka kirjoitti:Puhutko mielelläsi itsestäsi?
Aina kun se on mahdollista. Olen narsisti, enkä häpeä sitä.

Millaisen sään toivoisit olevan hautajaisissasi? Entä vuodenajan?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

VoDKa kirjoitti:Millaisen sään toivoisit olevan hautajaisissasi? Entä vuodenajan?
Vuodenajasta viis. Toivottavasti on mahdollisimman tylsää a´la Finland: räntää, loskaa, harmaata. Ei valoa. Mahdollisimman vähän oranssia. Mitäpä sitä tylsyyttä tylsäämään. Mutta jälkibileet...

Mielenkiintoista, kerro lisää.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kylli kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Millaisen sään toivoisit olevan hautajaisissasi? Entä vuodenajan?
Vuodenajasta viis. Toivottavasti on mahdollisimman tylsää a´la Finland: räntää, loskaa, harmaata. Ei valoa. Mahdollisimman vähän oranssia. Mitäpä sitä tylsyyttä tylsäämään. Mutta jälkibileet...

Mielenkiintoista, kerro lisää.
Nyt taitaa mennä OT:n puolelle, mutta pakko sanoa tää:

Jos ikinä joutuisin osallistumaan sun hautajaisiisi (mitä todellakaan en toivo tapahtuvaksi vuosikymmeniin) toisin satavarmana sulle muistokimpuksi jättisuuren puskan kirkkaanoransseja gerberoita :shock: 8) Bilettämäänhän en enää kykenisi korkean ikäni vuoksi :)

Ja takaisin ketjun normaalielämään....

Keljuttaako herätä aikaisin silloin, kun olisi mahdollisuus nukkua tavallista myöhempään?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
jsamu84
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Kyllähän se pistää ainakin vähäsen keljuttamaan.Nytkin oisin saanu nukkua pitempään mutta koira herätti mut tuossa puol kuuden aikoihin.

Montako tuntia nukut silloin kun on mahdollisuus nukkua tavallista pidempään?
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

jsamu84 kirjoitti:Montako tuntia nukut silloin kun on mahdollisuus nukkua tavallista pidempään?
Se ihan riippuu, mielellään niin pitkään kuin nukuttaa. (Valitettavasti tosi harvoin mahdollista)

Kenen m.infolaisen hautajaisiin tahtoisit päästä? (Ja ei, en toivo kenenkään kuolla kupsahtavan, mutta tuli mieleen tuosta ylempänä olevasta kysymyksestä.)
A.J

Viesti Kirjoittaja A.J »

Kysymys on outo. Miksi haluaisin kenenkään hautajaisiin. Vastaan, että jonkun, joka elää vielä kauan, näin toivon elinpäiviä itsellenikin samalla.
Kysyn seuraavalta vaikka että pidätkö Lonelinesin runoista?
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Toki.

Uskotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Uskotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Uskon, koska tunnen hyvin ihmisen, jolla on aina ollut tosi hyvä onni, vaikka hän on joutunut usein kummallisiin vaaratilanteisiin. Hän mm. törmäsi R.Hammarin porukkaan Kittilän korvessa ollessaan marjamatkalla. Tästä on toistakymmentä vuotta jo aikaa, milloin se kuuluisa pakomatka olikaan...Oli jopa avannut auton ikkunan ja jutellut Hammarin kanssa eikä kuitenkaan hänelle tehty mitään eikä edes autoa anastettu vaikka "autonvaihtoviikot" oli Hammarilla parhaillaan.

Itsestäni en tiedä. On ollut paljon huonoa onnea, mutta myös onnenpotkauksia, en osaa sijoittaa itseäni kumpaankaan pooliin.

Sama kysymys: Usksotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Nothing is quite what it seems
Nannalee
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nannalee »

Uskon, että onni suosii toisia enemmän, koska sitä on itsekin nähnyt tuollaista. Joillakin on vain hyvä tuuri ja onni elämässä kuin toisilla se on todella harvassa. Mielestäni se on omalla tavallaan epäreiluakin niitä kohtaan, joilla onni ei vaan elämässä ole kovin usein läsnä. Vähän tasa-arvoa tähänki juttuu ois hienoa.

Pidän itseäni noihin huono onnisten kerhoon kuuluvana. On todella harvassa jos mulle onni suosisi elämässä jtn ja monet ovat sanoneetkin suoraan, että mulla on todella huono onni kaiken suhteen. Ei kai sille mitään mahda jos elämä on tällaiset kortit antanut.

Sama eteenpäin, on ihan mielenkiintoinen kysymys!
Nanne
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Maybrick kirjoitti: Sama kysymys: Usksotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Kyllä uskon ja itse kuulun niihin todella epäonnisten joukkoon. (No, kai tässä jotain hyvääkin on sattunut...)

Joko alkaa shortsikausi olla takana, vai vieläkö pitää käden ulottuvilla?
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Nanne kirjoitti:
Maybrick kirjoitti: Sama kysymys: Usksotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Kyllä uskon ja itse kuulun niihin todella epäonnisten joukkoon. (No, kai tässä jotain hyvääkin on sattunut...)

Joko alkaa shortsikausi olla takana, vai vieläkö pitää käden ulottuvilla?
mulla on nytki shortsit, jotka yltäpäältä maalissa. nämä on minun maalausvaatteet ja nyt on lämmintä 19 astetta ja kyllä se tällaselle Lapin kasvatille on vielä kesää :lol:

oletko avantouinut?
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Olen.

Mikä on kylmin pakkanen jossa olet ollut? (itse olen ollut -110 asteisessa huoneessa hetken :shock: )
"Yöperho on koteloitunut"
Lukittu