Palstan loukkaavat kirjoitukset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ruoska
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Doctor Lecter kirjoitti: enkä enää ryhdy vänkäämään ja kinaamaan ruoskan enkä katupojan kanssa siitä kuka on rasisti ja mitä on rasismi.
Lue nyt vaikka alkuun tuo wikipedian artikkeli niin ei tarvitse kinata siitä mitä on rasismi ja kuka sellainen on.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Merzi kyllä kieltämättä vähän runoilee mitä mieleen juolahtaa hymiöiden saattelemana :o mutta kaipa se ydin useimmista viesteistä löytyy pienen tulkinnan jälkeen.
I am an African!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
ruoska
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Doctor Lecter kirjoitti: Upeaa havaita, että olet ottanut ohjenuoraksesi wikipedian. Muista tukeutua siihen ja usko siihen vilpittömästi. Tulet varmasti sen avulla menestymään elämässäsi.
Kiitos menestyksen toivomisesta, olen jo kyllä melkoisen menestynyt.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*edelleen odottelee* ei ole näkynyt samin vastinetta...harmi, kiinnostaisi edelleen kovasti.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Zodiac kirjoitti:
katupoika kirjoitti:miksi ylläpito haluaa puolustella näitä rasistisia idiootteja? Siksikö täällä sallitaan kaikenlainen rasistinen jauhaminen?
Koska eivät ole kommareita? kyllähän se varmaankin tuommoista lökäpöksyä/wiggeriä ketuttaa ja sekös vain lisää asian hauskuutta.
Mistä sä päättelit, että mä olisin "lökäpöksy" tai "wigger"?

Pitäiskö mun nyt vastavuoroisesti päätellä sun rokkaavan nahkahousuja ja vyölaukkuja..?
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

Herkkis kirjoitti:Merzi kyllä kieltämättä vähän runoilee mitä mieleen juolahtaa hymiöiden saattelemana :o mutta kaipa se ydin useimmista viesteistä löytyy pienen tulkinnan jälkeen.
Jep *peukuttelio* Herkkikselle.(Lokan malliin kirjoittelio :) hyvä Loka!)
Tintti: Osataan hienosti kirjoituskieli ynnä käyttäytymissäännöt.
Mitä taas tulee turhautumiin ja jne. ja jne. Neiti Kalossihan tämän taitaa
vallan bueno. En ole nähnytkään ketjua mihin ns. "kahdenkeskeisiin" viestiketjuihin ei olisi heittänyt tulenkatkuista kommenttiaan ( huom. silloin oli lohikäärme).
Mikä nyt ja mikä taas?
Häilyvästä ja hallistevan haluisesta persoonasta kertovat lienee, muutkin kuin alati vaihtuvat avattaret. Oliks muuta?
Kalessin
Adrian Monk

aaah...merzistä sukeutui kotipsykologi, kun noin syvällisesti arvioit kuvieni vaihtamistakin. "häilyvästä ja hallistevasta haluisesta luonteesta kertoo muutkin kuin alati vaihtuvat avattaret" WTF? etkös ole koskaan kuullut, että vaihtelu virkistää?? :) ja sitten, mä olen kyllä ihan rouva, jos nyt kerran sille linjalle lähdetään. jos viestiketjut olisivat ihan vain niiden esim. kahden kirjoittelijan välisiä henk.koht. keskusteluita niin sitten niitä ei varmaankaan pitäisi olla täällä kaikkien nähtävillä, eikö? jos täällä on ketju, siihen voit luonnollisesti myös kirjoittaa, mutta pitäisikö sinun mielestä aina kysyä ketjun aloittajalta, sopiiko aiheeseen vastata?

ja niin, mitä ja miksi? ihan siksi, että kirjoituksistasi ei sisältöä ihan ekalla (eikä myöskään tokalla) kerralla ymmärrä, joten lienee korrektia kysyä mitä mahdat postauksellasi tarkoittaa, koska luulisin, että sinunkin kommenteissasi on jonkin sorttinen pointti siellä taustalla ja joissain tilanteissa se myös kiinnostaisi (usko tai älä)

mutta tiedätkö, mua ei närästä, että sä et pidä mun tyylistä. ei sun tarvitsekaan, joten mun puolesta tämä keskinäinen nokittelu voi loppua tähän. sä et pidä minusta ja minä en pidä sinusta, ok?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp

OK! maybe someday... sopiiko? ( tarjoaa tassua, sitten kun hyväksi näkee)
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

merzi kirjoitti:***Neiti Kalossihan tämän taitaa***
:lol:
Kalessin
Adrian Monk

*vetää kynnet sisään* sopii, lähden samalle linjalle ja tarjoan siivenkärkeä sit, kun siltä tuntuu. :wink:
merzi
Hetty Wainthropp

Näin me näemme 8)
Kalessin
Adrian Monk

Loka kirjoitti:
kalossi on kyl aika hyvä väännös *ilman sarvia ja hampaita* :lol:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

merzi kirjoitti: Häilyvästä ja hallistevan haluisesta persoonasta kertovat lienee, muutkin kuin alati vaihtuvat avattaret. Oliks muuta?
Nyt nti Kalossi ota takaisin se lohikäärme-avatar...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
merzi
Hetty Wainthropp

Kalessin kirjoitti:
Loka kirjoitti:
kalossi on kyl aika hyvä väännös *ilman sarvia ja hampaita* :lol:
:) öitä ja palautumisia rankasta kokemuksesta :cry:
Vastaa Viestiin