Suomen itsenäisyys tapahtui v. 1917 eikä Suomen sota-aikana vuosina 1939-1945? Kunnioitan sotaveteraaneja, mutta se että monikaan elossa olevista sotaveteraaneista ei ole edes syntynyt Suomen itsenäisyysaikaa niin en tätä hyväksy. Jos nyt oikein aletaan asiaa tulkitsemaan niin saksalaisia sotaveteraanejahan Suomen tulisi "ylikorostaa" eikä liioin omia sotaveteraaneja. He sen aikoinaan tekivät ja mahdollisuuden suomalaisille mylläsivät että Petroskoi oli hieman aikaa Äänislinnakin! Häpeä itse, jos kuvittelet itse olevasi "hyvin isänmaallinen", etkä hyväksy sitä mitä isoisäni ovat joskus sodan aikana tehneet ja mitä tulee teidän ajatuksiin niin kannattaisiko sellaisten jotka ovat sotaintoilijoita liittyä "kansainväliseen sotajoukkoon" josta heistä saattaisi olla jotakin hyötyäkin kuin intoilla sitä että jokaisen suomalainen mies on pakotettava olemaan valmis kun joku ulkopuolinen valtio hyökkäisi?!Joku toinen kirjoitti: Itsenäisyyspäivä on vähän väärä ajankohta koska ajattelemattomat mielenosoittajat unohtavat sotaveteraanit jotka pitivät maan meillä.
Mä vastustan sotimista, kun sinä kannatat sitä että Suomella on asevelvollisuuden alainen valmius, mutta perustelematta sitä ollenkaan "mihin"? Olen sotilasarvoltani kersantti, mutta nykyisin "reservistä kieltäytynyt" kun pyysivät v. 2006 kertauksiin. Mihin meillä tulisi olla valmius?! Miehiä vaan kuolee ja todennäköisyys sodan aikana Suomen mahdollisuus saavuttaa päämääränsä itsenäisenä on hyvin mitätön jopa ajatuksenakin. Suomi tarvitsisi jokatapauksessa jonkun ulkovallan apua!Joku toinen kirjoitti:Tosin äärivassarithan ihannoivat Neuvostoliittomaista toimintaa: vaikka rahaa olisikin niin kauppojen hyllyt ammottavat tyhjyyttään. Kaikkia toimia säädetään ylhäältä käsin ja oppositio pidetään hiljaisena ja hiljennetään kokonaan laittamalla vankilaan.
Siis kokkareiden hallituspolitiikka on "mätäpaise", johon demareilla ei ole mitään osuutta. Pääministeri on kuitenkin ns. "ministereiden esimies", joka päätöksiä ohjaa. Jos Timo Soinisi olisi pääministerinä niin mitä ilmeisemmin se hakisi Eu:sta Suomen eroa ja tekisi Suomessa elämisen hyvin kalliiksi kun tulisi "markan devalvoinnit" yms.?Joku toinen kirjoitti:Vai daemon1982 mielestä kokkarit päättä kuinka vassarit ja demarit äänestää?
Missä se vasemmiston päätösvalta sitten on jos nuollaan kokkareiden lahkeita?
Vasemmisto ja demarit ovat ajaneet itsensä idioottimaisilla toimilla (julkishallinnon nousu BKT:sta 44% 2004 vuoden 2011 57%) marginaaliryhmiksi joihin se tavan duunari on kyllästynyt.
Olen työssäkäyvä suomalainen henkilö ja maksan tuloihin nähden mielestäni ihan helkkarinmoista veroa Suomelle ja mitä sä itte maksat!? Tiedän todella hyvin tarkkaan, milloin minun tulee täältä muuttaa pois! Enemmän kuin sinä "tynnyrissä kasvatettu" miespolo!Joku toinen kirjoitti:Pyydän daemonia muuttamaan jo nyt pois Suomesta, valtion talous kiittää koska eihän noista narkkialkoholisteista ole kuin menoja. Sitähän nämä anarkistit eivät laske kuinka paljon maksaa pääpipin anarkistin hoito ym.
Tampereentalolla sattui vaan olemaan ne kommunistit/vasemmistoliittolaiset, jotka tappelivat esivallan kanssa työttöminä/opiskelija, eikä varmastikaan siellä soittanut suuntaan ne, jotka olisivat olleet työelämässä, sillä siinä on olemassa omat riskinsä!
Sä et ilmeisesti ymmärrä sitä mitä tarkoittaa "eriarvoistumisen kasvu".
Jos se sua yhtään lohduttaa niin joskus toivon että Li Anderssonilta vois jäädä minullekin jotakin nuollettavaa.
Pidän kuitenkin hävyttömänä moista ajatusta, että Li Andersson laitetaan moisilla väitteillä asian "keskiöön", jolla tuskin on tämän asian kanssa mitään tekemistä. Kuinka moukka olet?! Siis eikö suomenruotsalaiset yleensä himoita jonnekin RK:hon, joka on jokin kokkareiden "puskurielin" ja nyt Li Anderssonista on yhtäkkiä muuttunut joku "maahanmuuttaja" kun ei olekaan mikään "porvari" kuten suomenruotsalaisista aina ennakkoluuloihinne perustuen!?