Madeleine...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

murhavaari kirjoitti:Lautamiehissäkin kannattaisi hiukan miettiä, edes joskus. Eikö tämän lautamiehet palstan voisi poistaa kokonaan?
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.

:lol: :lol:
Joku semmoinen uudistus olisi hyvä, että ylläpito tutkis ensin jokaisen viestin ja jos sillä ei olisi mitään annettavaa ketjuun, lähetin-nappi menisi jumiin, eikä viesti lähtisi, vaikka kuinka pinnistäisi.
Lisäisi kyllä "hieman" työtä, mutta olisipa ainakin pelkkää asiaa. :mrgreen:
Tosin esimerkiksi allekirjoittaneen viestien määrä pienenisi olemattomiin, mutta se ei lienee huono asia, vai mitä murhavaari? 8)
murhavaari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Tiina kirjoitti:Joku semmoinen uudistus olisi hyvä, että ylläpito tutkis ensin jokaisen viestin ja jos sillä ei olisi mitään annettavaa ketjuun, lähetin-nappi menisi jumiin, eikä viesti lähtisi, vaikka kuinka pinnistäisi.
Tosin esimerkiksi allekirjoittaneen viestien määrä pienenisi olemattomiin, mutta se ei lienee huono asia, vai mitä murhavaari? 8)
Tuo mainitsemasi metodi olisi ennakkosensuuria mikä ei ole hyvä asia, eikä edes järkevää. Mielekkäämpää on pyrkiä itse jonkinlaiseen ajatteluun, vaikkapa tuota sääntö kohtaa nro 4 samalla miettien.

Minua ei Tiinan viestit häiritse tai niiden määrä. Eivät ole minunkaan viestit mitenkään erityisen laadukkaita. Jokainen voi silti itse miettiä miten fiksuja tuollaiset "***muista lähet****" viestit ovat, kun kyseinen rivi on ainoa sisältö.
vanha ja väsynyt
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Tiina kirjoitti:~~~~~~~~MuIsTaKaA LäHtEeT~~~~~~~~~~~~~~~~~~ :roll:
Oletko sinäkin Tiinaseni alkanut Marsalkan ohella luonnonsuojelijaksi :wink: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Tiina kirjoitti:~~~~~~~~MuIsTaKaA LäHtEeT~~~~~~~~~~~~~~~~~~ :roll:
Oletko sinäkin Tiinaseni alkanut Marsalkan ohella luonnonsuojelijaksi :wink: :lol:
Juu, yritys oli vaan myötäillä Marsalkan ajatuksia ja saada siitä irtopisteitä, mutta metsäänhän tuo meni kun Marski ei ees huomannut koko juttua. :( :lol:
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Hiljaista... Onks kaikilla muilla elämää lauantai-iltana? :oops: :lol: :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

tre_1982 kirjoitti:Hiljaista... Onks kaikilla muilla elämää lauantai-iltana? :oops: :lol: :lol:
On! tosin Matin viisauksilla jatkaen Elämä on laiffii :lol: :lol: :lol:
merzi
Hetty Wainthropp

Tiina kirjoitti:
murhavaari kirjoitti:Lautamiehissäkin kannattaisi hiukan miettiä, edes joskus. Eikö tämän lautamiehet palstan voisi poistaa kokonaan?
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.

:lol: :lol:
Joku semmoinen uudistus olisi hyvä, että ylläpito tutkis ensin jokaisen viestin ja jos sillä ei olisi mitään annettavaa ketjuun, lähetin-nappi menisi jumiin, eikä viesti lähtisi, vaikka kuinka pinnistäisi.
Ja ? hidastaa...(ko vaiko eikö?) Ja läps! Toisaalta aika tosi huono idea yleensä perustaa joitakin erimielisyys ryhmiä. Jos siis toisaalta on tarkoitus palstansääntöjökin noudattaa :roll: ja sensuuri pelaa.....
tre_1982
Olivia Benson

blackwidow kirjoitti:It has been a quieter week for Kate and I. We did go into the Leicester Mercury on Wednesday to pick up a cheque for Madeleine’s Fund from donations for green and yellow wristbands.
1. kävimme noutamassa sekin, jonka rahasumma oli kertynyt rannekeiden myynnistä

Mä vastasin, kun oli epäselvyyttä rannekkeiden tuotosta:
Pakko lisätä tuohon että hakivat sen Fundin puolesta, eli siis shekki oli menossa Fundiin, ei McCanneille itselleen.

blackwidow kirjoitti: Sinusta ei koskaan hyvä poliisia tule.

uskot kaikkeen mitä epäillyt sanovat eli toisin sanoin uskot vain siihen mihin HALUAT uskoa.
Ei se mitään, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi
Onko tuo nyt sitten fiksua tekstiä jonkun mielestä? Vastasin mielestäni vain mitä on ilmoitettu, omista uskomuksistani en puhunut sanaakaan. Olkaa nyt oikeasti tarkkoina juttujen kanssa ennenkuin alatte syyttelemään ja tuomitsemaan. Enkä todellakaan ole aikomassa poliisiksi, en edes haluaisi. Liian huonot työsuhde-edut ja vuorotyötä ja paperihommia ihan liikaa... :lol: :lol: :lol:

Mutta Blackwidow, sähän voit alkaa poliisiksi, tai oikeastaan jopa poliisien kouluttajaksi kun osaat noin hyvin kirjoitusten perusteella päätellä kenestä on siihen! :roll: Olet varsinainen edelläkävijä poliisien rekrytoinnin ja koulutuksen suhteen, kaltaisiasi ei löydy varmaan edes jenkkilästä vielä. :!:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

merzi
Hetty Wainthropp

no älä 8) Jos Ihan oikeesti tulevien nuorempien konstien koulutus olisi tällä pohjalla :x niin en lapsiani suosittelisi ko. kouluun.
merzi
Hetty Wainthropp

blackwidow kirjoitti:^mä haluan syyttäjäksi :P

sinulle suosittelisin sosiaalityöntekijän virkaa :o

ps joo ei löydy kaltaistani mistään, mä oon uniikki 8)
Juu :oops: ehkä kannataisi ensin alentaa itsensä jotta muutkin ymmärtäisivät erinomaisuutesi?
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

^ikävä kyllä nöyristely ei ole mun vahvinta alaani, joten jätän sen mielelläni muille. :P
merzi
Hetty Wainthropp

blackwidow kirjoitti:^ikävä kyllä nöyristely ei ole mun vahvinta alaani, joten jätän sen mielelläni muille. :P
siinäpä tulikin tärkeimmät?
tre_1982
Olivia Benson

blackwidow kirjoitti: sinulle suosittelisin sosiaalityöntekijän virkaa :o
:shock: Itse asiassa olen harkinnut vakavasti ko. alaa... Lastensuojelu sekä myös mielenterveys- ja huume- (korjaan, päihde-)ongelmaisten kanssa työskentely kiinnostaa kovasti.

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

tre_1982 kirjoitti:
blackwidow kirjoitti:t;]
Sinusta ei koskaan hyvä poliisia tule.

uskot kaikkeen mitä epäillyt sanovat eli toisin sanoin uskot vain siihen mihin HALUAT uskoa.
Ei se mitään, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi
Onko tuo nyt sitten fiksua tekstiä jonkun mielestä? :!:
Eihän tuossa nyt mitään ollut. Blackwidow tarkoitti, että sinusta ei tulisi hyvä-poliisia. Tiedätkö siis kun kuulusteluissa on usein mukana hyvä-poliisi ja paha-poliisi. Eli hänen mukaansa sinusta varmaan voisi tulla sellainen paha-poliisi.
uskot vain siihen mihin HALUAT uskoa.
Oma arvioni on, että sinua useammin tähän syyllistyy esimerkiksi Bläkkäri itse.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

blackwidow kirjoitti:marsalka.
Marsalka? Kenelle kirjoitat?
onko esim tämä ketju, johon marsalka
Lähetetty: Ti Lok 02, 2007 8:09 pm Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
^marsalka vaati nimenomaan linkkejä
Lähetetty: Ti Lok 02, 2007 8:49 pm Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
ihmetyttää kun marsalka suorastaan vainoaa joitakin kirjottajia..
Lähetetty: Ke Lok 03, 2007 1:46 pm Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
naurettava miten marsalka
ps ihme kun konsta ja marsalka
Lähetetty: Ke Lok 03, 2007 2:18 pm Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
^sitä marsalka on myös itse tehnyt
Pe Syy 21, 2007 10:18 am Viestin aihe: mutta nämä plus marsalka
jne.

Vaikeuksia kaksoiskonsonanttien kanssa? Lukihärjö? ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin