Selitystä lautamiehet, kiitos!
Madeleine...
-
Kotipoliisi
- Martin Beck
Madeleine...
Miksi ketju on lukittu? Pari keskikoulun käynyttä riiteli järkevien viestien välissä siitä kummalla on korkeakoulututkinto?

They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.
- Rudyard Kipling
- Rudyard Kipling
-
MissHolmes
- Ben Matlock
- Moderaattorit
- Moderaattori
-
Kotipoliisi
- Martin Beck
Huh, jo pelkäsin, että itse HRH Prince Charles The Prince of Wales, on ollut yhteydessä moderaattoreihin (mutta ei se ole kuin McCanneihin)Moderaattorit kirjoitti:Ketju on nyt auki taas. Ketjuun ei tarvita yhtään ylimääräistä kuittailua. Sitä varten on tämä osasto. Toivottavasti meni nyt perille.
Kiitos.
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
- Rudyard Kipling
- Rudyard Kipling
Ketju on yli 200 sivua pitkä. Minä ainakin kaipaisin linkkejä asioista joista puhutaan ja vähintäänkin jos niitä joku pyytää koska viestejä ja myös juttuja tulee niin tiuhaan. On mahdotonta harrastaa lähdekritiikkiä kun puhutaan tasolla poliisi on sanonut, luin yhdestä lehdestä... Keskustelu on yhtä rikkinäistä puhelinta kuten Marsalkan vaatimus ja lopputuloksen "sävyero" hyvin osoitti.
Aion noudattaa itse tästedeskin tätä käytäntöä ja linkittää todisteisiin ja lähteisiin. Tehkää muut miten parhaaksi näette.
Aion noudattaa itse tästedeskin tätä käytäntöä ja linkittää todisteisiin ja lähteisiin. Tehkää muut miten parhaaksi näette.
-
blackwidow
Mutta kun tuollainen tyyli tuhoaa rikkaan spekulaation.Okisto kirjoitti:
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tämä väite ei pidä paikkaansa. Osallistun useisiin aiheisiin. Tosin muissa aiheissa ei ole mukana yhtä paljon kackelsbergiä...blackwidow kirjoitti:
hän on muuten ainoa miespuolinen kirjottaja palstalla, joka näyttää olevan kiinnostunut vain yhdestä aiheesta, madeleinen katoamisesta.
Ohhoh! Enpä tiennytkään, että lisätietojen pyytäminen on vainoamista. Olen hyvin pahoillani!ihmetyttää kun marsalka suorastaan vainoaa joitakin kirjottajia..
Onko lisätietojen pyytäminen tosiaan kritisoimista?hän keskittyy viesteissään kritisoimaan muita kirjottajia
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
On ollutkin liian hauskaa lukea työpäivän päätteeksi 7 sivua Gerryn psykoottisuudesta tai Katen masennuksesta jota on spekuloitu yhdestä valokuvasta.
cicerolle haluaisin vielä aivan erikseen kommentoida. Kerroit ketjussa että sinulla on opinnot ja perhe ja olet vasta 32 vuotta. Epäilit että meidän on vaikea sitä ymmärtää että joku voi saavuttaa näinkin paljon näin nuorena. Onnittelut. Puolisollani oli jo 25-vuotiaana oma yritys jossa 15 alaista, maisterin paperit (gradua vailla - kuten sinulla) ja kaksi kotihoidetettua lasta. Ihmettelin aina itse hänen ehtimistään. Mutta mikä tärkeintä hän oli ja on aina ystävällinen ja ymmärtäväinen muille ihmisille (present company excluded) eikä hän kehuskellut saavutuksillaan. Siinäpä on sinulle jotain opittavaa.
cicerolle haluaisin vielä aivan erikseen kommentoida. Kerroit ketjussa että sinulla on opinnot ja perhe ja olet vasta 32 vuotta. Epäilit että meidän on vaikea sitä ymmärtää että joku voi saavuttaa näinkin paljon näin nuorena. Onnittelut. Puolisollani oli jo 25-vuotiaana oma yritys jossa 15 alaista, maisterin paperit (gradua vailla - kuten sinulla) ja kaksi kotihoidetettua lasta. Ihmettelin aina itse hänen ehtimistään. Mutta mikä tärkeintä hän oli ja on aina ystävällinen ja ymmärtäväinen muille ihmisille (present company excluded) eikä hän kehuskellut saavutuksillaan. Siinäpä on sinulle jotain opittavaa.
No mutta kyllähän nyt valokuvista näkyy selvästi, että Gerry on psykootikko. Ja Kate taas on joko liian iloisen näköinen tai vaihtoehtoisesti narkkarin näköinen. Selvä kuin pläkki!Okisto kirjoitti:On ollutkin liian hauskaa lukea työpäivän päätteeksi 7 sivua Gerryn psykoottisuudesta tai Katen masennuksesta jota on spekuloitu yhdestä valokuvasta.
en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.Okisto kirjoitti:On ollutkin liian hauskaa lukea työpäivän päätteeksi 7 sivua Gerryn psykoottisuudesta tai Katen masennuksesta jota on spekuloitu yhdestä valokuvasta.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Okisto! Ymmärrätkö mistä tässä on kyse:Okisto kirjoitti:
en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
saavutukset, linkki, työskentely, Marsalkka, pinna meni
Taisi tosiaan pinna mennä ja jotain muuta siinä sivussa...