Makuuhuone lukittiin Jyväskylässä vuokralaiselta Kelan asumistukileikkausten takia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
viivahattu
Watson itse

Re: Makuuhuone lukittiin Jyväskylässä vuokralaiselta Kelan asumistukileikkausten takia

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 8:34 pm
viivahattu kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 7:46 pm Janita nyt ottaa vaan näppiksen kauniiseen käteen ja käy Jyväskylän kaupungin asuntoyhtiön sivuilla vertailemassa vapaiden ja vapautuvien yksiöiden ja kaksioiden määriä toisiinsa.
Janita asuu Vantaalla :)
No mitä tekemistä sillä nyt on minkään kanssa, missä sinä asut? Artikkelin nainen asuu Jyväskylässä.
Kräki
Jack Bauer

Re: Makuuhuone lukittiin Jyväskylässä vuokralaiselta Kelan asumistukileikkausten takia

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Nokus kirjoitti: To Huhti 03, 2025 10:36 am Eikö kaikkien pitäisi maksaa omat menonsa.... :D
Tätä olen miettinyt itsekkin kovin kauan. 80-90 luvulla ol i joitain kelarottia,jotka eleli mustalaisten tavoin.
Sitten alkoi virrata somaleita suomeen,joille levitettiin punainen matto loisimaan tänne ja nyt todella iso-osa suomalaisistakin elää erillaisten tukien varassa.
Koska tämä yhteiskunta on jotenkin hyväksynyt sen.
Virosta mallia 1/2v tukia ja se on siinä. Eipä näy somaleita ja kurdeja siellä notkumassa ja vinkumassa rasismista.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Minulla ei ole koskaan ollut vara asua edes töissä ollessa ilman vuokratukea. Suurimmillaan palkka ollut 1700 brutto.
Vastaa Viestiin