Anu Kauniston murha Tampereella 2010

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Cro
Hercule Poirotin viikset

Re: Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Cro »

Clyde kirjoitti: Ei nyt ihan oikeasti kaikkea tarvitse tulla palstalle ilmoittamaan tyylillä "minäpäs tiedän" ja sitten kyseessä on joku noinkin toisarvoinen seikka kuin joku autokolari (jos nyt siis on liittynyt tähän asiaan). Ja toisarvoisella en vähättele kuolonkolaria vaan sitä, että rinnastetaan aiempi kolari palaksi hengenriisto-palapeliin.
vivy kirjoitti:Voi jee, minä kun kehittelin päässäni mm. kuviota, jossa surmatun tytön sukulainen on sekaantunut johonkin esim. henkirikokseen kesällä/syksyllä ja tämä teko oli kosto..

Mutta että ihan kolari.. Asiaan lopulta liittymätön sellainen... :roll:
No hajotkaa sinne mielikuvitustenne maailmaan. :lol: Ja mä mitään oo huudellu et minäpäs tiedän kaiken plaa plaa plaa. Ja käyttämässäni sanassa missä sanoin palaset, oli käytössä heittomerkit. Toivon että tiedät mitä käyttötarkoituksia niillä on.

Nyt ei vaan ilmeisesti osunu mulle kerrottu tarina 100% oikeaksi. Sitä sattuu harvase ketjussa, jos ette ole huomanneet. Pirun kuiva palsta tää olis jos pelkät uutiset tänne päivitettäis. Mut ehkä toisille sopii sitten semmonen, who knows.
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Cro kirjoitti:Nyt ei vaan ilmeisesti osunu mulle kerrottu tarina 100% oikeaksi.
Liittyikö tuo onnettomuus mitenkään uhriin, vai onko sulle kerrottu tarina 0% oikea? :roll:
Cro
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Cro »

Cassandra kirjoitti:Liittyikö tuo onnettomuus mitenkään uhriin, vai onko sulle kerrottu tarina 0% oikea? :roll:
Oli ne näymmä tosi hyviä ystäviä ainakin facebookin kirjoituksista päätellen. Voihan se olla että kaverini tunsi molemmat kun olivat kavereita keskenäänkin, mutta että itse sitten ymmärsin vaan väärin että olisivat olleet pariskunta. En tiedä. Mutta se että he olisivat olleet pariskunta, ei siis todellakaan pidä paikkaansa.
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP
MinnaLiina
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja MinnaLiina »

Jokuhan täällä mainitsi, että tän Anun (uhri) mies istuis vankilassa.

Voisko olla joku kosto? Mies on pistänyt pojan tappamaan vaimonsa.. ? Kauheeta ajatellakin, mutta joo, tää on tätä spekulaatioo.
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Syytön kirjoitti:Tänään oli Aamulehdessä uhrin kuolinilmoitus ja siinä oli myös kuva hänestä. Siinä luki että kuollut henkirikoksen uhrina ja -82 syntynyt.
No jos näin, oliskohan aika julkistaa tännekin... :roll:
MinnaLiina kirjoitti:Jokuhan täällä mainitsi, että tän Anun (uhri) mies istuis vankilassa.

Voisko olla joku kosto? Mies on pistänyt pojan tappamaan vaimonsa.. ? Kauheeta ajatellakin, mutta joo, tää on tätä spekulaatioo.
Tuohon miehen kostoon vankilasta käsin en uskoisi, voiihan kaikki toki olla mahdollista, mutta eiköhän sellaselle hommalle löytyisi sitten jo pätevämpääkin porukkaa kuin joku kloppi... :roll: :lol:

Mutta sen kyllä uskon, että jos on ukko linnassa - Timille voi koettaa kovat ajat... :roll:
Riippuuhan se tietenkin millainen kriminaali on kyseessä.
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Carina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Carina »

Laitan tähän nyt tämän kuolinilmoituksen, ylläpito sen poistakoon jo siltä tuntuu :roll:

Kuva
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Tanssihimmeli

Viesti Kirjoittaja Tanssihimmeli »

Karu homma... :( Miksi pitää tappaa. :(

Voi ei. Lepää rauhassa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Surullista. Seuraavana päivänä olisi ollut synttäritkin. :(
herwood76
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja herwood76 »

uhrin mies ei istu vankilassa.
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Tässä(kään) jutussa ei siis miään vihje ollut paikallaan :P , onko kuitenkin Timillä se 10v vanhempi naisystävä josta lehdissäkin puhuttiin? Mites hää on asian ottanut?
There are no crimes behind enemy lines
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Olikohan uhri siis naimisissa tuon miehen kanssa josta joku sanoi olevan linnassa ja nyt joku korjasi ettei ole...?(onkohan tuo mies sitten kenties joskus ollut linnassa...?)
Asuivatko nämä samassa osoitteessa, oliko uhri kenties muuttanut pari viikkoa sitten miehen luo/sieltä pois? vai ihan vain itsekseen...?

Miksiköhän hän sitten vei tekijän asunnolleen?
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Tamperelainen nainen (-82) löydetty surmattuna.

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

^ Minäkin olen miettinyt, miksi naimisissa oleva nainen vie tuollaisen nuorukaisen kotiinsa baari-illan jälkeen? Elleivät he tunteneetkaan sen paremmin ennen iltaa. Ja tosiaan, missä uhrin mies oli tuona iltana, jos ei kerran ole vankilassakaan. Syitähän saattaa olla monia, mutta ne kiinnostaa.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Geissimummo kirjoitti:^ Minäkin olen miettinyt, miksi naimisissa oleva nainen vie tuollaisen nuorukaisen kotiinsa baari-illan jälkeen?

Itsellä ei nyt tule mieleen kuin yksi vaihtoehto, mutta voihan se olla vääräkin.
Mutta jos nainen on juuri hiljattain yppöyksin muuttanut uuteen asuntoon, niin voi se olla oikeakin...
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Geissimummo kirjoitti:^ Minäkin olen miettinyt, miksi naimisissa oleva nainen vie tuollaisen nuorukaisen kotiinsa baari-illan jälkeen? Ja tosiaan, missä uhrin mies oli tuona iltana, jos ei kerran ole vankilassakaan.
Miksi uhri on facebookissa tyttönimellään jos edelleen olisi ollut yhdessä miehensä kanssa?
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Bambinos kirjoitti:
Geissimummo kirjoitti:^ Minäkin olen miettinyt, miksi naimisissa oleva nainen vie tuollaisen nuorukaisen kotiinsa baari-illan jälkeen? Ja tosiaan, missä uhrin mies oli tuona iltana, jos ei kerran ole vankilassakaan.
Miksi uhri on facebookissa tyttönimellään jos edelleen olisi ollut yhdessä miehensä kanssa?
Paha mennä sanomaan, kun en ole käynyt tonkimassa käyttäjän Facebook-profiilia tai tiennyt edes sen olemassa olosta. Että näin.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Vastaa Viestiin