Warren84 kirjoitti:Olen suuresti ihmetellyt mitä 16 vuotias tyttö etsi Seurahuoneelta. Itse olin tuohon aikaan kolmekymppinen ja sattumoisin poikkesin myös alkuillasta Seurahuoneelle samana iltana jatkaakseni iltaa Grazy Horseen. Ei siellä Seurahuoneella nuoret pyörineet, minäkin olin sinne liian nuori.
Kuten jo todettua, Raisa ehkä etsi sieltä kavereitaan. Tosin eräs kaverini pyöri tuolla Seurahuoneella aika paljon jo 17-vuotiaana ja tiedän useamman henkilön, jotka kävivät siellä säännöllisesti päälle 20-vuotiaina.
murjaani kirjoitti:Kysymys 1: Raisan kerrotaan päässeen ravintolaan "lainatuilla" papereilla. Onko tiedossa, palauttiko hän ko paperit saman tien oikealle omistajalle? Vai onko se käsitys, että hänellä on kadotessaan ollut mukana ne lainapaperit?
Minun käsittääkseni Raisalla oli käytössään väärennetyt paperit, ei lainatut paperit. Ainakin poliisi käytti sanaa "väärennetyt".
Itse olen hieman nuorempi, kuin Raisa ja tuossa iässä aika monella oli hallussaan väärennetyt paperit. Itse tunsin parikin tyyppiä, jotka tekivät maksusta väärennettyjä henkkareita.
Eräs mies, joka avautui netissä tähän keissiin liittyen, väitti olleensa Raisan kanssa suhteessa Raisan katoamista edeltäneenä kesänä ja, että Raisa oli antanut myös hänelle väärän nimen ja väärän iän. Mies oli ollut tuolloin noin 30-vuotias.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden