Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
rosamarine
Adrian Monk

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Heeeh..no niin..mitäs tässä nyt sit enää mitään sanomaan..ja näin :mrgreen:

Oottelen tässä josko Tuksulta ilmestyis ihan cd täys musaa, AMB ei usko, että Tuksu sais koko levyllistä matskuu muka, mä väitän ed. vastaan :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Damien kirjoitti:Syvin pahoitteluni negatiivisuudestani.Meidän pitäisi kyllä ymmärtää Puksua. 8)
Minä en keksi yhtään järjellistä ja loogista syytä, miksi pitäisi ymmärtää Puksua, enkä myöskään keinoja siihen. :lol: Sen verran eri universumeissa liikkuu tuo jet set-piirien kirkkain tähti.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Jokaisenhan meidän on töitä tehtävä ja aika rautaisella pietiteetillä Jossu tuon apinoinnin hoitaa.
Pakko kai siitä on jo hattua nostaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

rosamarine kirjoitti:No just! Se Kalinaisen poitsu oli tää BB-Niko :shock: Mää missasin koko Tammerfestit tyystin tänä vuonna, toivottavasti en ensi vuonna! Ja ny missaan vielä meripäivät ja Deep Purplenkin :roll:

Siltikin, ihmeellinen on tää Tuksun rusketus, hmm...ihanko oisin nähny solariumlasien rajat silmien ympärillä?
Se Kalinaisen poitsu on Antti, Niko on miehiinpäin :D
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Aah...no, en ole seurannu BB:tä, enpä tiennytkään :shock: Vielä sen verran, että onko Henna Kalinainen (Jossun kämppis) eri tyyppi kuin Henna Tuominen? Vai ovatko yksi ja sama?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:Henna Kalinainen (Jossun kämppis)
ps. tuokin "liitto" katkesi erittäin lyhyeen. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
texfor
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja texfor »

Pakko nyt vähän selventää kun näkyy menevän henkilöt noin iloisesti sekaisin :D
Vuonna 2007 BB:ssä kilpaili tuo Niko Nousiainen joka on tuossa sivun 50 yhteiskuvassa vasemman puolimmainen henkilö.
Viime vuoden eli 2008 BB:ssä kilpaili Niko Saarinen joka putosi jo melko alkuvaiheessa pois ööh.. erikoisen käyttäytymisen takia.
Tää 2008 Niko S peri tuksulta noi tv kamerat kotiinsa ja niin syntyi Nipsu tv.
Niko S on siis miehiinpäin kallellaan 8)
Niko N joka tuossa Tuksun kanssa poseeraa on hetero ja asuu avoliitossa Nooransa kanssa.

Ja ei Kalinainen ja Tuominen eivät ole sama henkilö :D

Selvennykseksi vielä kerrottakoon että nämä tiedot on saatu ihan lukemalla iltapäivälehtiä, BB:tä en ole seurannut ensimmäisen kauden jälkeen :mrgreen:
Silikonitissit on vähän sama asia kuin laittaisi jalopuuratin ladaan. Kivahan sitä on hivellä mutta ei se kyyti siitä parane.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Hymyn nettisivut
Johanna Tukiainen uupui: ”Muutan pois Suomesta!”
Kohuleidi Johanna Tukiainen kertoo Hymylle lähettämässään tekstiviestissä harkitsevansa muuttoa Tukholmaan.

-Elämäni Suomessa on pilattu paskajulkisuudella, Tukiainen pamauttaa.

-En jaksa tätä lyttäämistä enää. En ansaitse sitä. Olen hyväsydäminen ja älykäs ihminen, joka ansaitsee paljon enemmän elämässä. Olen ihan loppu, hän huokaisee Hymy-lehdelle.

Neitokainen on harkinnut myös Kaliforniaan muuttamista.
Onpas paha uhkaus! Vähän sama kun liikennevaloissa takanaoleva tööttäilisi ja uhkais tulla pesemään sun tuulilasisi. Tai kassajonossa hidastellessasi takanaoleva uhkaisi maksaa ostoksesi.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Miten voi huokaista tekstiviestitse? :?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Kylli kirjoitti:Miten voi huokaista tekstiviestitse? :?
Varmaan jotenkin tähän tyyliin: "Muutan kohta Kööpenhaminaan ja otan Ruotsin kansalaisuuden, *huoh*"
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Yhyy siis voi itku jos menetetään tuksu..
Nanika ga tooku matteiru to
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Tämä ei taida olla vielä täällä http://www.iltalehti.fi/viihde/200907149924126_vi.shtml
Johanna Tukiainen: Lihoin 10 kiloa masennuksen takia
Tiistai 14.7.2009 klo 10.05

Johanna Tukiainen tilittää blogissaan masennuslääkkeistä johtuvaa painonnousuaan.
Johanna Tukiainen iloitsee blogissaan, että onneksi rusketus kaunistaa. (KARI PEKONEN)

Masennuslääkkeitä Tukiainen kertoo syöneensä pitkän avoliittonsa kariutumisen sekä median paineiden takia.

- Olen joutunut syömään Ketopirin-nimisiä masennuslääkkeitä, joista huomasin vasta nyt, että niiden selosteessa lukee että yhtenä haittavaikutuksena voi olla voimakaskin painonnousu. Lisäksi käyttämäni Opamox rauhoittavat lääkkeet turvottavat, Tukiainen kertoo 7 päivää -lehden verkkosivuilla julkaistavassa blogissaan.

Painonnousu johtuu naisen mukaan lääkkeiden lisäksi myös stressistä. Hän kertoo, ettei ole syönyt eikä juonut yhtään sen enempää, kuin aiempina vuosina. Yksi syy on myös siviilisääty: parisuhteissa ollessaan hän kun on aina hyvässä kunnossa.

- Nyt mulla alkaa tapahtumaan Britney Spears -ilmiö, että olen alkanut turpoamaan kuin pallokala. Se vielä korostuu, kun olen aika lyhyt.

Tukiainen uskoo, että mieli paranee stressikilojen pudotessa. Painonsa - tai kengänkokonsa - kertomista hän ei häpeile.

- Dollsdancers -kuvagalleriassamme on paljon kuvia minusta ja siitä, minkä näköinen oikeasti olen. Olen vuosia ollut samannäköinen kuin esim. kansikuvassamme jossa meillä on punaiset lateksiasut, ja siihen kuntoon aion tulla takaisin. Vaatekokoni on aina ollut 34-36, nyt se on 38. Ei nyt kuitenkaan kauhean suuri vielä sekään. Kengänkokoni mulla on 36-37.
"Ketopirin" viittaa ilmeisesti ketiapiiniin, joka ei ole varsinaisesti masennuslääke vaan antipsykootti.
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Tuksu: kirjoitti:Nyt mulla alkaa tapahtumaan Britney Spears -ilmiö, että olen alkanut turpoamaan kuin pallokala.
:lol:

Pakko ihailla sitä, miten Tuksu elättää itsensä suoltamalla absoluuttista pa*kaa tiedotusvälineiksi itseään kutsuville juorukelloille! :D
Mäkin voisin varmaan tiputtaa housut joka kerta kun annan jonkun kommentin, mutta ei siitä silti kukaan mitään maksaisi! :lol:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mariacka kirjoitti: Johanna Tukiainen iloitsee blogissaan, että onneksi rusketus kaunistaa. (KARI PEKONEN)
Tuostakin voidaan olla montaa mieltä kun katselee sitä kuvaa aikaisemmalta sivulta :shock:
Kauneus kyllä kaukana mutta kauneushan on katsojan silmissä.

Ei se Tuksu täältä mihinkään häviä,on sen verran julkisuuden kipeä että pysyy otsikoissa keinolla millä hyvänsä.Moneskohan kerta tuokin on kun lupaa muuttaa tai pysyä pois julkisuudesta ja itse myöntänyt olevansa riippuvainen julkisuudesta.Kyllä sieltä Jenkeistäkin toimii puhelinyhteys/nettiyhteys Suomeen,pysyy julkisuudessa kun kertoilee julkkisbileistä sun muista bailaamisistaan Hymyn/Seiskan sivuilla :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tukiainen kirjoitti:- Olen joutunut syömään Ketopirin-nimisiä masennuslääkkeitä, joista huomasin vasta nyt, että niiden selosteessa lukee että yhtenä haittavaikutuksena voi olla voimakaskin painonnousu
Kas tästä syystä lääkäri ei lääkettä määrätessään kerro mitä haittavaikutuksia lääke saattaa aiheuttaa ;) Jos ne sanottaisiin aina niin kuinkas moni kokisikaan sitä huimausta, pääkipua tai vaikka juurikin tuota painonnousua..
Onhan se toki hyvä laittaa lääkkeen syyksi, saa ainakin syödä hyvällä omallatunnolla.

Ohoh, meniköhän tuksulla taas numerot sekaisin? Ihan heti en lähtisi uskomaan että oikeasti pystyy vieläpä hengittämään niissä 38 numeron vaatteissa. Ja niin, eikös Tuksu sanonut että painaa 57... Uskoo ken tahtoo :roll:
(lainaus muokattu yleisön pyynnöstä ;) )
Nanika ga tooku matteiru to
Vastaa Viestiin